فهرست این مقاله

شیشه بین کابینتی رنگی

تولید انواع شیشه بین کابینتی رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                      0912823524202188621912

 

شیشه بین کابینتی رنگی

 

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه های بین کابینتی همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد یکی از جذاب ترین شیشه های دکوراتیو در ساختمان های مسکونی محسوب می شود که فضای بین کابینت ها به را به بهترین شکل ممکن پوشش خواهد داد ، در این مقاله به بررسی انواع شیشه بین کابینتی رنگی و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه بین کابینتی در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است که به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه بین کابینتی رنگی مشکی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه های بین کابینتی رنگی به گونه ای است که ابتدا شیشه 6 میل کریستال در ابعاد مورد نظر توسط دستگاه CNC برش داده می شود سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد در مرحله ی بعدی با استفاده از پیسوله شیشه رنگ شده و مجددا جهت تثبیت رنگ داخل کوره قرار داده می شود .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – کریستال

به طور کلی شیشه های بین کابینتی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپرکلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های مختلفی تولید شده است .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – طرح سنگ

محبوب ترین طرح شیشه های بین کابینتی که طرح های سنگ های مختلف روی شیشه ایجاد شده است ، این نوع شیشه ها با نام شیشه طرح سنگ نیز شناخته شده است و در فضاهای با طراحی دکوراسیون مدرن استفاده می شود .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های بین کابینتی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – سفید

پرفروش ترین طرح شیشه های بین کابینتی که به استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال تولید می شود تفاوت این دو نوع شیشه در میان شفافیت آن است به طوری که شیشه کریستال به صورت کاملا سفید مشاهده خواهد شد اما در شیشه های سوپر کلیر میزان سبزی شیشه بیشتر است .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – هوشمند

جدیدترین طرح شیشه های بین کابینتی که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه بین کابینتی رنگی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – ضخیم

برای تولید شیشه های بین کابینتی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک شیشه بین کابینتی با ابعاد 70 * 330 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل رنگی بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید شده به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – بیضی 

برای تولید شیشه های بین کابینتی بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، شیشه های بیضی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های کابینتی معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – تاشو 

در این طرح از شیشه های بین کابینتی شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه بین کابینتی رنگی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های بین کابینتی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه بین کابینتی رنگی - اینستاگرام

 

شیشه بین کابینتی رنگی - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه بین کابینتی رنگی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه بین کابینتی رنگی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه بین کابینتی رنگی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه بین کابینتی رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی تهران

شیشه بین کابینت رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه بین کابینتی رنگی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند