فهرست این مقاله

تابلو شیشه ای

تولید انواع تابلو شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            09128235242 02188621912

 

تابلو شیشه ای

 

تابلو شیشه ای

امروزه شاهد تولید انواع محصولات شیشه ای در سراسر دنیا هستیم به طوری که طراحان دکوراسیون داخلی و خارحی ساختمان ها از شیشه و آینه برای تزیین قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده می کنند از همین رو در این مقاله یکی دیگر از محصولات شیشه ای تزیینی که با نام تابلو شیشه ای شناخته شده است را برسی خواهیم کرد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی تابلو شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف تابلو شیشه ای را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

برای تولید تابلو شیشه ای تقریبا در همه ی موارد ابتدا شیشه به حالت سکوریت تبدیل شده سپس طرح های مختلف روی آن اجرا خواهد شد ، بدین شکل مقاومت شیشه بسیار بیشتر شده و حتی در صورتی که شکسته شود برخلاف شیشه های خام پودر می شود .

 

تابلو شیشه ای وایت برد

محبوب ترین نوع تابلوهای شیشه ای که یک محصول کاربردی – تزیینی محسوب می شود و برای تولید آن ابتدا شیشه 6 میل در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود در نهایت هم توسط پیسوله و پمپ های فشار قوی به رنگ مورد نظر تبدیل می شود .

لازم به ذکر است تابلو شیشه ای وایت برد را می توان به صورت مغناطیسی نیز تولید کرد بدین شکل تخته پاک کن و ماژیک های وایت برد که دارای آهن ربا هستند براحتی روی وایت برد شیشه ای قرار می گیرند ، این نوع وایت برد ها در صنایع شیشه و آینه کولیوند با ابعاد مختلفی و به صورت چاپی و رنگی تولید می شود .

 

تابلو شیشه ای اکریلیک

طرح جدید از تابلوهای شیشه ای که با استفاده از رنگ های اکریلیک در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود ، در این روش طرح های مختلف دو بعدی و سه بعدی که عمدتا متن محور نیز است روی شیشه با استفاده از رنگ های مختلف اکریلیک اجرا خواهد شد ، از این نوع تابلوها برای تزیین فضای داخلی ساختمان های مسکونی و اداری بکار برده می شود .

 

تابلو شیشه ای طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی را روی تابلو های شیشه ای به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان تصاویر سه بعدی با کیفیت یالا را روی شیشه به صورت رنگی چاپ کرد .

 

تابلو شیشه ای سه بعدی

برای تولید تابلوهای شیشه ای سه بعدی ابتدا دو عدد شیشه 6 میل در ابعاد مورد برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود ، در مرحله ی بعدی روی یکی از شیشه های تصویر مورد نظر چاپ می شود و شیشه ی ساده روی شیشه چاپی لمینت خواهد شد .

 

تابلو شیشه ای با نورپردازی مخفی

طرح های جدید تابلوهای شیشه ای دارای نورپردازی مخفی نیز است به طوری که ابتدا طرح مورد نظر به صورت اکریلیک یا چاپی روی شیشه صورت گرفته سپس با استفاده از LED های رنگی پشت شیشه نورپردازی خواهد شد .

 

تابلو شیشه ای حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر می توان طرح های مختلفی را روی تابلوهای شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

تابلو شیشه ای اسیدکاری شده 

طرح خاصی از تابلوهای شیشه ای مدرن که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر استفاده خواهد شد .

 

تابلو شیشه ای هوشمند 

در این طرح با استفاده از ریموت تابلوهای شیشه ای شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با طقع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است تابلو شیشه ای هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

تابلو شیشه ای هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح تابلو های شیشه ای معرفی شده است این نوع تابلو ها جهت تزین فضای داخلی نیز استفاده می شوند قیمت تابلو شیشه ای هوشمند مدرن دو برابر تابلوهای شیشه ای ساده رنگی و طرح دار است به همین دلیل در پروژه های لوکس و خاصی استفاده می شود .

 

تابلو شیشه ای پایه دار 

در این طرح از تابلوهای شیشه ای یک پایه فلزی یا چوبی پشت تابلو قرار می گیرد به طوری که تابلو در وسط سالن قرار می گیرد ، این نوع تابلو ها اغلب در مدارس و مهد کودک ها استفاده می شود .

 

تابلو شیشه ای با قاب استیل

طرح دیگری از تابلو های شیشه ای که یک قاب استیل طلایی و نقره ای به عنوان فریم دور تابلو استفاده می شود ، به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، تابلوهای با فریم استیل فقط در پروژه های لوکس و خاص مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از ان فقط در پروژه های خاصی بکار می برند .

 

تابلو شیشه ای کودک 

در این طرح از تابلوهای شیشه ای شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانتد بتمن ، باب اسفنجی و سوباسا روی شیشه حکاکی می شود ، بدین شکل کودکان تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت ، تابلوهای کودک در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

تابلو شیشه ای رفلکس 

طرح دیگری از تابلوهای شیشه ای که از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، تابلوهای رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

طرح جدیدی از شیشه های رفلکس با نام شیشه یک طرفه شناخته شده است که ساختار آن شبیه شیشه رفلکس با این تفاوت که شیشه فقط از یک طرف دید دارد .

 

تابلو شیشه ای تاشو

طرح خاص دیگری از تابلوهای شیشه ای که به صورت تاشو کار خواهد کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضا مواجه هستید باید از تابلو شیشه ای تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شدو از فضای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده خواهد شد .

 

تابلو شیشه ای 20 میل 

در پروژه های که ابعاد تابلوهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، تابلوهای 20 میل فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

تابلو شیشه ای - اینستاگرام

 

تابلو شیشه ای - واتساپ

 

جهت سفارش تابلو شیشه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت تابلو شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری تابلو شیشه ای مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید تابلو شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در احتیار خریدران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

 

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

تابلو شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تابلو شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.clarus.com

تیم تحریریه کولیوند