فهرست این مقاله

شیشه برای روی میز ناهارخوری

تولید شیشه برای روی میز ناهارخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری

تولید شیشه های رومیزی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده به طوری که امروزه در هر خانه ای بیش از 3 عدد شیشه روی میز وجود دارد که در بین آن ها شیشه برای روی میز ناهارخوری مهم ترین نوع شیشه رومیزی محسوب می شود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه ناهارخوری و ویژگی های هریک از آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه برای روی میز ناهارخوری را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه برای روی میز ناهارخوری به گونه ای است که ابتدا اندازه گیزی دقیق میز و در صورت لزوم الگوگیری میز با استفاده از کاغذهای مخصوص الگو صورت می گیرد در مرحله ی بعدی شیشه ای با ضخامت و رنگ متناسب با ابعاد و رنگی میز برش داده می شود در نهایت هم لبه شیشه توسط دستگاه های لول ، دیاموند و تراش ابزار زده خواهد شد .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – کریستال

به طور کلی شیشه های رومیزی شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب جهت تولید شیشه های رومیزی محسوب می شود ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 8 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – رنگی

به طبع رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند به همین دلیل بهتر است که از شیشه های رنگی متناسب با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی برای تولید شیشه رومیزی استفاده کرد به طور مثال برای تولید شیشه میز ناهارخوری یک میز چوبی قهوه ای باید از شیشه برنز استفاده کرد .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی شیشه های رومیزی سندبلاست کرد و نمای زیبایی در فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – هوشمند

طرح دیگری از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – بیضی 

برای تولید شیشه های رومیزی بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، شیشه های بیضی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

شیشه برای روی میز ناهارخوری – تاشو 

در برخی از طرحی ها از شیشه های تاشو برای تولید شیشه رومیزی استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ،لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد به عبارتی با استفاده از شیشه برای روی میز ناهارخوری تاشو دغدغه ی کمبود فضای داخلی را نخواهید داشت .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – مات 

به طور کلی شیشه های رومیزی مات به دو دسه ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار نیز تولید می شود در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، شیشه های مات در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری – استین گلاس 

شیشه های استین گلاس در واقع ترکیبی از شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی است ، فرآیند تولید این نوع شیشه ها بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، شیشه های رومیزی استی گلاس فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

ابزار شیشه برای روی میز ناهارخوری 

  • تخت مات و براق
  • دیاموند
  • تراش ( پخ )
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی
  • تراش 45 درجه

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری

 

 

از طریق زیر می توان شیشه برای روی میز ناهارخوری را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت شیشه برای روی میز ناهارخوری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه برای روی میز ناهارخوری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه برای روی میز ناهارخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های برش و ابزار زنی صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه بیضی

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

شیشه برای روی میز ناهارخوری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه برای میز ناهارخوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند