فهرست این مقاله

آینه کاری جدید

اجرای انواع آینه کاری جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                0912823524202188621912

 

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

از حدود سال 1388 بود که آینه کاری روی دیوار در ایران شروع به فراگیر شدن کرد و دیگر کمتر کسی از آینه های یک تکه و ساده جهت تزیین فضای داخلی ساختمان استفاده کرد ، روش های آینه کاری دیوار در این جند سال به شکل های مختلفی بوده که هر کدام از روش ها با ایجاد نمای منحصربفردی موجب زیباتر شدن طراحی دکوراسیون داخلی می شود از همین رو در این مقاله به بررسی روش های مختلف آینه کاری جدید و ویژگی های آن ها می پردازیم .

 

آینه کاری جدید لوزی 

طرح آینه کاری لوزی را اغلب سلیقه ها پسندیده و به دلیل قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایر آینه کاری ها خیلی زود مورد توجه عموم مردم و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفت به طوری که از هر 10 سفارش آینه کاری در صنایع شیشه و آینه کولیوند حداقل 5 تا آن فقط به آینه کاری لوزی اختصاص دارد ، توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو آینه کاری جدید لوزی را به صورت مربعی که چرخانده شده اجرا می کنند لذا هنگام سفارش دقت نظر را داشته باشید که قطر های لوزی با هم تفاوت داشته باشند .

 

آینه کاری جدید مربعی و مستطیلی

یکی از ساده ترین انواع روش های آینه کاری روی دیوار اما در عین حال بسیار شیک و مدرن ، در این روش تعدادی آینه مربعی یا مستطیلی تراش خورده کنار هم روی دیوار چسبانده می شوند البته این روش ها با آینه های آنتیک و رنگی زیبا به نطر می رسد ، اجرای آینه کاری جدید مربعی و مستطیلی با استفاده از آینه های آنتیک یا پتینه کاری شده نمای بسیار زیبا و جذابی را در محیط ایجاد می کند .

 

آینه کاری جدید نامتقارن  

در این روش تعدادی آینه مربعی و مستطیلی شکل به صورت ناهمگون طبق الگوی خاصی کنار هم قرار می گیرند ، در این روش از آینه کاری جدید ابتدا ابعاد کلی را به دستگاه CNC می دهیم سپس دستگاه با توجه به ابعاد کلی دیوار ، ابعاد هر آینه را مشخص خواهد کرد آینه کاری نامتقارن به دلیل شباهت بسیار زیاد به پازل هایی که در اسباب بازی فروشی ها وجود دارد  با نام آینه پازلی هم شناخته شده است .

 

آینه کاری جدید طرح شکسته

یکی از جذابترین و متفاوت ترین روش های آینه کاری که در نگاه اول آینه ها روی دیوار شکسته به نظر می رسند که همین امر موجب متعجب شدن فردی که در حال مشاهده آینه کاری است می شود ، در این روش از آینه کاری جدید تعدادی آینه با شکل های مثلثی نامتقارن توسط دستگاه CNC برش داده می شود و طبق الگوی ایجاد  شده کنار هم روی دیوار چسبانده می شوند .

آینه کاری طرح شکسته بیشتر در ساختمان هایی که دارای طراحی دکوراسیون داخلی خاص و لوکس هستند استفاده می شود و افرادی که سلیقه های خاصی دارند و به متفاوت بودن علاقه دارند از این روش استقبال می کنند .

 

آینه کاری جدید نامتقارن گرد 

یکی دیگر از روش های آینه کاری نامتقارن که تعدادی آینه گرد با ابعاد مختلف به صورت ناهمگون روی دیوار نصب می شوند البته اینکه ترتیب قرار دادن آینه های گرد روی دیوار به چه صورتی باشد بسیار مهم خواهد بود و در نمای آینه کاری تاثیر بسزایی دارد ، آینه کاری جدید نامتقارن گرد را می توان با قاب های تزیینی هم اجرا کرد اما اگر از قاب های چوبی گرد فرو رفته بکار رود نمای بسیار زیباتری ایجاد می شود .

 

آینه کاری جدید سقف

به طور کلی آینه کاری سقف با سایر آینه کاری های در ساختمان متفاوت است در واقع حساسیت این نوع آینه کاری به دلیل اینکه آینه ها هنگام چساندن روی سقف ممکن است رو.ی زمین افتاده و شکسته شوند بالاست .

 

آینه کاری جدید پشت تلویزیون

در برخی از طراحی های دکوراسیون داخلی دیوار پشت تلویزیون بر خلاف گذشته که کاغذ دیواری رنگی روی آن قرار می گرفت آینه کاری می شود ، در این روش معمولا از آینه های اینگریوینگ جهت آینه کاری روی دیوار استفاده می شود .

 

آینه کاری جدید ستون

در برخی از ساختمان ها تعدادی ستون در فضای داخلی قرار دارد که برای تزیین آن ها بهتر است از آینه کاری استفاده شود ، آینه کاری ستون به روش های مختلفی اجرا می شود اما برای اجرای آینه کاری جدید روی ستون از روش های نامتقارن و مستطیلی استفاده می شود ضمنا بهتر است که رنگ آینه با توجه به رنگ های دیوار ساختمان تعیین گردد .

 

آینه کاری جدید سه بعدی

یکی دیگر از روش های آینه کاری روی دیوار که با استفاده از ورق های PVC و آینه روی دیوار تزیین می شود به طوری که ورق های PVC با ضخامت مختلف زیر تایل های آینه چسبیده شده سپس روی دیوار قرار می گیرد ای روش آینه کاری سه بعدی نام دارد .

 

آینه کاری جدید با نورپردازی مخفی

در طرح های جدید اجرا شده پس از اجرای آینه کاری روی دیوار با استفاده از LED های رنگی نورپردازی مخفی پشت تایل ها صورت می گیرد ، این نوع آینه کاری با نام آینه کاری مدرن نیز شناخته شده است ، لازم به ذکر است که رنگ LED باید با توجه به رنگ های آینه ها تعیین گردد به طور مثال برای اجرای آینه کاری با تایل های مربعی شامپاینی باید از LED های آفتابی استفاده کرد .

 

آینه کاری جدید لمسی

طرح دیگری از آینه کاری با نورپردازی مخفی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش خواهد شد ، نحوه ی عملکرد لمسی آینه کاری جدید دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه کاری جدید ریموت دار

یکی دیگر از طرح های آینه کاری نوری که نورپردازی مخفی پشت آینه با استفاده از ریموت روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

آینه کاری جدید حسگر حرکتی 

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است آینه کاری جدید حسگر حرکتی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه کاری جدید صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه کاری که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه کاری جدید صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه کاری جدید با قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه کاری روی دیوار نصب می شود به طور مثال برای یک دیوار مشکی رنگ و آینه های آنتیک نقره ای باید از قاب طلایی رنگ استفاده کرد .

 

آینه کاری جدید پایه دار 

در این طرح از آینه کاری یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها اغلب در سالن های زیبایی و مزون ها استفاده می شود .

 

آینه کاری جدید دخترانه 

برای اتاق های دخترانه جدید نوعی از آینه کاری طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری مانند آنجلینا جولی روی اینه حکاکی شده و فریم صورتی یا سفید نیز دور آینه قرار می گیرد ، آینه های دخترانه در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه کاری جدید دو طرفه 

در سالن های بزرگ نوعی از آینه کاری مدرن و لاکچری دو طرفه اجرا می شود که از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه کاری جدید متحرک 

با تولید آینه های جدید متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه کاری جدید متحرک بکار برد چرا که هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

 

آینه کاری جدید - اینستاگرام

 

آینه کاری جدید - واتساپ

 

از چه طریقی می توان انواع آینه کاری جدید را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد ؟

برای اطلاع از قیمت آینه کاری جدید و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه کاری جدید مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تمامی آینه هایی که در اجرای آینه کاری جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند استفاده می شود دارای درجه کیفیت +A می باشد و در ضمن آینه های رنگی و آنتیک به صورت کاملا خودکفا توسط جوانان عزیز کشومان تولید می شود .

 

آینه کاری جدید

آینه

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری آنتیک

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

آینه کاری جدید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کاری جدید در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند