فهرست این مقاله

سقف نورگیر شیشه ای

تولید انواع سقف نورگیر شیشه ای در صنایع شیشه کولیوند                  0912823524202188621912

 

سقف نورگیر شیشه ای

 

سقف نورگیر شیشه ای

برای اجرای سقف های شیشه ای می توان از طرح های مختلفی که در آن از شیشه های سکوریت و لمینت بکار رفته استفاده کرد در جدیدترین طرح از شیشه های خم لمینت شده بکار رفته که در این مقاله به طور کامل و اختصاصی به شرح آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های ایمنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه نورگیر سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivadcom@ مراجعه نمایید .

 

سقف نورگیر  – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های نورگیر که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خام برنده نخواهد بود .

 

سقف نورگیر شیشه ای – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های سقف که با نام شیشه لمینت شناخته شده است بیرای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه سکوریت در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

سقف نورگیر شیشه ای – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکار می رود بردین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

سقف نورگیر شیشه ای – خم 

جذاب ترین طرح شیشه های سقف بدون تردید شیشه های خم محسوب می شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس قالب فلزی شاخته شده و به همراه شیشه داخل کوره های با درجه حرارت بالا قرار داده خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های خم بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

سقف نورگیر شیشه ای

 

سقف نورگیر شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش سقف نورگیر شیشه ای به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های سقف و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های سقف در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

سقف نورگیر شیشه ای

سقف نورگیر شیشه ای

سقف نورگیر شیشه ای

سقف نورگیر شیشه ای

سقف نورگیر شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های سقف در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند