فهرست این مقاله

شیشه لمینت سقف

تولید انواع شیشه لمینت سقف در صنایع شیشه و آینه کولیوند                              0912823524202188621912

 

شیشه لمینت سقف

 

شیشه لمینت سقف

امروزه اجرای نمای شیشه ای در قسمت های مختلفی از ساختمان رایج شده به طوری که طراحان دکوراسیون داخلی از شیشه حتی به عنوان سقف نیز استفاده می کنند از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه لمینت سقف و انواع سقف های شیشه ای مدرن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی سقف شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه لمینت سقف رنگی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه لمینت سقف – سکوریت

متداول ترین طرح سقف های شیشه ای که با استفاده از شیشه های سکوریت لمینت شده اجرا می شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد .

 

شیشه لمینت سقف – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و شیشه های رنگی یک رو نما یا لاکوبل می توان از این نوع شیشه ها برای تولید سقف شیشه ای استفاده کرد به طور مثال برای ساختمانی با سنگ نمای سفید باید از شیشه های سکوریت دودی بکار برد .

 

شیشه لمینت سقف – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ و سندبلاست طرح های مختلفی به صورت مات و رنگی روی شیشه ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه چاپ کرد بدین شکل به برندینگ ساختمان نیز کمک شایانی خواهد شد .

 

شیشه لمینت سقف – خم

خاص ترین و محبوب ترین طرح سقف های شیشه ای مدرن که با استفاده از شیشه های خم یا منحنی اجرا می شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس قابل فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته می شود در مرحله ی بعدی شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد .

 

شیشه لمینت سقف – کریستال

به طور کلی سقف های شیشه های از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخورزدار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه لمینت سقف – هوشمند

جدیدترین طرح سقف های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد .

 

شیشه لمینت سقف – رفلکس 

در این طرح از شیشه های لمینت مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه لمینت سقف – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های لمینت بیش از حد استاندارد در نر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه لمینت سقف – مات 

شیشه های لمینت مات نیز به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید می شود در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، شیشه های مات فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

 

شیشه لمینت سقف - اینستاگرام

 

شیشه لمینت سقف - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه لمینت سقف به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه لمینت سقف و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه لمینت سقف مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه لمینت سقف در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

شیشه لمینت سقف

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه لمینت سقف در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند