فهرست این مقاله

شیشه خم دیوایدر

تولید انواع شیشه خم دیوایدر در صنایع شیشه کولیوند                        0912823524202188621912

 

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

شیشه های منحنی جدیدترین و جذاب ترین طرح شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی و ویژگی های آن ها به طور کامل و اختصاصی می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های محنی در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم دیوایدر – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شونذ برخلاف شیشه های خام برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم دیوایدر – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم دیوایدر – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره استفاده می شود به طوری که از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم دیوایدر – کریستال

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، شیشه های منحنی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم دیوایدر – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه خم دیوایدر – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنکی یک رو نما و دو رو نما بهتر است که از شیشه های رنگی بکار برد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که با رنگ کوره ای تولید خواهد شد .

 

شیشه خم دیوایدر - اینستاگرام

 

شیشه خم دیوایدر - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم دیوایدر به صنایع شیشه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

شیشه های منحنی در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

شیشه خم دیوایدر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های پارتیشن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند