فهرست این مقاله

شیشه میرال کشویی

تولید و اجرای شیشه میرال کشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                    0912823524202188621912

 

شیشه میرال کشویی

 

شیشه میرال کشویی

برای اجرای نمای شیشه ای در اغلب پروژه ها باید از شیشه های سکوریت شده یا همان میرال استفاده کرد در واقع این نوع شیشه ها به دلیل قرار گرفتن در کوره های با درجه حرارت بسیار بالا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است ، یکی از حالت های شیشه سکوریت که متداول ترین آن نیز به شمار می رود شیشه میرال کشویی نام دارد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های سکوریت در ایران فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف شیشه های سکوریت از جمله شیشه میرال کشویی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه میرال کشویی به گونه ای است که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود در مرحله ی بعدی شیشه در اتاقک های با دمای بسیار پایین قرار خواهد گرفت و عملیات سردسازی صورت می گیرد ، لازم به ذکر است شیشه میرال کشویی در ساختمان هایی که فضای داخلی محدود است کاربد دارد و به نوعی از اشغال شدن فضا جلوگیری می کند .

 

شیشه میرال کشویی – کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف سکوریت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و در ضخامت های مختلفی تولید می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه مغز آبی نیز شناخته شده است .

 

شیشه میرال کشویی – رنگی

امروزه شیشه های سکوریت رنگی دودی ، برنز  و مسی نیز تولید می شود و می توان از آن ها برای اجرای پروژه های ساختمانی استفاده کرد البته شیشه های سکوریت لاکوبل یا یک رو نما در طیف وسیع رنگی قابل تولید است .

 

شیشه میرال کشویی – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مخلفی روی شیشه به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی شیشه سکوریت سندبلاست کرد و نمای زیبایی را روی شیشه ایجاد کرد .

 

شیشه میرال کشویی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه سکوریت حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان طرح لوزی را روی شیشه ایجاد کرد .

 

شیشه میرال کشویی – هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های سکوریت که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد این نوع شیشه ها با نام های شیشه سکوریت مات شونده و شیشه سکوریت اسمارت نیز شناخته شده است .

شیشه میرال کشویی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه مرال معرفی شده است .

 

شیشه میرال کشویی – مات 

به طور کلی شیشه های سکوریت مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است .

 

شیشه میرال کشویی اکریلیک 

در این طرح از شیشه های میرال با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حخروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود .

 

شیشه میرال کشویی دیوارپوش

برای تولید و اجرای دیوارپوش های شیشه ای مدرن نیز می توان از شیشه های میرال کشویی استفاده کرد به طور مثال برای یک دیوار با ابعاد 200 * 300 سانتی متر باید از شیشه میرال 10 میل بکار برد .

 

شیشه میرال کشویی ضخیم 

برای تولید شیشه های میزال با ابعاد بزرگ باید از شیشه های میرال ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک درب شیشه ای با ابعاد 110 * 240 سانتی متر باید از شیشه های 12 میل بکار برد .

 

شیشه میرال کشویی تاشو 

در این طرح از شیشه های میرال جدید شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه میرال کشویی تاشو بکار برد بدین شکل علاوه یز نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

شیشه میرال کشویی 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های سکوریت بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه میرال کشویی - اینستاگرام

 

شیشه میرال کشویی - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان شیشه میرال کشویی را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاز از قیمت شیشه میرال کشویی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه میرال کشویی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است اجرای شیشه میرال کشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از یراق آلات پرشیا و یراق های ترک صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

شیشه میرال کشویی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میرال کشویی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند