فهرست این مقاله

شیشه سکوریت بالکن

تولید و اجرای شیشه سکوریت بالکن در صنایع شیشه و آینه کولیوند                        0912823524202188621912

 

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

اجرای نمای شیشه ای در ساختمان هایی که امروزه ساخته می شوند به امری بدیهی تبدیل شده است و زیبایی و جذابیت چنین نمایی هر فردی را تحت تاثیر قرار خواهد داد ، یکی دیگر از قسمت های یک ساختمان که می توان با استفاده از شیشه سکوریت از آن به صورت بهینه استفاده کرد بالکن ساختمان می باشد ، صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه سکوریت بالکن قادر به اجرای نمای شیشه ای با فریم یا فریم لس خواهد بود .

در برخی از ساختمان ها بین فضای داخلی ساختمان و فضای بالکن نمای شیشه ای اجرا می شود و در برخی دیگر دقیقا قسمت جلویی بالکن با شیشه سکوریت بالکن پوشش داده خواهد شد و بدین شکل از فضای بالکن هم به صورت بهینه استفاده می شود .

برای اجرای شیشه سکوریت بالکن از شیشه های سکوریت شده مختلفی بکار برده می شود که با توجه به ساختاری که مد نظر دارید می توان هر یک از شیشه های سکوریت را برای اجرای بالکن شیشه ای استفاده کرد ، در ادامه به جزئیات آن ها می پردازیم .

 

انواع شیشه سکوریت بالکن

 

شیشه سکوریت بالکن فریم لس

این طرح در واقع یک نمای شیشه ای کامل محسوب می شود و هیچ گونه فریمی دور شیشه ها قرار داده نمی شود از نظر زیبایی به طبع به دلیل نمای یک تکه ی شیشه هر فردی را تحت تاثیر قرار می دهد اما از نظر عایق بودن قادر به جلوگیری از اتلاف انرژی نخواهد بود ، برای اجرای شیشه سکوریت بالکن فریم لس معمولا از شیشه های 10 میل فلوت و کلیر استفاده می شود زیرا این نوع شیشه ها مقاومت بسیار بالایی داشته و هم اینکه وزن متعادلی را دارند .

به دور روش می توان شیشه سکوریت بالکن فریم لس را اجرا کرد در روش اول نمای شیشه ای به صورت لولایی نصب خواهد شد و لنگه ی باز شو رو به داخل ساختمان یا رو به بیرون بار خواهد شد این رو.ش برای ساختمان هایی که دارای فضای داخلی و فضای بالکن آن ها به اندازه ی کافیست مناسب می باشد اما در روش دوم شیشه سکوریت بالکن فریم لس به صورت کشویی اجرا می شود و لنگه ی بازشو روی یک ریل باز و بسته می شود این روش برای اغلب ساختمان های امروزی که دارای فضای بزرگی نیستند بهترین روش اجرا به شمار می رود .

 

شیشه سکوریت بالکن با فریم آلومینیومی و UPVC

در این روش فریم های آلومینیومی و upvc دور شیشه قرار داده می شوند البته توجه داشته باشید که فریم های اختصاصی و دوجداره آلومینیومی یا upvc مقصود ماست به طبع هنگامیکه از پروفیل های اختصاصی برای اجرای شیشه سکوریت بالکن استفاده کنیم باید شیشه های سکوریت هم به صورت دوجداره تولید شوند و این بدان معناست که از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد .

شای این سوال برای شما هم پیش آید که برای اجرای شیشه سکوریت بالکن استفاده از فریم آلومینیومی مناسب تر است یا فریم های upvc ؟ در پاسخ باید گفت که هر دو پروفیل جزء پروفیل های اختصاصی محسوب می شوند و از اتلاف انرژی جلوگیری خواهند کرد اما تفاوت آن ها یکی در ماندگاری در دراز مدت و میزان جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد به طوری که پروفیل آلومینیومی ماندگاری بسیار زیادی در دراز مدت دارد اما پروفیل upvc به میزان بیشتر از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد که البته درصد کمی در این موضوع اختلاف وجود دارد .

 

شیشه سکوریت بالکن تاشو

یکی از جدیدترین روش های نصب بالکن شیشه ای که تعدادی شیشه سکوریت با ارتفاع بالکن و عرض 1 متر کنار هم قرار می گیرند به طوری که هنگام باز و بسته شدن یکی یکی روی هم به صورت تاشو قرار داده می شوند .

 

شیشه سکوریت بالکن رنگی

با توجه به اهمیت بسیار بالای رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی می توان بالکن شیشه ای را به صورت رنگی اجرا کرد به طوری که رنگ شیشه سکوریت را با رنگ سنگ نمای ساختمان تطبیق داد .

 

شیشه سکوریت بالکن طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ انواع شیشه های طرح دار سکوریت تولید می شود به طور مثال در سازمان ها لوگوی مجموعه روی شیشه به صورت سندبلاست ایجاد شده است .

 

شیشه سکوریت بالکن رفلکس

برخی از طراحان دکوراسیون به دلیل خاصیت رفلکتیو شیشه های رفلکس تمایل به اجرای بالکن شیشه ای با استفاده از شیشه های رفلکس سکوریت را دارند در این صورت براحتی نمی توان فضای داخل بالکن را مشاهده کرد ، به طور مثال برای یک ساختمان که سنگ نما به صورت مشکی طرح دار است باید از شیشه سکوریت بالکن دودی استفاده کرد بدین شکل رنگ ها با یکدیگر تطابق خواهند داشت .

 

شیشه سکوریت بالکن لمینت

در صورتی که بالکن شیشه ای به صورت فریم لس اجرا شود باید از شیشه های سکوریت لمینت شده استفاده کرد بدین شکل حتی اگر شیشه ها شکسته شوند ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه سکوریت بالکن خم

برای تولید شیشه های بالکن خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد ، شیشه سکوریت بالکن خم جذاب ترین طرح شیشه های بالکنی محسوب می شود که اجرای ان موجب ارتقای سطح طراحی دکوراسیون ساختمان نیز خواهد شد .

 

شیشه سکوریت بالکن حکاکی شده

با اسنفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه سکوریت بالکن حکاکی شده در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

 

شیشه سکوریت بالکن هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های سکوریت که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه سکوریت بالکن هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه سکوریت بالکن هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه سکوریت معرفی شده است ، قیمت شیشه سکوریت بالکن هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های سکوریت بالکن ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه سکوریت بالکن ضخیم 

برای تولید بالکن های شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های سکوریت ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک بالکن با ابعاد 110 * 300 سانتی متر باید از شیشه های سکوریت 12 میل بکار برد .

 

شیشه سکوریت بالکن حکاکی شده 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های سکوریت حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه های حکاکی شده در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه سکوریت بالکن تاشو 

در برخی از پروژه ها با نمای شیشه ای از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کموبد فضا مواجه هستید بهتر است که از شیشه سکوریت بالکن تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه سکوریت بالکن 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه ها بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود بای از شیشه های سکوریت 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت بالایی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچریو مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

شیشه سکوریت بالکن استین گلاس 

شیشه های استین گلاس در واقع ترکیبی از شیشه های سندبلاست ، اسیدکاری و حکاکی محسوب می شود که فرآیند تولید آن بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

شیشه سکوریت بالکن - اینستاگرام

 

شیشه سکوریت بالکن - واتساپ

 

جهت سفارش شیشه سکوریت بالکن به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت بالکن و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه سکوریت بالکن مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است اجرای شیشه سکوریت بالکن در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط افراد فنی و با تجربه صورت می گیرد چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

 

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

شیشه سکوریت بالکن

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه سکوریت بالکن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند