فهرست این مقاله

شیشه رومیزی گرد

تولید شیشه رومیزی گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                                09128235242 – 02188621912

 

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

امروزه شیشه های رومیزی در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود که هر یک از آن ها با استفاده از دستگاه CNC و MASTER به صورت اتوماتیک برش داده می شود ، در این مقاله یکی از متداول ترین انواع شیشه های رومیزی طرح دار که با نام شیشه رومیزی گرد شناخته شده است را بررسی خواهیم کرد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی رسمی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه رومیزی گرد را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

به طور کلی شیشه رومیزی گرد به دو روش دستی و اتوماتیک تولید می شود در روش اول از گردبرهای مکانیکی برای برش شیشه گرد با قطر کمتر ار 120 سانتی متر استفاده می شود اما در روش دوم از دستگاه CNC و MASTER برای برش شیشه های گرد با قطر بیش از 120 سانتی متر بکار می رود .

 

شیشه رومیزی گرد ناهارخوری

بیش از 60 درصد تولید شیشه های رومیزی متعلق به شیشه میز ناهارخوری است برای تولید این نوع شیشه ها معمولا از شیشه 8 میل استفاده می شود البته برای میزهایی که فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است باید از شیشه های 12 میل ، 16 میل و 20 میل استفاده کرد .

طرح جدیدی از میرهای ناهارخوری به صورت تمام شیشه ای تولید شده است به طوری که حتی پایه های میز نیز از شیشه تشکیل شده ، این نوع میزها در طراحی مدرن به کرات مورد استقبال قرار گرفته است .

 

شیشه رومیزی گرد جلو مبلی

سرویس مبلمان علاوه بر میزهای ناهارخوری دارای میز جلو مبلی و عسلی نیز است ، میز جلو مبلی معمولا ابعاد کوچکتری نسبت به میزهای ناهارخوری دارد به همین دلیل از شیشه های 8 میل برای تولید شیشه رومیزی جلو مبلی استفاده می شود هرچند که بهتر است ضخامت شیشه های رومیزی در یک ساختمان یکسان در نظر گرفته شود .

 

شیشه رومیزی گرد کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف رومیزی به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر دارای بیشترین میزان شفافیت است و بهترین انتخاب جهت تولید شیشه رومیزی محسوب می شود ، این نوع شیشه ها با ضخامت 10 میل ، 12 میل ، 16 میل و 20 میل وجود دارد .

 

شیشه رومیزی گرد رنگی

همانطور که در مقاله های دیگری ظرح داده شد رنگ ها تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد از همین رو بهتر است که از شیشه های رنگی مطابق با رنگ میز استفاده کرد به طور مثال برای تولید شیشه میز ناهارخوری کرم باید از شیشه رومیزی برنز استفاده کرد .

 

شیشه رومیزی گرد طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه میز کنفرانس گرد سندبلاست یا اینگریوینگ کرد .

 

شیشه رومیزی گرد آشپزخانه

میزهایی که در آشپزخانه وجود دارد به دو دسته ی میزهای اپن و میز صبحانه خوری تقسیم می شود که برای تولید شیشه رومیزی صبحانه خوری معمولا از شیشه 8 میل و برای تولید اپن شیشه ای از شیشه های 16 میل و 20 میل استفاده می شود ، شیشه های آشپزخانه در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه رومیزی گرد مات

به طور کلی شیشه های گرد مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های مات بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه رومیزی گرد حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه های حکاکی شده در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه رومیزی گرد هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه رومیزی گرد هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است .

قیمت شیشه رومیزی گرد هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاص و لوکسی استفاده می کنند .

 

شیشه رومیزی گرد 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه رومیزی گرد - اینستاگرام

 

شیشه رومیزی گرد - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه رومیزی گرد را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی گرد و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه رومیزی گرد مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه رومیزی گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی مات

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

شیشه رومیزی گرد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه رومیزی گرد در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند