فهرست این مقاله

درب آلومینیومی دوجداره

تولید پنجره و درب آلومینیومی دوجداره در صنایع کولیوند                                    0912823524202188621912

 

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب های آلومینیومی به طور کلی به دو دسته ی آلومینیومی ساده و آلومینیومی اختصاصی تقسیم بندی می شوند که دسته ی اول از قدیم الایام در کشور ما تولید می شد اما دسته ی دود یعنی درب های آلومینیومی اختصاصی در چند سال گذشته تولید شده که دارای ویژگی های منحصر بفردی است .

درب آلومینیومی ساده از نظر مقاومت بسیار مطلوب بوده و در دراز مدت هم دچار افت کیفیت نخواهد شد اما به دلیل اینکه فاقد ساختار دوجداره ای است صدا را براحتی از خود عبور داده و همچنین اتلاف انرزی در این درب ها زیاد می باشد اما با رویکار آمدن درب آلومینیومی دوجداره یا اختصاصی این معایب به طور کامل برطرف شد و درب های آلومینیومی علاوه بر استفاده در سرویس بهداشتی در مکان های دیگر مانند درب بالکن و … بکار می رود .

 

ساختار درب آلومینیومی دوجداره یا اختصاصی

برای ساخت درب آلومینیومی اختصاصی ابتدا پروفیل آلومینیومی را انتخاب کرده سپس مرحله ی تولید درب در کارگاه آغاز خواهد شد ، لازم به ذکر است که پروفیل های متنوعی در ایران برای ساخت درب آلومینیومی دوجداره وجود دارد که در زیر به ان ها شاره خواهیم کرد :

  •  پروفیل آلومینیومی AKROLL
  • پروفیل آلومینیومی AKPPA
  • پروفیل آلومینیومی SEPIDAR
  • پروفیل آلومینیومی THRMAL BREAK

البته تعدادی پروفیل دیگر هم برای ساخت درب آلومینیومی دوجداره استفاده می شود که دارای کیفیت مناسبی نبوده و به همین دلیل هم به آن ها نخواهیم پرداخت ، پروفیل  THRMAL BREAK برای ساخت پنجره های دوجداره بکار می رود و از نظر کیفیت بسیار مطلوب بوده اما پروفیل AKROLL و AKPPA بیشتر در ساخت درب های آلومینیومی کاربرد دارند و از نظر قیمت هم مشابه یکدیگر می باشند .

پس از تعیین پروفیل درب آلومینیومی دوجداره مرحله ی تولید درب در کارگاه توسط تیم تولید صنایع کولیوند آغاز می شود به طوری که پروفیل توسط دستگاه های برش ، پرچ ، پیچ بندی و … طبق الگویی که برای درب در نظر گرفته ایم ساخته خواهد شد ، در هنگام ساخت درب آلومینیومی دوجداره باید پروفیل را بسیار دقیق برش داد چرا که کوچکترین اشتباهی در ساخت درب موجب سخت شدن نصب درب خواهد شد .

 

انواع درب آلومینیومی دوجداره در صنایع کولیوند 

  •   درب آلومینیومی شیشه خور
  • درب آلومینویمی پاساددار
  • درب آلومینیومی رنگی
  • درب آلومینیومی کشویی
  • درب آلومینیومی ریلی
  • درب آلومینیومی لولایی
  • درب آلومینیومی چند لنگه

 

کاربردهای درب آلومینیومی

  • درب سرویس بهداشتی
  •  درب بالکن
  • درب خروج اضطراری
  • درب ورودی ساختمان
  • درب ورودی شرکت ها و اداره های دولتی
  • درب ورودی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای
  • درب اتاق های بیمارستان ها
  • درب اتاق های دانشگاه ها و مراکز آموزش

 

درب آلومینیومی دوجداره شیشه خور

شیشه ی درب آلومینیومی دوجداره در نظر گرفته می شود که اغلب شیشه ی طرح دار سندبلاست خواهد بود ، برای اینکار در درب آلومینیومی یک فضایی در نظر گرفته می شود که شیشه در داخل آن قرار خواهد گرفت و معمولا ضوار های پشت شیشه روی درب پیچ خواهد شد در ضمن برای اینکه در اثر برخورد شیشه با ضوار ، شیشه شکسته نشود لاستیک های مخصوصی دور شیشه قرار داده می شود .

همانطور که در مقاله های دیگری هم اشاره شد درب آلومینیومی دوجداره اگر به روش کشویی تولید و نصب شود علاوه بر استفاده بهینه از فضا در دراز مدت هم عملکرد بسیار مطلوبی را از خود نشان خواهد داد .

فروش درب آلومینیومی دوجداره در صنایع کولیوند به صورت تکی و عمده انجام می شود اما در صورت سفارش بیش از 10 عدد درب آلومینیومی حدود 20 درصد از قیمت هر یک از درب های کسر خواهد شد در ضمن با توجه به درخواست های مکرر مشتریان گرامی سفارشات درب های آلومینیومی دوجداره ی شهرستان ها نیز پذیرفته می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره های زیر تماس حاصل نمایید .

 

درب آلومینیومی دوجداره سرویس بهداشتی

در ساختمان های اداری و تجاری و به طور کلی اماکن عمومی اغلب از درب های آلومینیومی به عنوان درب دستشویی استفاده می شود زیرا مقاومت این درب ها بسیار بالا بوده و در دراز مدت هم دچار افت کیفیت نخواهد شد .

 

درب آلومینیومی دوجداره مدرن

ساختار این درب های به گونه ای است که یک فریم آلومینیومی با عرض 10 سانتی متر تولید شده سپس شیشه های سندبلاست طرح دار و ساتینا در داخل فریم قرار داده می شود ، درب آلومینیومی دوجداره مدرن در ابعاد مختلفی تولید شده و علاوه بر شیشه های طرح دار سندبلاست از شیشه های طرح دار استیند گلاس نیز برای این نوع درب ها استفاده کرد .

 

درب آلومینیومی دوجداره رنگی

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن ترکیب صحیح رنگ ها از مهم ترین بخش های اجرای طراحی محسوب می شود از همین رو با استفاده از درب های آلومینیومی رنگی می توان تاثیر بسزایی در اجرای طراحی مدرن گذاشت ، به طور مثال برای ساختمانی که رنگ کرم به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از درب آلومینیومی دوجداره شامپاینی استفاده کرد .

 

درب آلومینیومی دوجداره طرح چوب

نوع دیگری از درب های آلومینیومی که با استفاده از پروفیل های طرح چوب تولید می شود ، این نوع درب ها برای ساختمانی که دارای فضای داخلی با رنگ کرم و قهوه ای است مناسب می باشد توجه داشته باشید که برای درب آلومینیومی دوجداره طرح چوب بهتر است که از شیشه های دوجداره برنز نیز استفاده کرد در این صورت رنگ شیشه با رنگ پروفیل تطابق خواهد داشت .

 

درب آلومینیومی دوجداره بالکن

اغلب ساختمان ها دارای بالکن هستند چنانچه از درب های دوجداره آلومینیومی برای پوشش این قسمت از ساختمان استفاده کرد از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی نیز به میزان قابل توجهی جلوگیری خواهد شد ، اجرای بالکن شیشه ای معمولا با استفاده از شیشه های لمینت صورت می گیرد بدین شکل ایمنی شیشه کاملا رعایت خواهد شد .

 

درب آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

با کیفیت ترین نوع درب های آلومینیومی که از پروفبل های ترمال بریک برای تولید درب استفاده می شود ، این نوع درب ها به دلیل وجود لایه های متعدد پلاستیکی و فلزی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است ، درب های ترمال بریک در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد درب ها دقیق خواهد شد .

 

درب آلومینیومی دوجداره با شیشه هوشمند 

طرح جدیدی از درب های آلومینیومی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، درب آلومینیومی دوجداره با شیشه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

تفاوت درب آلومینیومی دوجداره با upvc

به طور کلی درب های آلومینیومی دوجداره عملکرد بهتری از خود نسب به پنجره های upvc نشان می دهد ، به طوری که حتی درب آلومینیومی را می توان پس از سال ها به قیمت مناسبی به فروش رساند ، درب های UPVC در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همنی دلیل ابعاد درب ها دقیق خواهد شد .

 

درب آلومینیومی دوجداره چند لنگه 

در ساختمان هایی که ابعاد درب بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده باید از درب های آلومینیومی مدرن چند لنگه استفاده کرد بدین شکل برای باز کردن درب نیازی به کامل باز کردن درب نیست ، درب های چند لنگه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

درب آلومینیومی دوجداره با شیشه استین گلاس 

در این طرح از درب های آلومینیومی از شیشه های استین گلاس استفاده می شود این نوع درب ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، درب های با شیشه استین گلاس فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

درب آلومینیومی دوجداره متحرک 

با تولید آینه های درب های آلومینیومی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید درب ها از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از درب های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

درب آلومینیومی دوجداره -اینستاگرام

 

درب آلومینیومی دوجداره -واتساپ

 

 

جهت سفارش درب آلومینیومی دوجداره به صنایع کولیوند می توانید به روش های زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت درب آلومینیومی دوجداره و سفارش آن به صنایع کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری درب آلومینیومی دوجداره مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید و نصب درب آلومینیومی دوجداره صنایع کولیوند توسط افراد فنی خبره و با تجربه انجام می شود چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خوهد کرد .

 

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینومی دوجداره

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی دوجداره

درب آکاردئونی

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون درب آلومینیومی دوجداره در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.dir.indamart.com

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند