فهرست این مقاله

آینه چراغ دار تاچ

تولید انواع آینه چراغ دار تاچ در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                        0912823524202188621912

 

آینه چراغ دار تاچ

 

آینه چراغ دار تاچ

نسل جدیدی از آینه های چراغ دار دکوراتیو که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی یا لامپ روشن می شود سپس با لمس مجدد همان قسمت چراغ ها خاموش می شود ، این نوع آینه ها به دو دسته ی آینه چراغ دار تاچ گریم یا لامپی و آینه های بک لایت یا نور مخفی تقسیم می شود که در این مقاله به بررسی این نوع آینه ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه چراغ دار تاچ را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید آینه چراغ دار تاچ به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی رنگی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود و دور قاب چوبی به فاصله ی هر 20 سانتی متر سوراخ خواهد شد در نهایت هم لامپ های مخصوص گریم داخل سوراخ های تعبیه شده قرار داده خواهد شد .

 

مقایسه آینه چراغ دار تاچ با ریموتی 

طرح دیگری از آینه های چراغ دار که با استفاده از ریموت چراغ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف چراغ ها به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

مقایسه آینه چراغ دار تاچ با حسگر حرکتی

در این طرح از آینه های چراغ دار با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد .

 

آینه چراغ دار تاچ – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه چراغ دار تاچ حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد و به نوعی به برندینگ مجموعه کمک شایانی کرد .

 

آینه چراغ دار تاچ – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در حمام بهتر است که از آینه های هوشمند برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی پس از 90 ثانیه محو خواهد شد .

 

آینه چراغ دار تاچ – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های تاچ که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، لازم به ذکر است آینه چراغ دار تاچ در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه چراغ دار تاچ – قاب استیل 

در این طرح از آینه های چراغ دار یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه چراغ دار تاچ – دو طرفه 

برای سالن های کوچک و آرایشگاه ها نوعی از آینه های چراغ دار طراحی شده است که از هر دو طرف آینه می توان بکار برد ، این نوع آینه ها اغلب دارای فریم های استیل و هایگلاس می باشد ، آینه های دو طرفه فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی رار گرفته است .

 

آینه چراغ دار تاچ – متحرک 

با تولید آینه های متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه چراغ دار تاچ - اینستاگرام

 

آینه چراغ دار تاچ - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه چراغ دار تاچ به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه چراغ دار تاچ و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه چراغ دار تاچ مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه چراغ دار تاچ در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سور کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

آینه چراغ دار تاچ

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه چراغ دار تاچ در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند