فهرست این مقاله

شیشه تزیینی درب

تولید انواع شیشه تزیینی درب در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

شیشه تزیینی درب

 

 

شیشه تزیینی درب

شیشه های طرح دار دکوراتیو به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر یک در بخش خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد اما به طور خاص ما در این مقاله به شیه های تزیینی درب ورودی مکان های مختلف ساختمان می پردازیم .

در گذشته های نه چندان دور تمامی درب های ورودی خانه ها به دو صورت شیشه ساده و مشجر سفید یا رنگی بود که البته با توجه به آن زمان بسیار هم زیبا و جذاب به نظر می رسید اما رفته رفته با تولید انبوه شیشه تزیینی درب های ورودی به طبع تمایل افراد هم به شیشه های مدرن دکوراتیو بیشتر شد تا جایی که امروزه برای انتخاب شیشه درب ورودی در ساختمان ها از موتور جستوگر گوگل استفاده می شود .

بنابراین اغلب مردم با مشاهده شیشه های مدرن تولید شده در صنعت شیشه سراسر دنیا کمتر کسی قانع به شیشه های ساده و رنگی قدیمی می شود در همین راستا صنایع شیشه و آینه کولیوند برای پیشی گرفتن از رقبا و جلب توجه مشتریان گرامی شیشه تزیینی درب های ورودی را رد طرح های بسیار متنوعی تولید کرده و حتی تعدادی از این شیشه ها که در ایران قابل تولید نیست را از کشورهای اروپایی آسای شرقی وارد می کند .

 

کاربردهای شیشه تزیینی درب ورودی

  • شیشه های تزیینی درب ورودی ساختمان
  • شیشه های تزیینی درب اتاق خواب
  • شیشه های تزیینی درب چوبی
  • شیشه تزیینی درب استیل
  • شیشه های تزیینی درب شیشه ای
  • شیشه های تزیینی درب آلومینیومی
  • شیشه های تزیینی درب upvc

 

برای هریک از درب های اشاره شده می توان از شیشه تزیینی درب های ورودی استفاده کرد اما اینکه چه نوع شیشه ی تزیینی استفاده شود بستگی به نیاز شما و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان دارد ، در ادامه برخی از پرفروش ترین شیشه های دکوراتیو صنایع شیشه و آینه کولیوند شرح داده خواهد شد .

 

شیشه تزیینی درب ورودی استین گلاس

شیشه های استین گلاس یا تیفانی در واقع یک طرح جدیدی از شیشه را به همه ی ما نشان داد و بیانگر این موضوع بود که تلفیق چند شیشه دکوراتیو را می توان روی شیشه پساده سازی کرد ، شیشه تزیینی درب های ورودی استین گلاس به نوعی از تلفیق شیشه های حکاکی شده ، رنگ شده ، اسیدکاری شده و سندبلاست شده تشکیل شده است .

هر کدام از موراد بالا به صورت تکی یک شیشه ی کاملا تزیینی و مدرن محسوب می شوند که طراحان و فعالان حوزه ی صنعت شیشه و طراحی نمای شیشه ای در کشور ایتالیا با کنار هم قرار دادن چند شیشه تزیینی درب وردی موفق به تولید شیشه های استین گلاس شدند و از نظر فروش هم در سرارس دنیا پرفروش ترین شیشه های دکوراتیو رنگی بشمار می رود .

 

شیشه تزیینی درب – سندبلاست و شیشه چاپی

پس از شیشه های استین گلاس ، شیشه های دکوراتیو سندبلاست و چاپی رنگی بیشترین تقاضا را در بین شیشه های تزیینی دارند که از نظر ساختار شیشه سندبلاست در واقع شیشه های طرح داری است که طرح به صورت مات روی شیشه حکاکی شده اما شیشه چاپی طرح مورد نظر بصورت رنگی روی شیشه چاپ خواهد شد .

برای شیشه تزیینی درب ورودی چوبی و استیل بیشتر از شیشه های سندبلاست شده ی طرح دار استفاده می شود اما در درب های ورودی شیشه ای استفاده از شیشه چاپی رنگی محتمل خواهد بود و گزینه ی مناسبی محسوب می شود ، صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ رنگی قادر به چاپ انواع تصاویر رنگی روی شیشه تزیینی درب می باشد در صورتی که شیشه چاپی به صورت لمینت تولید شود نمای سه بعدی ایجاد خواهد شد .

نوعی از شیشه تزیینی درب که به صورت تک جداره تولید شده و قیمت کمتری نسبت به شیشه های استیندگلاس دوجداره دارد شیشه طرح استیندگلاس نام دارد ، این نوع شیشه ها برای درب های چوبی مناسب است .

 

شیشه تزیینی درب – رنگی

شیشه های رنگی درب ورودی شامل شیشه های رنگی دکوراتیو ، شیشه های رنگی رفلکس و چاپی می شود که در این بین شیشه های رنگی دکوراتیو 3 میل برای درب های چوبی سنتی استفاده می شود .

 

شیشه تزیینی درب – طرح دار

نوع دیگری از شیشه های درب ورودی ساختمان که طرح های مختلف دو بعدی و سه بعدی به صورت مات و رنگی روی شیشه ایجاد می شود ، شیشه طرح دار را می توان به صورت تک جداره و دوجداره تولید کرد .

 

شیشه تزیینی درب – حکاکی شده

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه Engraving طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت و خام حکاکی می شود ، چنانچه طرح خاصی مد نظر دارید می توانید از طریق پیام رسان ها برای کارشناسان ما ارسال نمایید به طور مثال می توان لوگو یا تصاویر مختلف گرافیکی را روی شیشه تزیینی درب حکاکی کرد در این روش طرح روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه تزیینی درب – اسیدکاری شده 

طرح جدیدی از شیشه های تزیینی درب ورودی که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و پمپ فشار قوی استفاده خواهد شد .

 

شیشه تزیینی درب – گرد

برای تولید شیشه های گرد تزیینی با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی ( گرد بر ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود ، شیشه های بیضی برخلاف شیشه های گرد دارای طول و عرض یکسان نیست به همین دلیل از قیمت بیشتری هم برخوردار می باشد .

 

شیشه تزیینی درب – هوشمند 

در این طرح از شیشه های تراس با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه تزیینی درب هوشمند در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و هلند به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

شیشه تزیینی درب – ضخیم 

برای تولید شیشه های تزیینی درب های بزرگ باید از شیشه های ضخیم سکوریت 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک درب با ابعاد 100 * 200 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل سکوریت بکار برد .

 

شیشه تزیینی درب – رفلکس

طرح خاصی دیگری از شیشه های تزینی لاکچری که با استفاده از شیشه های رفلکس تولید می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، شیشه های رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه تزیینی درب – تاشو 

در این طرح از شیشه های تزینی شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه ها ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کموبد فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه تزیینی درب تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه تزیینی درب – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های تزیینی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه تزیینی درب – مات 

به طور کلی شیشه های تزینی مات به دو دسته ی سندبلاست به صورت طرح دار تولید می شود در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

 

شیشه تزیینی - اینستاگرام

 

شیشه تزیینی - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه تزیینی درب ورودی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه تزیینی درب ورودی و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه تزیینی درب وردی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تعیین قیمت شیشه تزیینی درب ورودی با توجه به نرخ مصوب اتحادیه انجام می شود در ضمن صنایع شیشه و آینه کولیوند با تشکیل تیم فنی مجرب خدمات نصب پروژه های با نمای شیشه ای را می پذیرد .

 

شیشه تریینی درب

شیشه تریینی درب

شیشه تریینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تراس ریلی

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

شیشه تزیینی درب

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه تزیینی درب در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند