فهرست این مقاله

درب شیشه ای

تولید انواع درب شیشه ای سکوریت در صنایع شیشه و آینه کولیوند               0912823524202188621912

 

درب شیشه ای

 

درب شیشه ای

درب های شیشه ای با توجه به فراگیر شدن نمای شیشه ای در صنعت ساختمانی در طرح های گوناگونی تولید می شود که درصد قابل توجهی از آن به درب های سکوریت شیشه ای تعلق دارد چرا که این نوع از درب ها هنگام ضربه خوردن و فشار آوردن مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد اما درب های شیشه ای دیگری مانند درب های شیشه ای دوجداره و استین گلاس نیز تولید می شود .

 

طرز ساخت شیشه سکوریت(درب شیشه ای) در صنایع شیشه کولیوند :

در ابتدا باید شیشه را در ابعاد دلخواه و مورد نیاز برش داد زیرا پس از اینکه شیشه به سکوریت تبدیل شود نمی توان آن را برش داد پس از اینکه شیشه را برش دادیم آن را وارد کوره می کنیم که در کوره شیشه  با  دمای تا حدود 600  گرم می شود در مرحله بعدی و پس از اینکه شیشه تا دمای حدود 600 گرم شد آن را در فرآیند کنترل شده ای به سرعت سرد می کنبم لازم به ذکر است برای تولید شیشه های نیمه سکوریت فرآیند سرد شدن شیشه را به کندی انجام می دهیم .

شیشه های سکوریت در صورت شکستن به ذرات کوچکی تبدیل می شوند و در اصطلاح می گویییم شیشه پودر شد به همین دلیل شیشه های سکوریت خطر کمتری در صورت شکستن با شیشه های معمولی را دارند .

شیشه های سکوریت را میتوان حکاکی کرد و حتی به صورت سند بلاست درآورد و  برای نصب هم به ابزارهایی مانند ریل ، لولا  ، دستگیره و قفل نیاز دارد ، البته امروزه شیشه سکوریت اسپایدر هم به این صنعت اضافه شده است که این نوع از سکوریت هم جایگاه خاصی را برای خود در صنعت ساختمانی کشورمان به خود اختصاص داده است .

 

انواع درب شیشه ای سکوریت صنایع شیشه کولیوند

1- درب شیشه ای اتوماتیک

2- درب شیشه ای کشویی

3- درب شیشه ای آلومینیومی شیشه ای

4- درب شیشه ای سکوریت سندبلاست

5- درب شیشه ای لولایی

6- درب شیشه ای سکوریت چند لنگه

7- درب شیشه ای ساتینا

8- درب شیشه ای رنگی

9- درب های شیشه ای استین گلاس

10 – درب شیشه ای دوجداره

درب شیشه ای هوشمند یا اتوماتیک در چند سال گذشته در مکان هایی که رفت و آمد افراد زیاد است مانند فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری ، بیمارستان ها و شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته است این درب ها داری یک موتور و چشمی هوشند است که توسط آن درب باز و بسته می شود .

 

درب شیشه ای سکوریت سندبلاست و ساتینا

با توجه به اینکه در برخی از مکان ها باید امکان دید از بیرون به داخل محیط وجود نداشته باشد شیشه های مات تولید شدند نوع جدیدی از شیشه مات که ظاهر زببایی هم دارند شیشه های سندبلاست و ساتینا نام دارند از همین رو صنایع شیشه و آینه کولیوند انواع درب های شیشه ای رنگی مات در ابعاد گوناگون تولید می کند ، لازم به ذکر است که رنگ های مختلفی مانند آبی ، بنفش ، دودی و سبز در صنایع کولیوند تولید می شود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند درب شیشه ای سکوریت را در رنگ های سبز ، دودی ، برنز ، آبی و بنفش نیز تولید می کند اما دقت نظر را داشته باشید که هزینه درب های شیشه ای رنگی به مراتب بیشتر از درب های شیشه ای ساده می باشد ضمنا درب های شیشه ای چاپی هم در صنایع کولیوند تولید می شود .

 

درب شیشه ای مغازه

یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی در فروشگاه ها که منجر به فروش فوری خواهد شد چیدمان صحیح اجناس و مشاهده شدن آن ها توسط مشتری است که با اجرای در شیشه ای حتی از بیرون فروشگاه هم اجناس قابل مشاهده خواهند بود ، درب های شیشه ای مغازه را می توان به دو روش اجرا کرد درحالت اول درب به صورت لولایی باز و بسته می شود اما در روش دوم درب شیشه ای کشویی اجرا خواهد شد .

 

درب شیشه ای برقی یا اتوماتیک

این نوع درب ها برای مکان هایی که رفت و آمد افراد زیاد بوده و درب در هز لحظه باید باز و بسته شود بسیار مناسب می باشد ساختار درب های هوشمند اتوماتیک به گونه ای است که درب هنگام نزدیک شدن افراد باز خواهد شد ، درب شیشه ای هوشمند با اتوماتیک اغلب در مراکز عمومی و ساختمان های پر تردد اجرا می شود بدین شکل ورود و خروج افراد به سهولت انجام می پذیرد .

 

درب شیشه ای حمام

در طراحی های جدید سرویس بهداشتی از نماهای شیشه ای بیشتر استفاده می شود به طوری که کابین دوش تمام شیشه ای هم پیاده سازی می شود ، درب های شیشه ای با استفاده از شیشه سکوریت اجرا خواهد شد .

 

درب شیشه ای رنگی

با توجه به تولید شیشه های سکوریت در رنگ های مختلف مانند بنفش ، سبز ، دودی ، برنز و مسی می توان درب های شیشه ای رنگی را اجرا کرد ، در بین شیشه های رنگی اشاره شده شیشه رنگی دودی تقریبا به صورت یک رو نماست .

 

درب شیشه ای مات

در برخی از پروژه ها به منظور حفظ حریم شخصی و مائل امنیتی باید از شیشه های مات سندبلاست و ساتینا برای اجرای درب های شیشه ای استفاده کرد ، تفاوت این نوع شیشه ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است ، درب شیشه ای مات در طراحی دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود به طوری که طراحان دکوراسیون از این نوع درب ها جهت تزیین فضای داخلی استفاده می کنند .

 

درب شیشه ای طرح دار

برای تولید این نوع از درب های شیشه ای از شیشه سکوریت طرح دار سندبلاست ، سانتیا و شیشه چاپی استفاده می شود به طوری که ابتدا شیشه سکوریت در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس وارد دستگاه های سندبلاست و جاپ خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی درب شیشه ای سندبلاست کرد بدین شکل تبلیغات حرفه ای نیز صورت می گیرد .

 

درب شیشه ای اتاق خواب

برخی از طراحان دکوراسیون داخلی از درب های شیشه ای با فریم های آلومینیومی و UPVC به عنوان درب اتاق خواب استفاده می کنند معمولا از شیشه های سندبلاست طرح دار و ساتینا بکار می رود .

 

درب شیشه ای سرویس بهداشتی

در طراحی های جدید معمولا از درب های شیشه ای به عنوان درب سرویس استفاده می شود به طوری که شیشه های سکوریت مات رنگی و طرح دار تولید شده و با یراق آلات استیل نصب خواهد شد به طور مثال برای یک ساختمانی که دارای فضای دخلی با رنگ کرم است باید از درب های شیشه ای برنز استفاده کرد بدین شکل قواعد طراحی دکوراسیون داخلی نیز رعایت می شود .

 

درب شیشه ای کشویی

در ساختمان هایی که با محدودیت فضای داخلی موجه هستید بهتر است که از درب های شیشه ای کشویی استفاده شود چرا که در این صورت فضایی جهت باز و بسته شدن درب اشغال نخواهد شد ، درب شیشه ای کشویی ساده و اتوماتیک معمولا در ساختمان های اداری و مسکونی با راه روهای با پهنای کم اجرا می شود بدین شکل هیچ گونه فضایی نیز اشغال نمی شود .

 

درب شیشه ای فریم لس

به طور کلی درب های شیشه ای سکوریت به دو صورت فریم لس و با فریم نصب می شود به طوری که در روش فریم لس از بست های فلزی شیشه به شیشه و شیشه به دیوار استفاده می شود ، درب شیشه ای فریم لس لولایی یا بازشو اغلب به عنوان درب فروشگاه های بزرگ و کوچک استفاده می شود و براحتی توسط بست های اشاره شده نصب خواهد شد .

