فهرست این مقاله

شیشه خم اکبر رشت

تولید شیشه خم اکبر رشت در صنایع شیشه کولیوند                          0912823524202188621912        

 

شیشه خم اکبر رشت

 

شیشه خم اکبر رشت

شیشه های منحنی در ایران قدمت بیش از 20 سال دارد به طوری که برای اولین بار صنایع شیشه کولیوند این نوع شیشه ها در فقط با ضخامت 4 میل تولید کرد در حالی که امروزه شیشه های خم در ضخامت های 4 میل الی 20 میل قابل تولید است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد شد .

 

شیشه خم اکبر رشت – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت منحنی شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده می شوند بدین شکل در صورت شکسته شدن شیشه ها ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه خم اکبر رشت – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم اکبر رشت – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاوت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه خم اکبر رشت – کریستال

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم اکبر رشت – میز

برای تولید میزهای تمام شیشه ای مدرن بهتر است که از شیشه های منحنی بکار برد به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی از شیشه 16 میل بکار می رود .

 

شیشه خم اکبر رشت – نرده شیشه ای 

برای اجرای نرده های شیشه ای مدرن معمولا از شیشه های لمینت خم جفت 6 سوپر کلیر استفاده می شود ، این نوع نرده ها به سه روش دفنی ، اسپیگات و شیاردار نصب خواهد شد که نوع شیاردار از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 

شیشه خم اکبر رشت - ایتنستاگرام

شیشه خم اکبر رشت - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش شیشه خم اکبر رشت

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستل صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم اکبر رشت

شیشه خم اکبر رشت

شیشه خم

شیشه خم اکبر رشت

شیشه خم اکبر رشت

شیشه خم اکبر رشت

شیشه خم اکبر رشت

شیشه خم اکبر رشت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند