فهرست این مقاله

شیشه خم شوباکس

تولید انواع شیشه خم شوباکس در صنایع شیشه و آینه کولیوند              0912823524202188621912

 

 

شیشه خم شوباکس

 

شیشه خم شوباکس

شیشه های منحنی ویترینی از جذاب ترین طرح های شیشه خم محسوب می شود که دارای دسته بندهای مختلفی است ، متداول ترین آن با نام شیشه منحنی شوباکس رستوران ها و شیرینی فروشی ها شناخته می شود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم شوباکس – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت منحنی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شکسته شود برخلاف شیشه های ساده برنده نخواهد بود ، شیشه های میرال در درجه حرارت بیش از 800 درجه تولید شده به همین دلیل از مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های خام برخوردار است .

 

شیشه خم شوباکس – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه لمینت منحنی شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم شوباکس – دوجداره 

جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش میزان آلودگی صوتی بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد بدنی شکل حدود 80 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم شوباکس – کریستال 

شیشه های منحنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد ، شیشه های کریستال فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم شوباکس – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20– میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی نیز برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه خم شوباکس – ظرح دار 

در صنایع کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های منحنی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه خم شوباکس - ایسنتاگرام

 

شیشه خم شوباکس - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم شوباکس به صنایع یششه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم شوباکس

شیشه خم شوباکس

شیشه خم شوباکس

شیشه خم شوباکس

شیشه خم شوباکس

شیشه خم شوباکس

شیشه خم شوباکس

شیشه خم شوباکس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ششه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www,pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند