فهرست این مقاله

شیشه رومیزی 20 میل

تولید شیشه رومیزی 20 میل در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                  0912823524202188621912

 

شیشه رومیزی 20 میل

 

شیشه رومیزی 20 میل

شکسته شدن شیشه های رومیزی که در گذشته تولید می شد و معمولا دارای ضخامت 6 میل بودند دلیل بر این شد که با تولید شیشه های 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل خیلی زود به عنوان شیشه های رومیزی هم استفاده شوند در واقع در صورت استفاده از شیشه رومیزی 20 میل احتمال شکستن شیشه حدود 80 درصد کاهش پیدا خواهد کرد .

شیشه رومیزی 20 میل اغلب برای میزهایی که فقط از تعدادی پایه تشکیل شده اند کاربرد دارد و شیشه به عنوان صفحه ی رو میز استفاده می شود ، در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن حتی در کشورهای اروپایی نمای شیشه ای به عنوان یک اصل است به همین دلیل در تولید میزهای خانگی و اداری هم از شیشه استفاده می شود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند از سال 1390 با راه اندازی یک کارگاه مجزا انواع شیشه های رومیزی را تولید کرده که در سال 1396 با تولید میزهای شیشه ای یک طراحی جدید و مدرن را در صنعت پیاده سازی کرد و خوشبخاته خیلی زود مورد استقبال طراحان دکوراسیون داخلی و عموم مردم قرار گرفت .

 

انواع شیشه رومیزی 20 میل 

  • شیشه 20 میل فلوت
  • شیشه 20 میل کریستال
  • شیشه 20 میل دودی
  • شیشه 20 میل طرح دار
  • شیشه 20 میل خم
  • شیشه 20 میل لمینت

 

شیشه رومیزی 20 میل فلوت  

اولین نوع شیشه های رومیزی 20 میل که در صنعت شیشه تولید شد اما سبز رنگ بودن شیشه به دلیل ضخامت بسیار بالای آن موجب شد که خیلی زود فعالان در صنعت شیشه در کشورهای صاحب صنعت پیشرفته در فکر تولید شیشه های 20 میل با شفافیت بیشتری فرو روند و سرانجام در سال 1395 در کشور بلژیک شیشه کریستال 20 میل تولید شد .

 

شیشه رومیزی 20 میل رنگی

شیشه رومیزی 20 میل دو رو نما در رنگ های دودی و برنز وجود دارد اما شیشه های 20 میل یک رو نما در طیف وسیع رنگی تولید می شود به طوری که ابتدا توسط پیسوله شیشه رنگ شده سپس جهت تثبیت رنگ داخل کوره قرار داده می شود .

 

شیشه رومیزی 20 میل مات

به طور کلی شیشه های رومیزی مات به دو دسته شیشه های سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که تفاوت اصلی این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست است .

 

شیشه رومیزی 20 میل کریستال

شیشه های کریستال بر خلاف شیشه های فلوت که هرچه ضخامتشان بیشتر شود میزان سبز رنگ بودن شیشه هم بیشتر می شود ، با بالا رفتن ضخامت شیشه حتی شفافیت و درخشندگی شیشه بیشتر هم خواهد شد و شیشه سبز رنگ دیده نمی شود .

با تولید شیشه رومیزی 20 میل تمایل به استفاده از نمای شیشه ای در سراسر دنیا بیشتر شد تا جایی که امروزه اغلب میزهایی که برای ساختمان های مسکونی و اداری مدرن تولید می شود به صورت تمام شیشه ای می باشد .

در دو سال گذشته اغلب شیشه های رومیزی که در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید شده از شیشه رومیزی 20 میل کریستال استفاده شده و به همین دلیل هم صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های 20 میل رومیزی در ایران معرفی شده است .

 

شیشه رومیزی 20 میل طرح دار

طراحان دکوراسیون داخلی با ایجاد طرح های مدرنی که معمولا شیشه رومیزی 20 میل دارای یک الگوی خاص می باشد به طور کلی تغییرات عمده ای را در تولید شیشه های رومیزی ایجاد کرده اند که البته نتیجه ی کار هم برای مشتریان گرامی بسیار رضایت بخش بوده است ، با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER امکان اعمال طرح های مختلف هندسی روی شیشه وجود دارد .

برای تولید شیشه رومیزی 20 میل طرح دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند ابتدا شیشه به صورت چهار گوش ساده در ابعاد مورد نظر توسط دستگاه دستگاه CNC برش داده می شود الگویی که مد نظز است را به دستگاه MASTER منتقل می کنیم و شیشه را داخل دستگاه قرار می دهیم در نهایت هم دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند طرح را روی شیشه اعمال خواهد کرد .

لازم به ذکر است که دستگاه MASTER هنگام برش شیشه رومیزی 20 میل ابزار دور آن هم بسیار اتوماتیک خواهد زد و نیازی نیست که پس از برش شیشه آن را وارد دستگاه دیاموند و لول کنیم اما دستگاه CNC چنین کاری را انجام نخواهد داد .

 

شیشه رومیزی 20 میل ناهارخوری

برای میزهای ناهارخوری اغلب از شیشه های 8 میل و 10 میل استفاده می شود اما اگر میز دارای صفحه چوبی نباشد به عبارتی فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است باید از شیشه میز ناهارخوری 15 میل و 20 میل بکار برد .

 

شیشه رومیزی 20 میل آشپزخانه

یکی دیگر از شیشه های رومیزی که برای تولید آن نیاز به شیشه 20 میل است شیشه میز آشپزخانه نام دارد به طور مثال می توان شیشه 20 میل کریستال را روی پایه های استیل روی اپن قرار داد .

 

شیشه رومیزی 20 میل کنفرانس

در بین شیشه های رومیزی اداری شیشه میز کنفرانس ابعاد بزرگی داشته و به همین دلیل هم برای تولید این نوع از شیشه های رومیزی باید از شیشه های 16 میل و 20 میل رومیزی استفاده کرد .

 

شیشه رومیزی 20 میل جلو مبلی

برخی از میزهای جلو مبلی نیز ابعاد بزرگی داشته و شیشه روی تعدادی پایه قرار می گیرد به عبارتی میز فاقد صفحه چوبی است لذا باید از شیشه های 20 میل جهت تولید شیشه رومیزی استفاده کرد .

 

شیشه رومیزی 20 میل اسید کاری

طرح جدیدی از شیشه های رومیزی مدرن که طی فرآیندی سخت و زمانبر روی شیشه اسید کاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده شناخته شده است .

 

شیشه رومیزی 20 میل حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریوینگ کرد در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، به طور مثال می توان لوگو یا نام تصاویر مختلف گرافیکی را روی شیشه رومیزی 20 میل حکاکی کرد و نمای زیبایی در فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد .

 

شیشه رومیزی 20 میل گرد

برای تولید شیشه های گرد 20 میل با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی ( گرد بر ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود ، شیشه رومیزی 20 میل گرد اغلب به عنوان شیشه میز ناهارخوری استفاده می شود در این صورت احتمال شکسته شدن شیشه بسیار کمتر خواهد شد .

 

شیشه رومیزی 20 میل هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه رومیزی 20 میل هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوارسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه رومیزی 20 میل هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است قیمت شیشه رومیزی 20 میل هوشمند دو برابر شیشه های رومیزی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه رومیزی 20 میل سه پله 

در بین شیشه های رومیزی شیشه 15 میل و 20 میل را می توان به صورت سه پله نیز تولید کرد به طور مثال برای یک پایه استیل بزرگ ناهاخوری 8 نفره باید از شیشه های رومیزی 20 میل سه پله استفاده کرد .

 

شیشه رومیزی 20 میل رفلکس

طرح خاصی از شیشه های رومیزی 20 میل که با استفاده از شیشه های رفلکس تولید می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه رومیزی 20 میل بیضی

برای تولید شیشه های رومیزی بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد ، این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، شیشه های بیضی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

شیشه های بیضی برخلاف شیشه های دایره ای شکل دارای طول و عرض یکسان نیست به همین دلیل نیز از قیمت بسیار بیشتری برخوردار می باشد .

 

شیشه رومیزی 20 میل تاشو 

در این طرح از شیشه های 20 میل مدرت شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، بدین شکل دیگر هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد به عبارتی با استفاده از شیشه رومیزی 20 میل تاشو دغدغه ی کمبود فضا به طور کامل برطرف خواهد شد .

 

شیشه رومیزی 20 میل طرح سنگ 

در این طرح از شیشه های رومیزی طرح های مختلف سنگ مرمر و گرانیتی روی شیشه ایجاد می شود این نوع شیشه ها اغلب به عنوان شیشه رومیزی و دیوارپوش شیشه ای استفاده می شود ، شیشه های طرح سنگ فقط در پروژه های لوکس و خاص استفاده می شود به همین دلیل نیز مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

 

تولید میز شیشه ای با شیشه رومیزی 20 میل

میزهای تمام شیشه ای به طبع نمای بسیار زیبا و جذابی را در فضای داخلی ساختمان ایجاد خواهد کرد ، تولید اینگونه میزها به دلیل اینکه حتی پایه های میز نیز از شیشه تشکیل شده است نیاز به شیشه های 20 میل دارد ، به طور مثال برای تولید میز شیشه ای ناهارخوری باید از شیشه رومیزی 20 میل کریستال و سکویت شده استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

شیشه رومیزی 20 میل - اینستاگرام

 

شیشه رومیزی 20 میل - واتساپ

 

ابزار شیشه رومیزی 20 میل

  • تحت براق
  • دیاموند
  • تراش ( پخ )
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی
  • تراش 45 درجه

شیشه رومیزی 20 میل

 

 

جهت سفارش شیشه رومیزی 20 میل به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی 20 میل و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه رومیزی 20 میل مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است که صنایع شیشه و آینه کولیوند با حذف واسطه ها شیشه رومیزی 20 میل را با قیمت مناسبی به شما مشتران گرامی عرضه می نماید و به عبارتی خرید به صورت مستقیم از کارگاه تولیدی صورت می گیرد .

 

شیشه رومیزی

شیشه رومیزی تهران

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

شیشه رومیزی 20 میل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه رومیزی 20 میل در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com 

تیم تحریریه کولیوند