فهرست این مقاله

درب آلومینیومی کشویی

تولید انواع درب آلومینیومی کشویی در صنایع کولیوند                                                0912823524202188621912

 

درب آلومینیومی کشویی

 

درب آلومینیومی کشویی

درب های آلومینیومی در گذشته فقط به صورت یک تکه و نرمال بریک تولید می شد اما رفته رفته با ارتقای طراحی طراحی طراحی دکوراسیون و تولید پروفیل های آلومینیومی اختصاصی و ترنال بریک شاهد تولید درب های آلومینیومی جدید و زیبایی هستیم که یکی جدیدترین این نوع درب ها با نام درب آلومینیومی کشویی شناخته شده است .

صنایع کولیوند به عنوان اولین نمایندگی درب آلومینیومی در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است که به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع درب ها از جمله درب های آلومینیومی کشویی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

درب آلومینیومی کشویی – دوجداره

این نوع درب ها با نام های درب آلومینیومی دوجداره و درب آلومینیومی اختصاصی شناخته شده است ، درب آلومینیومی دوجداره موجب کاهش آلودگی صوتی و همچنین کاهش اتلاف انرژی خواهد شد اینت نوع درب ها در ابعاد مختلفی تولید شده است .

 

درب آلومینیومی کشویی – رنگی

با توجه به تولید پروفیل های رنگی مشکی ، شامپاینی ، سفید ، طلایی و نقره ای می توان از آن ها برای تولید درب های آلومینیومی مدرن استفاده کرد به طور مثال برای ساختمانی که فضای داخلی آن با رنگ سفید تزیین شده است باید از درب های آلومینیومی مشکی بکار برد .

 

درب آلومینیومی کشویی – ترمال بریک

جدیدترین طرح درب های آلومینیومی که با نام درب آلومینیومی ترمال بریک شناخته شده است این نوع پروفیل ها هم از نظر استقامت و هم از نظر زیبایی یک سر و گردن بالاتر از درب های آلومینیومی نرمال بریک است ، درب های ترمال بریک فقط در پروژه های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

درب آلومینیومی کشویی – سرویس بهداشتی

بهترین طرح درب سرویس بهداشتی بدون تردید درب های آلومینیومی کشویی است چرا که این نوع درب ها هم براحتی بز و بسته شده و هم فضای داخلی را اشغال نخواهد کرد ضمنا درب آلومینومی به طور کامل و واقعی ضد آب است .

 

درب آلومینیومی کشویی – شیشه خور

در این طرح از شیشه های حکاکی شده و سندبلاست طرح دار به عنوان بخشی از درب استفاده می شود ، این نوع درب ها با نام درب آلومینیومی مدرن و درب آلومینیومی لوکس نیز شناخته شده است .

 

درب آلومینیومی کشویی – ورودی ساختمان

برای تولید درب های ورودی ساختمان مدرن باید از درب های آلومینیومی اختصاصی استفاده کرد در این طرح از پروفیل های اخصاصی رنگی مات و براق و همچنین از شیشه های سکوریت ساده و طرح دار بکار می رود ، درب های ورودی ها معمولا به صورت دوجداره و لمینت تولید می شود چرا که امنیت درب در این صورت بالا خواهد بود .

 

درب آلومینیومی کشویی – فاساد دار

در این طرح درب های آلومینیومی به صورت تمام فاساد تولید می شود در واقع کل درب از تکه های آلومینیومی با پهنای 20 ساننی متر و عرض درب تشکیل شده است ، این نوع درب ها اغلب در ساختمان های اداری استفاده می شود ، درب های فاساد دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد درب های دقیق خواهد شد .

 

تقاوت درب آلومینیومی کشویی با درب upvc 

به طور کلی درب های آلومینیومی دوجداره در دراز مدت از خود عملکرد بهتری نسبه به درب های upvc نشان می دهد حتی پس از مدتی می توان درب آلومینیومی را با قیمت مناسبی به فروش رساند ، درب های upvc در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح درب معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

درب آلومینیومی کشویی – چند لنگه 

در ساختمان هایی که ابعاد درب بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده باشد باید از درب های آلومینیومی چند لنگه استفاده کرد ، بدین شکل برای باز کردن درب نیازی نیست تمامی لنگه باز شود بدین شکل دیگر هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد به به عبارتی با استفاده از درب آلومینیومی کشویی چند لنگه افراد دغدغه ی کمبود فضا را تجریه نخواهند کرد .

 

درب آلومینیومی کشویی – شیشه استین گلاس 

در این طرح از درب های آلومینیومی مدرن از شیشه های استین گلاس استفاده می شود این نوع درب ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، درب های با شیشه استین گلاس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد  تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

درب آلومینیومی کشویی – تاشو 

طرح خاص دیگری درب های آلومینیومی مدرن که به صورت تاشو باز و بسته می شود ساختار این نوع درب ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو روی هم قرار خواهند گرفت ، درب های تاشو فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

درب آلومینیومی کشویی – متحرک 

با تولید درب های آلومینیومی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی درب ها نیست بدین شکل درب ها را می توان از یک نقطه به نقطه ی دیگر تنها با کمی هول دادن منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که درب آلومینیومی کشویی متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچگونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

 

درب آلومینیومی کشویی - اینستاگرام

 

درب آلومینیومی کشویی - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان درب آلومینیومی کشویی را به صنایع کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت درب آلومینیومی کشویی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری درب آلومینیومی کشویی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید درب های آلومینیومی کشویی در صنایع کولیوند با استفاده از پروفیل های گرید A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

 

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومنیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی کشویی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون درب آلومینیومی کشویی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند