فهرست این مقاله

شیشه خم تراکتور

تولید انواع شیشه خم تراکتور در صنایع شیشه و آینه کولیوند                        0912823524202188621912

 

شیشه خم تراکتور

 

شیشه خم تراکتور

شیشه های منحنی متفاروت ترین طرح شیشه های تولید شده در صنعیت شیشه محسوب می شود که امروزه در اغلب پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، امروز قصد داریم یکی دیگر از کاربردهای شیشه منحنی که در ساخت ماشین آلات کشاورزی کاربرد را برسی خواهیم کرد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم تراکتور – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت و میرال شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه شکسته شود برخلاف شیشه های ساده برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم تراکتور – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم تراکتور – کریستال 

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر ازر شفافیت بسایر بالایی برخوردار استن این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه خم تراکتور – دوجداره 

جهت جلو گیری از اتلاف انرژی و کاهش میزان آلودگی صوتی بهتر است که شیشه های منحنی دوجداره بکار برد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که اسپیسر فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهد گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم تراکتور – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، طلایی ، مسی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید شیشه های منحنی بکار برد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگی از شیشه های مشکی بکار برده خواهد شد ، شیشه های رنگی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم تراکتور – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های منحنی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را رو.ی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه خم تراکتور - اینستاگرام

 

شیشه خم تراکتور - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش شیشه خم تراکتور

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم تراکتور

شیشه خم تراکتور

شیشه خم تراکتور

شیشه خم تراکتور

شیشه خم تراکتور

شیشه خم تراکتور

شیشه خم تراکتور

شیشه خم تراکتور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند