فهرست این مقاله

شیشه سکوریت بالکن ریلی

تولید و اجرای شیشه سکوریت بالکن ریلی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                    0912823524202188621912

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی

با توجه به اینکه اغلب خانه های ویلایی تبدیل به آپارتمان های با تعداد طبقات زیادی شده اند به طبع ساکنین این نوع خانه ها از فضای آزاد بی بهره اند اما با استفاده ی بهینه از فضای داخل بالکن می توان تا حدودی نداشتن حیاط را جبران کرد به طوری که قسمت جلوی بالکن را با استفاده از شیشه سکوریت بالکن ریلی پوشش داد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های سکوریت در ایران فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های سکوریت از جمله شیشه سکوریت بالکن ریلی را تولید کرده است برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه سکوریت بالکن ریلی به گونه ای است که ابتدا اندازه گیری دقیق با استفاده از مترهای لیزری صورت می گیرد سپس شیشه های 10 میل در ابعاد مورد نظر برش داده شده و جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد در نهایت هم شیشه ها توسط تیم فنی نصب می شود .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – کریستال

به طور کلی شیشه های سکوریت از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و میزان سبزی شیشه بسیار کمتر از شیشه های فلوت و کلیر است و بهترین انتخاب جهت تولید شیشه های سکوریت محسوب می شود .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – رنگی

با توجه با تاثیر بسیار زیاد رنگ ها در طراحی دکوراسیون بهتر است که از شیشه های رنگی سکوریت جهت تولید شیشه سکوریت بالکن ریلی استفاده کرد به طور مثال برای ساختمانی که دارای سنگ نمای قهوه ای است باید از شیشه های سکوریت برنز استفاده کرد .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگو یا نام ساختمان را روی شیشه های بالکن سندبلاست کرد و به نوعی به برندینگ ساختمان کمک شایانی کرد .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – مات

شیشه های مات سکوریت نیز به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده تولید می شود .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – خم

جدیدترین و مدرن ترین طرح بالکن های شیشه ای که با استفاده از شیشه های خم اجرا می شود برای تولید شیشه های خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در مرحله ی بعدی شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد تا اینکه شیشه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآید .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه سکوریت بالکن ریلی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه سکوریت بالکن ریلی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه سکوریت معرفی شده است ، قیمت شیشه سکوریت بالکن ریلی هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های سکوریت ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – ضخیم 

برای اجرای شیشه های بالکنی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های سکوریت ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک بالکن با ابعاد 200 * 120 سانتی متر باید از شیشه 10 میل سکوریت بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – رفلکس 

در این طرح از شیشه های رومیزی جدید و مدرن از ترکیبات شیشه رفلکس استفاده شده است این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

نوع جدیدی از شیشه های رفلکس با نام شیشه اتاق بازجویی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که شیشه از یک طرف دید دارد .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های سکوریت که از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه سکوریت بالکن تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی – 20 میل

در پروژه هایی که  ابعاد شیشه های سکوریت بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

 

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی - اینستاگرام

 

شیشه سکوریت بالکن ریلی - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش شیشه سکوریت بالکن ریلی

برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت بالکن ریلی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه سکوریت بالکن ریلی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه سکوریت بالکن ریلی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از جدیدترین کوره های مخصوص تولید شیشه سکوریت صورت می گیرد و در زمان بسیار کوتاهی شیشه به حالت نشکن تبدیل می شود .

 

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

شیشه سکوریت بالکن ریلی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه سکوریت بالکن ریلی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نماییید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند