فهرست این مقاله

آینه کاری هتل

تولید و اجرای آینه کاری هتل در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                   0912823524202188621912

 

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

امروزه آینه کاری روی دیوار به یک اصل در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تبدیل شده است به طوری که طراحان دکوراسیون حتی در کشورهای اروپایی اجرای آینه کاری به روش های مختلف را جزء اولویت های پروژه محسوب می کنند ، آینه کاری هتل نیز یکی از انواع آینه کاری ها از نظر مکان یا موقعیت آینه کاری به شمار می رود که به تازگی در کشور ما رواج پیدا کرده است .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالت خود را از سال 1391 آغاز کرد و تا کنون به یاری خدا بیش از 500 طرح مختلف آینه کاری هتل را اجرا کرده است ، برای اجرای آینه کاری روی دیوار از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که در ادامه به برخی از محبوب ترین آن ها می پردازیم .

 

آینه کاری هتل به روش لوزی

اولین نوع آینه کاری روی دیوار که همچنان جزء محبوب ترین ها محسوب می شود آینه کاری لوزی نام دارد در این روش تعدادی تایل لوزی با ابعاد یکسان به صورت منظم و جورچین کنار هم قرار داده می شوند ، آینه کاری هتل به روش لوزی را می توان در ابعاد مختلفی اجرا کرد که اندازه هز تایل آینه لوزی با توجه به ابعاد دیوار مورد نظر  توسط دستگاه CNC تعیین می گردد .

 

آینه کاری هتل به روش تایل های مربعی و مستطیلی 

یکی از رایج ترین روش های آینه کاری روی دیوار که علارغم ظاهر ساده بسیار شیک و مدرن به شمار می رود آینه کاری با تایل های مربعی و مستطیلی شکل است ، در این روش تعدادی تایل مربعی و مستطیلی به صورت جورچین کنار هم قرار داده می شوند لازم به ذکر است آینه کاری هتل به روش تایل های هندسی اغلب با استفاده از آینه های آنتیک اجرا می شود .

 

آینه کاری هتل به روش نامنقارن

در روش آینه کاری نامنظم تعدادی آینه با اشکال هندسی مختلف به صورت کاملا نامنظم روی دیوار قرار داده می شوند البته این روش خود به دو صورت اجرا می شود در روش اول آینه های مربعی و مستطیلی شکل به صورت پازلی کنار هم قرار داده می شوند اما در روش دوم  آینه کاری هتل نامتقارن آینه های با اشکال هندسی مختلف از هم جدا بوده و به صورت پراکنده روی دیوار قرار داده خواهند شد .

 

آینه کاری هتل با استفاده از آینه سه بعدی

یکی دیگر از روش های آینه کاری که با استفاده از آینه های تراش خورده و ورق های pvc اجرا می شود ، ساختار آینه های سه بعدی به گونه ای است که هر آینه روی ورق pvc با ضخامت مختلفی چسبیده خواهد شد .

 

آینه کاری هتل با استفاده از آینه های آنتیک

آینه های آنتیک یا پتینه کاری شده در واقع یک نمای متفاوتی از آینه ها را ایجاد کردند و از زمانی که در کشور ایتالیا تولید شد مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفت ، صنایع شیشه و آینه کولیوند با تولید آینه های آنتیک و قیمت گذاری بسیار مناسب در مقایسه با نوع خارجی این نوع آینه ها به نوعی دست طراحان دکوراسیون داخلی را برای اجرای آینه کاری هتل به روش مدرن باز گذاشت .

 

آینه کاری هتل با استفاده از آینه های رنگی

با توجه به اهمیت بسیار بالای رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی بهتر است که رنگ آینه ها با توجه به رنگ های بکار رفته در فضای داخلی ساختمان تعیین گردد به عنوان مثال برای هتلی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی محسوب می شود آینه های دودی و آبی بسیار مناسب است ، صنایع شیشه و آینه کولیوند آینه های فلوت و سوپر کلیر را در نگ های طلایی ، برنز ، دودی ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز  تولید می کند .

 

آینه کاری هتل – سقف و ستون

طراحان دکوراسیون داخلی برای هتل ها تمایل به اجرای آینه کاری روی سقف و ستون دارند چرا که در این صورت یک نمای سلطنتی و تاریخی ایرانی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد البته این روش فقط برای ساختمان هایی که مانند هتل دارای فضای بزرگی هستند مناسب است ، برای آینه کاری ستون و سقف هتل از روش های مختلف آینه کاری می توان استفاده کرد .

 

آینه کاری هتل – روش طرح شکسته

در روش طرح شکسته تعدادی آینه مثلثی شکل به اضلاع و ابعاد مختلف کنار هم قرار داده می شوند به طوری که از فاصله 1 متری آینه ها به صورت شکسته دیده خواهند شد ، این روش به آینه کاری مدرن نیز شهرت دارد .

 

آینه کاری هتل – نورپردازی مخفی

طرح جدیدی از آینه کاری روی دیوار که پس از اجرای طرح با استفاده از LED های رنگی پشت تایل های آینه نورپردازی صورت می گیرد ، در برخی موارد به صورت لمسی نیز نورپردازی روشن خواهد شد ، برای اجرای آینه کاری هتل باید از LED های رنگی مطابق با رنگ آینه استفاده کرد به طور مثال در صورت استفاده از آینه مسی باید از LED های آفتابی بکار برد .

 

آینه کاری هتل – لمسی

در این طرح با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده و لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش خواهد شد ، نحوه عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه کاری هتل – همراه با قاب

در برخی از طرح های آینه کاری پس از نصب تایل های آینه یک فریم چوبی یا استیل دور آینه کاری قرار می گیرد بدین شکل حتی اگر هنگام نصب لبه آینه ها با هم فاصله داشته باشند پوشش داده خواهد زد .

 

آینه کاری هتل – ریموتی 

طرح دیگری از آینه کاری هتل که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

آینه کاری هتل – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه کاری مدرن روی دیوار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه کاری هتل صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه کاری هتل – با قاب استیل 

در این طرح از آینه کاری روی دیوار یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه کاری هتل – دخترانه 

برای اتاق های دخترانه نوعی از آینه کاری طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

آینه کاری هتل – دو طرفه 

در سالن های بزرگ نوعی از آینه های دو طرفه مدرن و جدید اجرا شده که از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کاری هتل – کریستال 

آینه کاری از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر شفاف ترین نوع آینه کاری به شمار می رود ، آینه های کریستال در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه کاری هتل – بی نهایت

طرح خاص دیگری از آینه کاری که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه کاری هتل – متحرک 

با تولید آینه های هتبل متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدنی شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه کاری هتل - اینستاگرام

 

آینه کاری هتل - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان اجرای آینه کاری هتل را به صنایع شیشه و آینه کولیوند بسپارید

برای اطلاع از قیمت آینه کاری هتل و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه کاری هتل مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است اجرای آینه کاری هتل در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپرکلیر و با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد .

 

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

آینه کاری هتل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کاری هتل در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.hotelmanagement.net

تیم تحریریه کولیوند