فهرست این مقاله

شیشه ضد آب

تولید انواع شیشه ضد آب در صنایع شیشه و آینه کولیوند                     0912823524202188621912

 

شیشه ضد آب

 

شیشه ضد آب

شیشه های دکوراتیو در طرح های بسیار مختلفی تولید است که هر یک از طرح ها در پروژه ی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های ایمنی از جمله شیشه های تک جداره و دوجداره به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های ایمنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه ضد آب – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه ها خم برنده نخواهد شد .

 

شیشه ضد آب – لمینت 

ایمن ترین نوع شیشه های دکوراتیو که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های pvb به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه ضد آب – دوجداره 

در متاطق سردسیر و گرمسیر بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

شیشه ضد آب – خم 

جذاب ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه خم شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

شیشه ضد آب – 20 میل

در پروزه هایی که ابعاد شیشه های ایمنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه ضد آب – کریستال 

شیشه های ایمنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در صخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه ضد آب – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی دو رو نما و یک رو نما بهتر است که از این نوع شیشه ها برای تولید شیشه های واترپروف استفاده کرد ، استفاده از این نوع شیشه ها نمای جذابی را هم ایجاد می کند .

 

شیشه ضد آب – طرح دار 

در صنایع کولیوند با بهره گیری از دستگاه های سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های مدرن به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه ضد آب - اینستاگرام

 

شیشه ضد آب - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه ضد آب به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های ایمنی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های ایمنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریدران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

شیشه ایمنی

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

شیشه ضد آب

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند