فهرست این مقاله

شیشه رنگی بین کابینت

تولید شیشه رنگی بین کابینت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                   0912823524202188621912

 

شیشه رنگی بین کابینت

 

شیشه رنگی بین کابینت

به طور حتم همه ی شما نیز بر این عقیده هستید که آشپزخانه مهم ترین قسمت هر خانه ای محسوب می شود از همین رو باید طراحی داخلی آشپزخانه بسیار زیبا و مدرن صورت گیرد ، در این مقاله به بررسی یکی از عناصر تزیینی در آشپزخانه را که با نام شیشه رنگی بین کابینت شناخته شده است می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه رنگی بین کابینت در ایران فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های رنگی از جمله شیشه لاکوبل بین کابینتی را تولید کرد است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه رنگی بین کابینت به گونه ای است که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از پیسوله رنگ مورد نظر روی شیشه پاشیده خواهد شد .

 

شیشه رنگی بین کابینت – لمینت

چنانچه ابعاد شیشه های بین کاینتی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های لمینت رنگی استفاده کرد ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شود در صورتی که یکی از شیشه ها شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه رنگی بین کابینت – چاپی

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های بین کابینتی ایجاد می شود به طور مثال می توان تصاویر خانوادگی را روی شیشه بین کابینتی چاپ کرد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس داخل دستگاه چاپ قرار داده می شود به طوری که تصویر مورد دلخواه از طریق پورت های ورودی به دستگاه داده شده و مخازن رنگی با رنگ های مناسب پر می شود .

 

شیشه رنگی بین کابینت – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های بین کابینتی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده  ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان اوگوی ورساچه را روی شیشه رنگی بین کابینت حکاکی یا اینگریوینگ کرد بدین شکل نمای بسیار زیبایی در فضای داخلی آشپزخانه ایجاد خواهد شد .

 

شیشه رنگی بین کابینت – سندبلاست

در این روش طرح مورد نظر روی شیشه به صورت مات روی شیشه ایجاد می شود به طوری که ابتدا طرح توسط دستگاه کاتر پلاتر روی روزنگ ایجاد شده سپس با استفاده از دستگاه سندبلاست پودر سیلیس روی شیشه پاشیده می شود .

 

شیشه رنگی بین کابینت – سه بعدی

طرح جدیدی از شیشه های چاپی بین کابینتی که تصاویر سه بعدی روی شیشه چاپ می شود چنانچه طرح خاصی مد نظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

 

شیشه رنگی بین کابینت – اسیدکاری شده 

طرح جدیدی از شیشه های بین کابینتی که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده می شود .

 

شیشه رنگی بین کابینت – هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های بین کابینتی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق ار کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه رنگی بین کابینت در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت شیشه رنگی بین کابینت هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رنگی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها فقط در ساختمان های لوکس استفاده می کنند ضمنا شیشه رنگی بین کابینت هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رنگی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه رنگی بین کابینت – اکریلیک

در این طرح از شیشه های رنگی با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری به شمار می رود ، ضمنا شیشه رنگی بین کابینت اکریلیک در کشورهایی نظر فرانسه ، آلمان ، ایتالیا و هلند در ساختمان های لوکس استفاده می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

به طور مثال در چین شیشه رنگی بین کابینت مدرن اکریلیک به عنوان دیوارپوش شیشه ای استفاده می شود بدین صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ساختمان شده و افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت ضمنا شیه رنگی بین کابینت اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح بکار می برند .

 

شیشه رنگی بین کابینت – کریستال 

به طور کلی شیشه های بین کابینتی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر دارای بیشترین میزان شفافیت است .

 

جاساز شیشه بین کابینتی

در اغلب موارد فضای بین کابینت دارای تعدادی پریز برق است به همین دلیل باید از دستگاه هوشمند مستر جهت سوراخ کردن شیشه استفاده می شود به طوری که ابتدا نقشه به دستگاه داده خواهد شد .

 

شیشه رنگی بین کابینت – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح شیشه های رنگی بین کابینتی که یک صفحه نمایش جلوی شیشه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

شیشه رنگی بین کابینت – طرح سنگ 

متفاوت ترین نوع شیشه های رنگی بین کابینتی که طرح های مختلف سنگ مرمر و طرح های ممبران  روی شیشه چاپ می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه رنگی لاکچری نیز شناخته شده است .

 

شیشه رنگی بین کابینت – ضخیم

برای تولید شیشه های رنگی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک شیشه رنگی با ابعاد 130 * 300 سانتی متر باید از شیشه های ضخیم 10 میل بکار برد ، شیشه های ضخبم در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه رنگی بین کابینت – رفلکس

در این طرح از شیشه های رنگی مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود ، این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، نقره ای ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ،ییشه های رفلکس مدرن فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

شیشه رنگی بین کابینت – تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های رنگی که از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه رنگی بین کابینت تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه رنگی بین کابینت - اینستاگرام

 

شیشه رنگی بین کابینت - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه رنگی بین کابینت را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت و سفارش  شیشه رنگی بین کابینت به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214105178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه رنگی بین کابینت مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه رنگی بین کابینت در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه رنگی بین کابینت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند