فهرست این مقاله

اینه چراغ دار

تولید انواع اینه چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                      0912823524202188621912

 

اینه چراغ دار

 

اینه چراغ دار

آینه های چراغ دار پرفروش ترین طرح آینه های با نورپردازی محسوب می شود که در سراسر دنیا به کرات استفاده می شود ، این نوع آینه ها با نام آینه هالیوودی و آینه لامپی نیز شناخته شده است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع اینه چراغ دار و ویژگی های هر یک از آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله اینه چراغ دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivadncom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید اینه چراغ دار به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی با توچه به ابعاد ساخته می شود در نهایت دور قاب به فاصله ی هر 20 سانتی متر دور قاب سوراخ شده و لامپ های کم مصرف داحل آن قرار داده خواهد شد .

 

اینه چراغ دار – لمسی

طرح جدیدی از آینه های چراغ دار که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

اینه چراغ دار – ریموتی

طرح دیگری از آینه های چراغ دار که با استفاده از ریموت لامپ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف led به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

اینه چراغ دار – حسگر حرکتی

در این طرح از آینه های چراغ دار که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همنی دلیل نیز از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

اینه چراغ دار – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های چراغ دار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه خود را پخش نمایید .

 

اینه چراغ دار – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های چراغ دار مدرن حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، آینه های سندبلاست به صورت طرح دار و ساده تولید شده در حالی که شیشه های طرح دار از قیمت بیشری برخوردار می باشد .

 

اینه چراغ دار – قاب استیل 

در این طرح از آینه های چراغ دار یک قاب استیل طلایی و نقره ای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

اینه چراغ دار – قدی 

آینه های قدی بدون تردید کاربردی ترین نوع آینه های چراغ دار محسوب می شود ابعاد استاندارد این نوع آینه ها معمولا 80 * 180 سانتی متر و 100 * 200 سانتی متر است ضخامت این نوع آینه ها 6 میل در نظر گرفته خواهد شد ، آینه های قدی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

اینه چراغ دار – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های چراغ دار دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

اینه چراغ دار – متحرک 

با تولید آینه های چراغ دار متحرک دیگر جای هیچگونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

اینه چراغ دار - اینستاگرام

 

اینه چراغ دار - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توانید اینه چراغ دار را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید 

برای اطلاع از قیمت اینه چراغ دار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری اینه چراغ دار مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید اینه چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

اینه چراغ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اینه چراغ دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند