فهرست این مقاله

شیشه منحنی دوجداره

تولید انواع شیشه منحنی دوجداره در صنایع شیشه و آینه کولیوند            0912823524202188621912

 

شیشه منحنی دوجداره

 

شیشه منحنی دوجداره

شیشه های خم با توجه به اینکه از ساختار پیچیده ای برخوردار است در پروژه های خاص و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها جهت ارتقای سطح طراحی بکار می رود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع شیشه های خم از جمله شیشه خم سکوریت می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های خم در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه خم سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت مراجعه نمایید .

 

شیشه منحنی دوجداره – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های خم که با نام شیشه سکوریت و شیشه میرال شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شود برخلاف شیشه های ساده برنده نخواهد بود ، شیشه های سکوریت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه منحنی دوجداره – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید شیشه های خم استفاده کرد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگ از شیشه های مشکی بکار برده خواهد شد ، شیشه های رنگی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه منحنی دوجداره – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های خم به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد کرد ، شیشه های طرح دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه منحنی دوجداره – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های خم بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه منحنی دوجداره – میز شیشه ای 

برای تولید میزهای شیشه ای مدرن بهتر است که از شیشه های لمینت شده بکار برد به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی باید از شیشه های 10 میل دو لایه بکار برد چرا که در این صورت مقاومت شیشه مناسب خواهد شد ، شیشه های میز در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه منحنی دوجداره - اینستاگرام

 

شیشه منحنی دوجداره - واتساپ

 

جهت سفارش شیشه منحنی دوجداره به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های خم و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های خم در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه منحنی دوجداره

شیشه منحنی آکواریوم

شیشه منحنی دوجداره

شیشه منحنی بزرگ

نرده شیشه ای دوجداره

شیشه منحنی دوجداره

شیشه منحنی دوجداره

شیشه منحنی دوجداره

شیشه منحنی دوجداره

شیشه منحنی دوجداره

شیشه منحنی دوجداره

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های خم در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند