فهرست این مقاله

شیشه طرح سنگ مرمر

تولید انواع شیشه طرح سنگ مرمر در صنایع شیشه و آینه کولیوند                          0912823524202188621912

 

شیشه طرح سنگ مرمر

 

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه های طرح دار دکوراتیو بدون تردید یکی از جذاب ترین طرح های شیشه های دکوراتیو محسوب می شود که در قسمت های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه طرح سنگ مرمر و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه های طرح سنگ مرمر را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – کریستال

به طور کلی شیشه های طرح سنگ از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – سکوریت

متداول ترین طرح شیشه های طرح سنگ که از نظر مقاومت بسیار بهتر از شیشه های طرح سنگ ساده است ، ساختار شیشه های سکوریت به گونه ای است که حتی اگر شیشه شکسته شود خظری افراد را تهدید نخواهد کرد .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – لمینت

چنانچه ابعاد شیشه ها بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های لمینت شده طرح سنگ استفاده کرد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه چاپی تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهد شد .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – خم

جذاب ترین شیشه های طرح سنگ که با نام شیشه خم و منحنی شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قابل فلزی ساخته می شود در مرحله ی بعدی شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – رومیزی

برای تولید شیشه های رومیزی به ویژه میزهای ناهارخوری از شیشه های طرح سنگ استفاده می شود به طور مثال برای یک میز ناهارخوری 10 نقره بیضی شکل باید از شیشه 10 میل طرح سنگ بکار برد ، شیشه های غذاخوری معمولا به صورت لبه کرو بوده و از ابزار تراش پخ به عنوان ابزار شیشه روی میز بکار برده می شود .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – هوشمند

جدیدترین طرح شیشه های طرح سنگ که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه های طرح سنگ مرمر در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون سایر کشورها قرار گرفته است .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – میز شیشه ای 

برای تولید میز شیشه ای مدرن نیز باید از شیشه های طرح سنگ استفاده کرد به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای ناهارخوری 8 نفره بهتر است که از شیشه های 15 میل بکار برد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میزهای شیشه ای بکار برد چرا که در این صورت هیچ گوهنه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه طرح سنگ مرمر – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های طرح سنگ بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

 

شیشه طرح سنگ مرمر - اینستاگرام

 

شیشه طرح سنگ مرمر - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش شیشه طرح سنگ مرمر

برای اطلاع از قیمت شیشه طرح سنگ مرمر و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه طرح سنگ مرمر مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه طرح سنگ مرمر در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

شیشه طرح سنگ مرمر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه طرح سنگ مرمر در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند