فهرست این مقاله

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                                  0912823524202188621912

 

تولید آینه دکوراتیو

 

تولید آینه دکوراتیو

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی شیشه و آینه های دکوراتیو نقش بسیار مهمی دارند زیرا در همه ی کشورهای دنیا اجرای نمای شیشه ای فراگیر شده است ، برای طراحی فضای داخلی ساختمان ها از آینه های دکوراتیو به کرات استفاده می شود از همین رو در این مقاله به بررسی تولید آینه دکوراتیو و انواع آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف آینه های مدرن را تولید کرده است ، لازم به ذکر است تولید آینه دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند بر اساس جدیدترین معیارهای طراحی دکوراسیون داخلی صورت می گیرد .

 

تولید آینه دکوراتیو – لوزی

رایج ترین طرح آینه های دکوراتیو در کشور ما که از تعدادی آینه لوزی رنگی تشکیل شده است ، در واقع آینه های لوزی به صورت جورچین طبق الگوی خاصی روی دیوار چسبیده می شوند و نمای زیبایی را در ساختمان ایجاد می کند .

 

تولید آینه دکوراتیو – ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفت ، این نوع آینه ها با نام آینه منبت کاری شده شناخته شده است و فرآیند تولید آن بسیار زمانبر و پیچیده می باشد به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار است .

 

تولید آینه دکوراتیو – آنتیک

محبوب ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام های آینه پتینه کاری شده و آینه اسیدکاری شناخته شده است ، این نوع آینه ها اغلب به صورت تایل های مربعی و مستطیلی به صورت جورچین روی دیوار چسبیده می شوند .

 

تولید آینه دکوراتیو – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی خاض مانند آینه طلایی ، دودی ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از آن ها برای تولید آینه های دکوراتیو مختلف استفاده کرد ، به طور مثال برای ساختمانی که فضای داخلی آن را رنگ سفید تشکیل داده است باید از آینه های نقره ای یا دودی استفاده کرد .

 

تولید آینه دکوراتیو – سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس تعدادی آینه ابزار خورده با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اضلی چسبیده می شود به طوری که آینه تصاویر را سه بعدی منعکس خواهد کرد .

 

تولید آینه دکوراتیو – نورپردازی شده

جذاب ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام های آینه بک لایت ، آینه نوری و آینه با نورپردازی مخفی شناخته شده است ، برای تولید این نوع آینه ها ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده و لبه آن ابزار زده می شود سپس حاشیه دور آینه با پهنای مشخصی سندبلاست خواهد شد در نهایت هم با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی می شود .

 

تولید آینه دکوراتیو – لمسی

طرح جدیدی از آینه های نوری که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش خواهد شد ، نحوه عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه گوشی های هوشمند است .

 

تولید آینه دکوراتیو – ریموت دار

یکی دیگر از طرح های آینه دکوراتیو نوری که با استفاده از ریموت نور مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

تولید آینه دکوراتیو – حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، تولید آینه دکوراتیو حسگری در اغلب مجله های معتیر طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان برترین طرح تولیدی طراحی دکوراسیون معرفی شده است .

 

تولید آینه دکوراتیو – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های دکوراتیو که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، تولید آینه دکوراتیو صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

مدارهای الکتریکی آینه های هوشمند حدود 1000 تا 1500 مرتبه قابل استفاده است ضمنا همراه این نوع آینه ها گارانتی یک ساله بی قید و شرط داده خواهد شد .

 

تولید آینه دکوراتیو – قاب استیل 

در این طرح از آینه های دکوراتیو یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

تولید آینه دکوراتیو – کودک 

برای اتاق های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، باب اسفنجی و پینیکیو روی آینه حکاکی شده است بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

تولید آینه دکوراتیو – دخترانه

برای اتاق های آینه اتاق دخترانه نوعی از آینه های دکوراتیو طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، آینه های دخترانه در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

تولید آینه دکوراتیو – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه های نوعی از آینه های بک لایت دکوراتیو قدی اجرا شده که اغلب لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی می شود ، این نوع آینه ها در پروژه های خاصی بکار خواهد رفت ، آینه های آرایشگاه در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

تولید آینه دکوراتیو – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

تولید آینه دکوراتیو – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های دکوراتیو که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

تولید آینه دکوراتیو – متحرک 

با تولید آینه های دکوراتیو متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از تولید آینه دکوراتیو متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

تولید آینه دکوراتیو - اینستاگرام

 

تولید آینه دکوراتیو - واتساپ

 

راه های ارتباطی به کارشناسان تولید آینه دکوراتیو صنایع شیشه و آینه کولیوند

برای اطلاع از قیمت تولید آینه دکوراتیو و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از فرآیند تولید آینه دکوراتیو مطلع شوید .

شایان ذکر است تولید آینه دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریدارن محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

تولید آینه دکوراتیو

 

جهت کب اطلاعات بیشتر پیرامون تولید آینه دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند