فهرست این مقاله

آینه وسط چراغ دار

تولید انواع آینه وسط چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                           0912823524202188621912

 

آینه وسط چراغ دار

 

آینه وسط چراغ دار

آینه های دکوراتیو دارای دسته بندهای بسیار گوناگونیست به طوری که هر یک از آن ها برای قسمت خاصی در ساختمان استفاده می شود ، یکی از جدیدترین طرح ای آینه ها با نام آینه وسط چراغ دار شناخته شده است که در این مقاله به بررسی انواع این نوع آینه ها و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و یه یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه وسط چراغ دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه وسط چراغ دار – لمسی

طرح جدیدی از آینه های چراغ دار که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت چراغ ها خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه وسط چراغ دار – ریموتی

طرح دیگری از آینه های چراغ دار که با استفاده از ریموت چراغ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ چراغ دار ها و افکت های نمایش نور را توسط رمیوت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف چراغ ها به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه وسط چراغ دار – حسگر حرکتی

در این طرح از آینه های چراغ دار با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد .

 

آینه وسط چراغ دار – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های چراغ دار حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مورد نظر روی آینه حکاکی کرد ، آینه های سندبلاست به صورت طرح دار و ساده تولید می شود که نوع طرح دار آن از قیمت بیشتری برخوردار می باشد .

 

آینه وسط چراغ دار – قدی

آینه های قدی کاربردی ترین طرح آینه های دکوراتیو محسوب می شود به طوری که در طول روز به کرات توس افراد استفاده می شود ، ابعاد استاندارد آینه های قدی معمولا 80 * 180 در نظر گرفته خواهد شد ، آینه های ایستاده به طور کلی به صورت دیواری و پایه دار نصب می شود که در نوع پایه دار آینه با سهولت بیشتری جابجا خواهد شد .

 

آینه وسط چراغ دار – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه چراغ دار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های ضفحه نمایش دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه وسط چراغ دار – آرایشگاه 

برای آرایشگاه های مدرن نوعی از آینه های چراغ دار طراجی شده است که علاوه بر نورپردازی مناسب دارای آینه های بزرگنما نیز است این نوع آینه ها تا 7 برابر بزرگنمایی داشته و موجب سهولت در آرایش افراد خواهد شد ، آینه های آرایشگاه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی ان قرار خواهند گرفت .

 

آینه وسط چراغ دار – قاب استیل 

در این طرح از آینه های چراغ دار یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طو مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه وسط چراغ دار – متحرک 

با تولید آینه های متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه وسط چراغ دار - اینستاگرام

آینه وسط چراغ دار - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه وسط چراغ دار به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه وسط چراغ دار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا ار طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه وسط چراغ دار سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه وسط چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسیب در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه هوشمند ضد بخار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

آینه وسط چراغ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه وسط چراغ دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند