فهرست این مقاله

شیشه رنگی کابینت

تولید انواع شیشه رنگی کابینت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                0912823524202188621912

 

شیشه رنگی کابینت

 

شیشه رنگی کابینت

شیشه های رنگی محبوب ترین طرح شیشه های دکوراتیو در صنعت شیشه محسوب می شود به طوری که از این نوع شیشه ها در قسمت های متعددی در ساختمان استفاده خواهد شد ، یکی از طرح های جدید شیشه های رنگی با نام شیشه رنگی کابینت شناخته شده است که در این مقاله به بررسی انواع شیشه رنگی کابینت می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رنگی در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه رنگی کابینت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه های رنگی کابینت به گونه ای است که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از پیسوله های اتوماتیک رنگ مورد نظر روی شیشه ایجاد می شود در نهایت هم جهت تثبیت رنگ شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

شیشه رنگی کابینت – طرح دار

برای تولید شیشه های رنگی طرح دار ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی طرح مودر دلخواه به دستگاه چاپ داده شده و شیشه را داخل دستگاه قرار می دهیم تا اینکه طرح به طور کامل روی شیشه چاپ شود .

 

شیشه رنگی کابینت – کریستال

به طور کلی شیشه های رنگی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل ، 8 میل و 10 میل وجود دارد .

 

شیشه رنگی کابینت – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رنگی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مورد نظر را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه رنگی کابینت – مشکی و سفید

محبوب ترین طرح های شیشه رنگی کابینتی بدون تردید شیشه مشکی و شیشه سفید است به طور مثال برای یک آشپزخانه ی با کابینت های طوسی باید از شیشه رنگی سفید و برای کابینت های سفید باید از شیشه های رنگی مشکی بکار برد .

 

شیشه رنگی کابینت – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح شیشه های بین کاینتی که یک صفحه نمایش جلوی شیشه و یک اسپیکر پشت شیشه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

مدارهای الکتریکی شیشه های هوشمند حدد 1000 تا 1500 مرتبه قابل استفاده است ضمنا همراه این نوع شیشه ها یک گارانتی یک ساله داده خواهد شد .

 

شیشه رنگی کابینت – طرح سنگ 

در این طرح از شیشه های بین کابینتی رنگی طرح های مختلف سنگ مرمر و سنگ گرانیتی روی شیشه چاپ می شود این نوع شیشه ها با نام شیشه رنگی لاکچری و لوکس نیز شناخته شده است .

 

شیشه رنگی کابینت – مشکی

محبوب ترین طرح شیشه های رنگی کابینتی بدون تردید شیشه رنگی مشکی محسوب می شود به طور مثال برای کابینت های سفید رنگ باید از شیشه های مشکی ساده و طرح دار لاکوبل بکار برد .

 

شیشه رنگی کابینت – ضخیم 

برای تولید شیشه های رنگی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید یک شیشه رنگی با ابعاد 80 * 300 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل بکار برد .

 

شیشه رنگی کابینت – استین گلاس

شیشه های استین گلاس از ترکیب شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است این نوع شیشه ها در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد .

 

شیشه رنگی کابینت – تاشو 

در این طرح از شیشه های رنگی مدرن شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه رنگی کابینت – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رنگی بیش از جد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و استفاده بهینه صورت می گیرد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه رنگی کابینت - اینستاگرام

 

شیشه رنگی کابینت - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش شیشه رنگی کابینت

برای اطلاع از قیمت شیشه رنگی کابینت و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت جضوری شیشه رنگی کابینت مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه رنگی کابینت در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

شیشه رنگی کابینت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه رنگی کابینت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند