فهرست این مقاله

آینه کنار دیواری

تولید انواع آینه کنار دیواری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                 0912823524202188621912

 

آینه کنار دیواری

 

آینه کنار دیواری

آینه های دکوراتیو در طرح های بسیار مختلفی تولید شده است که هر یک از طرح ها در قسمت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های مدرن روی دیوار می پردازیم از همین رو در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های روی دیوار در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تا کنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه مدرن بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه چراغ دار و هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب جوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه کنار دیواری – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های دکوری که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه کنار دیواری – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار می رود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه کنار دیواری – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کنار دیواری – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های ترکیبی بک لایت و چراغ دار بکار می رود این نوع آینه ها فقط در پروژه های لاکچری و مدرن مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، آینه های آرایشگاه فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه کنار دیواری – بی نهایت 

در این طرح یک عمق نورپردازی مخفی بی نهایت داخل آینه ایجاد می شود به طوری که آینه تصاویر را به صورت دنباله دار منعکس می کند و در ابعاد مختلفی قابل تولید است .

 

 

جهت سفارش آینه کنار دیواری به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های دکوری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های مدرن در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه کنار دیواری

آینه کنار تختی

آینه کنار تختی

آینه مدرن

آینه کنار دیواری

آینه کنار دیواری

آینه کنار دیواری

آینه کنار دیواری

آینه کنار دیواری

آینه کنار دیواری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند