فهرست این مقاله

آینه کاری دکوراتیو

تولید انواع آینه کاری دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                              0912823524202188621912

 

آینه کاری دکوراتیو

 

آینه کاری دکوراتیو

امورزه در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از آینه های دکوراتیو رواج پیدا کرده است به طوری که برای با کنار هم قرار دادن تعدادی تایل آینه سطح طراحی دکوراسیون داخلی به مران قابل توجهی ارتقا پیدا خواهد کردا از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه کاری دکوراتیو می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه کاری دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله آینه کاری لوزی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه کاری دکوراتیو – لوزی 

متدول ترین طرح آینه کاری روی دیوار که با نام آینه کاری لوزی شناخته شده است در این طرح تعدادی آینه لوزی با ابعاد یکسان به صورت منظم کنار هم قرار داده می شوند ، این نوع آینه ها در پرفروش ترین طرح آینه کاری نیز به شمار می رود .

 

آینه کاری دکوراتیو – آنتیک

آینه های آنتیک یا پتینه کاری شده برای اولین بار در کشورها ایتالیا تولید شد اما خیلی زود موردئ توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفت ، این نوع آینه ها با ترکم پتینه کاری مختلفی تولید شده است .

 

آینه کاری دکوراتیو – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، مسی ، آبی ، بنفش و سبز می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه کاری استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از آینه های دودی بکار برد .

 

آینه کاری دکوراتیو – نامنظم

در این طرح از آینه کاری تعدادی آینه با تایل های مربعی و مستطیلی با ابعاد مختلف به صورت ناهمگون روی دیوار قرار داده می شوند ، آینه کاری نامنظم در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه کاری دکوراتیو – با قاب استیل 

در این طرح از آینه کاری بک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه کاری دکوراتیو – حکاکی شده 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه مستر طرح های مختلفی روی آینه های دکوراتیو حکاکی یا اینگریوین می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجوعه را روی آینه حکاکی کرد .

 

آینه کاری دکوراتیو – کودک

برای اتاق کودکان نوعی از آینه کاری طراحی شده است که شخصیت های برجسته انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های کودک در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

آینه کاری دکوراتیو – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهنیه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه کاری دکوراتیو – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه کاری که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه کاری دکوراتیو – متحرک 

با تولید آینه کاری متحرک دیگرجای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه کاری دکوراتیو متحرک بکار برد چرا که هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کاری دکوراتیو - اینستاگرام

 

آینه کاری دکوراتیو - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه کاری دکوراتیو به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه کاری دکوراتیو و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه دکوراتیو مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه کاری دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دکوری

آینه کاری

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کاری دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

 

تیم تحریریه کولیوند