 

درب شیشه ای با فریم استیل

نوعی از درب های شیشه ای که با استفاده ار شیشه های سکوریت شاد و طرح دار و پروفیل های استیل طلایی و نقره ای اجرا می شود ، این نوع درب ها اغلب برای ساختمان های لوکس تجاری و مراکز فروشگاهی کاربرد دارد .

 

درب شیشه ای تاشو

طرح جدیدی از درب های شیشه ای که معمولا از شیشه و فریم های آلومینیومی تشکیل شده است و لنگه ها روی یکدیگر قرار می گیرند ، سیستم تاشو در اجرای نرده های شیشه ای نیز کاربرد دارد درب های تاشو در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد درب ها دقیق خواهد شد .

 

درب شیشه ای حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی درب های شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی درب شیشه ای ورودی ساختمان حکاکی کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

درب شیشه ای هوشمند 

طرح جدیدی از درب های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، درب شیشه ای هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح درب معرفی شده است .

قیمت درب شیشه ای هوشمند تقریبا دو برابر درب های شیشه ای ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع درب ها فقط در پروژه هاس خاص و لوکس ساختمانی استفاده می کنند ، درب شیشه ای هوشمند محبوب ترین طرح درب های شیشه ای محسوب می شود که در بخش های مختلفی از ساختمان قابل اجراست به طور مثال این نوع درب ها بهترین گزینه برای درب اتاق خواب است .

 

درب شیشه ای لمینت 

چنانچه ابعاد درب های شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های لمینت استفاده شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه سکوریت با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهد شد ، به طور مثال برای تولید درب شیشه ای با عرض 120 سانتی متر و ارتفاع 220 سانتی متر باید از شیشه لمینت 12 میل کریستال و رنگی بکار برد .

 

درب شیشه ای دو حالته

طرح جدید دیگری از درب های شیشه ای که به دو صورت ( دو حالته ) تولید می شود این نوع درب های در ساختمان های با درب های بزرگ استفاده خواهد شد بدین شکل دیگری نیازی با باز کردن کامل درب نیست ، درب های دو حالته در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

درب شیشه ای با قاب استیل 

در این طرح از درب های شیشه ای مدرن یک قاب استیل به عنوان فریم دور قاب قرار می گیرد به طور مثال برای ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از قاب های استیل نقره ای بکار برد ، درب های قاب استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده . افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

درب شیشه ای تاشو 

در این طرح از درب های شیشه ای از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع درب ها به گونه ای است که هنگام باز مدرن درب ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از درب شیشه ای تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

درب شیشه ای استین گلاس 

طرح دیگری از درب های شیشه ای که با استفاده از شیشه های استین گلاس اجرا می شود این نوع از شیشه ها از ترکیب شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست و حکاکی تشکیل شده است ، درب های استین گلاس فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

درب شیشه ای - اینستاگرام

 

درب شیشه ای - واتساپ

 

 

نحوه سفارش درب شیشه ای سکوریت به صنایع شیشه و آینه کولیوند :

شما عزیزان می توانید سفارش درب شیشه ای سکوریت خود را در هر طرحی از طریق تماس با شماره های 02188621912  –  09128235242  –  09214195178 به صنایع شیشه و آینه کولیوند واگذار نمائید ، شایان ذکر است که صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه نصب شیشه های سکوریت هم قبول سفارش کرده و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه سکوریت مد نظر خو را به تیم طراحی و تولید صنایع شیشه و آینه کولیوند تحویل داده و در کمترین زمان ممکن شیشه های سکوریت را در ساختمان خود داشته باشید.

شایان ذکر است خدمات نصب درب شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند در کمترین زمان اقدام به رفع نقص خواهد کرد ضمنا صنایع شیشه کولیوند زین پس سفارشات شهرستان ها را نیز می پذیرد .

جهت مشاهده همه نمونه کارهای درب شیشه ای صنایع شیشه و آینه کولیوند روی لینک روبرو کلیک نمایید:  نمونه کارها 

 

صفحات مجازی صنایع شیشه و آینه کولیوند

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها :   koolivandcom@

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

 

شما می توانید در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون درب شیشه ای به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.glassdoor.com

تیم تحریریه کولیوند