فهرست این مقاله

شیشه خم مشهد

تولید انواع شیشه خم مشهد در صنایع شیشه کولیوند                         0912823524202188621912

 

شیشه خم مشهد

 

شیشه خم مشهد

شیشه های منحنی امروزه در شهرهای مختلف کشور عزیزمان ایران در حال تولید است به طوری که در هر شهری شاهد یک طرح خاصی از شیشه های منحنی هستیم از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های منحنی تک جداره و دوجداره به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه خم مشهد – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

شیشه خم مشهد – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی لمنیت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه خم مشهد – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره بکار می رود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضدرطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه خم مشهد – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه خم مشهد – میز شیشه ای 

برای تولید میزهای شیشه ای مدرن نیز بهتر است که از شیشه های منحنی 90 درجه استفاده کرد به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی از شیشه های 16 میل کریستال 90 درجه بکار برده می شود .

 

شیشه خم مشهد - اینستاگرام

 

شیشه خم مشهد - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه خم مشهد به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه خم مشهد

شیشه خم مشهد

شیشه خم مشهد

شیشه خم مشهد

شیشه خم مشهد

شیشه خم مشهد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند