فهرست این مقاله

شیشه روی میز نهارخوری

تولید شیشه روی میز نهارخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                       0912823524202188621912

 

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

بدون تردید تولید شیشه های رومیزی نسبت به تولید سایر شیشه ها در صنعت شیشه بیشتر است امروزه در همه خانه ها انواع میزهای چوبی وجود دارد که برای جلوگیری از آسیب به میز بابد از شیشه های رومیزی مناسب استفاده کرد در این مقاله متداول ترین نوع شیشه رومیزی یعنی شیشه روی میز نهارخوری را بررسی خواهیم کرد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه روی میز نهارخوری را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه روی میز نهارخوری به گونه ای است که ابتدا اندازه گیری دقیق میز و در صورت نیاز الگوگیری با استفاده از کاغذهای مخصوصی صورت می گیرد سپس با توجه به ابعاد میز و طرح آن شیشه ای با ضخامت متناسب انتخاب شده و توسط ذستگاه CNC برش داده می شود در آخرین مرحله ابزار لبه شیشه روی میز نهارخوری توسط دستگاه لول و دیاموند زده خواهد شد .

 

شیشه روی میز نهارخوری کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف رومیزی به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بیشتری برخوردار است و بهترین انتخاب جهت تولید شیشه های رومیزی محسوب می شود ، این نوع شیشه ها در ضخامت های مختلفی وجود دارد .

 

شیشه روی میز نهارخوری رنگی

با توجه به تاثیر بسیار زیاد رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی بهتر است که از شیشه های رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری گردویی باید از شیشه برنز بکار برد در این صورت قواعد طراحی دکوراسیون دااخلی نیز رعایت خواهد شد .

 

شیشه روی میز نهارخوری طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه های رومیزی سندبلاست کرد و به نوعی تبلیغات حرفه ای انجام داد .

 

شیشه روی میز نهارخوری گرد 

به طور کلی شیشه های میز ناهارخوری در اشکال مختلف هندسی تولید می شود که در این بین شیشه میز گرد متداول ترین نوع شیشه رومیزی محسوب می شود ، برای تولید شیشه های روی میز نهارخوری گرد با قطر کمتر از 120 سانتی مر از گردبرهای دستی و برای شیشه رومیزی با قطر بیش از 120 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

شیشه روی میز نهارخوری حکاکی شده

با استفاده از دستگاه مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریوینگ کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه روی میز نهارخوری اسید کاری شده

طرح جدیدی از شیشه های رومیزی دکوراتیو که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر استفاده خواهد شد ، شیشه های اسیدکاری شده در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه روی میز نهارخوری هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد شیشه روی میز نهارخوری هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best dsign که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است .

 

ضخامت شیشه روی میز نهارخوری

همانطور که در بالا شرح داده شد ضخامت شیشه میز ناهارخوری با توجه به ابعاد میز و طرح آن تعیین می گردد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری 8 نفره با صفحه چوبی از شیشه 8 میا استفاده می شود اما برای یک میز ناهارخوری که فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است از شیشه 16 میل و 20 میل بکار برده خواهد شد .

 

شیشه روی میز نهارخوری ضخیم 

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری با ابعاد 110 * 250 سانتی متر باید از شیشه های 12 میل بکار برد ، شیشه های ضخیم در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه روی میز نهارخوری تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های رومیزی که با نام شیشه تاشو شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازوش هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه روی میز نهارخوری تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه روی میز نهارخوری 20 میل 

در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های رومیزی 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

شیشه روی میز نهارخوری - اینستاگرام

 

شیشه روی میز نهارخوری - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه روی میز نهارخوری را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت شیشه روی میز نهارخوری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه روی میز نهارخوری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه روی میز نهارخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

 

شیشه روی میز ناهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز ناهارخوری چوبی

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

شیشه روی میز نهارخوری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه روی میز نهارخوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند