فهرست این مقاله

شیشه ضد گلوله مغازه

تولید انواع شیشه ضد گلوله مغازه در صنایع شیشه و آینه کولیوند   0912823524202188621912

 

شیشه ضد گلوله مغازه

 

شیشه ضد گلوله مغازه

شیشه های ایمنی دارای دسته بندی های مختلفی است به طوری که هر یک از آن ها در پروژه ی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های ایمنی از جمله شیشه های چند لایه مسلح به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های ایمنی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه ایمنی طلافروشی چند لایه را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه ضد گلوله مغازه – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد شد .

 

شیشه ضد گلوله مغازه – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های چند لایه که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد .

 

شیشه ضد گلوله مغازه – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های چند لایه دوجداره بکار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هسیتد بهتر است که از شیشه های دوجداره بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه ضد گلوله مغازه – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های ایمنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه ضد گلوله مغازه – کریستال

شیشه های چند لایه از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه ضد گلوله مغازه - اینستاگرام

 

شیشه ضد گلوله مغازه - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش شیشه ضد گلوله مغازه

برای اطلاع از قیمت شیشه های ایمنی و سفارش ان ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوندبه صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های ایمنی در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله مغازه

شیشه ضد گلوله مغازه

شیشه ضد گلوله مغازه

شیشه ضد گلوله مغازه

شیشه ضد گلوله مغازه

شیشه ضد گلوله مغازه

 

جهت کسب اطلاعات بییشتر پیرامون شیشه های ایمنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند