فهرست این مقاله

آینه کاری رنگی

اجرای انواع آینه کاری رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                    09128235242 02188621912

 

آینه کاری رنگی

 

آینه کاری رنگی

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی از روش های مختلف آینه کاری روی دیوار برای تزیین فضای داخلی داخلی ساختمان استفاده می کنند به طوری که علاوه بر ایجاد نمای زیبا و مدرن ، فضای داخلی بزرگتر از واقعیت نشان داده شود از همین رو در این مقاله به بررسی آینه کاری رنگی و ویژگی های روش های مختلف آینه کاری می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 500 طرح مختلف آینه کاری از جمله آینه کاری رنگی را اجرا کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند اجرای آینه کاری رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند به گونه ای است که ابتدا اندازه گیری دقیق دیوار مورد نظر انجام شده سپس با توجه به طراحی داخلی ساختمان و رنگ های بکار رفته در فضای داخلی طرح و رنگ آینه کاری روی دیوار تعیین می گردد .

 

آینه کاری رنگی لوزی

اولین روش آینه کاری روی دیوار که با استفاده از تایل های لوزی شکل اجرا می شود در این روش تعدادی آینه لوزی رنگی طبق الگو کنار هم قرار داده می شوند ، برش آینه های لوزی با استفاده از دستگاه CNC صورت می گیرد بدشن شکل هیچ گونه فاضله ای بین آینه ها به وجود نخواهد آمد .

 

آینه کاری رنگی آنتیک

آینه های آنتیک یا پتینه کاری شده یکی از محبوب ترین انواع آینه کاری روی دیوار محسوب می شود که در سه رنگ طلایی ، نقره ای و برنز وجود دارد ، تراکم پتینه کاری روی آینه های آنتیک نیز متفاوت است به همین دلیل هریک از آن ها دارای یک کد منحصر بفرد می باشد .

 

آینه کاری رنگی سه بعدی

در این روش هر یک از تایل های آینه رنگی روی یک قطعه از ورق های PVC با ضخامت مختلف چسبیده می شود سپس روی دیوار قرار می گیرند ، بدین شکل یک نمای شبه سه بعدی ایجاد خواهد شد از این نوع آینه ها اغلب در ساختمان های با طراحی لوکس استفاده می شود .

 

آینه کاری رنگی طرح شکسته

روش خاصی از آینه کاری روی دیوار که از تعدادی آینه طرح شکسته تشکیل شده است نصب این نوع آینه کاری بسیار زمانبر و پیچیده می باشد به همین دلیل از قیمت بالایی نسبت به سایر روش ها برخوردار است .

 

آینه کاری رنگی گرد نامتقارن 

یکی دیگر از روش های آینه کاری روی دیوار که تعدادی آینه گرد رنگی با قطرهای مختلف به صورت نامنظم روی دیوار قرار داده می شوند ، روش نامنظم را می توان با استفاده از تایل های مربعی و مستطیلی شکل نیز اجرا کرد اما در اغلب موارد از آینه های گرد و بیضی بکار می رود .

 

آینه کاری رنگی با نور مخفی

در این روش ابتدا آینه کاری روی دیوار با استفاده از آینه های رنگی با اشکال مختلف هندسی صورت می گیرد سپس بین تایل های آینه توسط LED های رنگی ، نورپردازی مخفی انجام خواهد شد البته توجه نمایید که رنگ آینه ها با رنگ LED تطابق داشته باشد به طور مثال برای اجرای آینه کاری با تایل های مربعی شکل برنز باید از LED های آفتابی استفاده کرد .

 

آینه کاری رنگی لمسی

طرح جدیدی از آینه کاری که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، نحوه عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه کاری رنگی طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگو را روی آینه سندبلاست کرد .

 

آینه کاری رنگی هتل

طراحی دکوراسیون داخلی هتل ها نقش بسیار زیادی در جذب مشتری خواهد داشت از همین رو می توان با اجرای یک آینه کاری متناسب با فضای داخلی هتل سطح طراحی دکوراسیون را به میران قابل توجهی ارتقا داد .

 

آینه کاری رنگی ریموتی 

طرح دیگری از آینه های نور مخفی مدرن که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

آینه کاری رنگی حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه کاری با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه کاری رنگی با قاب استیل 

در این طرح از آینه کاری جدید یک قاب استیل طلایی و نقره ای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه کاری رنگی لابی 

برای لابی های لوکس ساختمان های نیز باید از آینه کاری روی دیوار با استفاده از آینه های رنگی تراش خورده در اشکال هندسی مختلف بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه کاری رنگی کودک

برای اتاق های کودک نوعی از آینه کاری طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

آینه کاری رنگی دو طرفه 

در سالن های بزرگ نوعی از آینه کاری مدرن دو طرفه اجرا می شود که از هر دو طرف آینه کاری می توان استفاده کرد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد .

 

آینه کاری رنگی کریستال 

آینه های رنگی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفاف ترین نوع آینه رنگی به شمار می رود ، آینه های کریستال در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه کاری رنگی بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه کاری که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه کاری رنگی متحرک 

با تولید آینه های رنگی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه کاری رنگی متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کاری رنگی - اینستاگرام

 

آینه کاری رنگی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه کاری رنگی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه کاری رنگی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه کاری رنگی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است اجرای آینه کاری رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریدارن محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

آینه کاری رنگی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کاری رنگی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند