فهرست این مقاله

شیشه میز غذاخوری

تولید انواع شیشه میز غذاخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                       0912823524202188621912

 

شیشه میز غداخوری

شیشه میزغذاخوری

به جرات می توان گفت شیشه رومیزی پرکاربردترین شاخه در صنعت شیشه و آینه به شمار می رود که البته نقش بسزایی هم در طراحی دکوراسیون داخلی ایفا خواهد کرد در این مقاله به انواع شیشه میز غذاخوری و مدل های گوناگون آن از نظر طراحی خواهیم پرداخت که امیدوارم از خواندن مطالب لذت ببرید و راهنمای خوبی برای انتخاب شیشه روی میز مد نظر شما باشد .

قیمت شیشه میز غذاخوری به ابعاد شیشه ، ضخامت شیشه ، رنگ شیشه و نوع شیشه بستگی دارد ، منظور از نوع شیشه فلوت یا کریستال بودن شیشه است زیرا شیشه های کریستال قیمت بسیار بیشتری نسبت به شیشه های فلوت دارند .

 

بررسی شیشه میز غذاخوری در فرهنگ کشورهای مختلف

در کشورهای اروپایی به ویژه کشور ایتالیا شیشه میز غذاخوری بیشتر به شکل شیشه های حکاکی شده (Engraving) دیده می شود و اغلب شیشه های تولید شده در صنعت شیشه کشور ایتالیا توسط هنرمندان آن کشور منبت کاری خواهد شد اما در کشورهای آفریقایی میل مردم بیشتر به سمت شیشه های رنگی چاپی است و فعالان در این زمینه طرح های رنگی را روی شیشه به چاپ می رسانند .

 

نحوه برش شیشه میز غذاخوری با الگو

برخی از میزهای غذاخوری به صورت چهارگوش ساده نیستند بلکه دور میز دارای منحنی های متفاوتی است در این صورت اگر الگوی شیشه به گونه ای باشد که بتوان به صورت دستی برش داد که نیازی به دستگاه نیست اما اگر الگوی شیشه به گونه ای باشد که نتوان به صورت دستی با الماس برش داد باید از دستگاه CNC و MASTER جهت برش شیشه استفاده کرد .

 

تولید و قیمت شیشه میز غذاخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند

در صنایع شیشه و آینه کولیوند ابتدا شیشه میز غذاخوری را در ابعاد مورد مورد نظر برش داده و شیشه را در الگوی تعیین شده تولید خواهد کرد بدین شکل که تیم فنی جهت الگو گرفتن و اندازه گیری دقیق به منزل شما خواهد آمد پس از اندازه گیری و الگو گرفتن با استفاده از کاغذهای مخصوص الگو روند تولید شیشه رومیزی در کارگاه گام به گام انجام خواهد شد .

 

ابزارهای لبه شیشه میز غذاخوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند

پس از اینکه شیشه در ابعاد و الگوی مورد نظر برش داده شد نوبت ابزار زدن لبه شیشه می رسد لازم به ذکر است که نوع ابزار شیشه بستگی به ضخامت شیشه خواهد داشت به طوری که شیشه های با ضخامت کمتر از 8 میل را نمی توان تراش دو پله و سه پله زد .

 

شیشه میز غذاخوری 10 نفره

در بین میزهای غذاخوری شیشه میز ناهارخوری 10 نفره معمولا دارای ابعاد بیش از 2 متر را مربع است به همین تولید شیشه رومیزی آن ها هم باید با استفاده از شیشه های 10 میل و حتی 20 میل صورت گیرد .

 

شیشه میز غذاخوری جزیره 

برای تولید شیشه های رومیزی جزیره باید از شیشه های 10 میل و 12 میل لاکوبل سفید و مشکی استفاده کرد ، این نوع شیشه های رومیزی در پروژه های لوکس اجرا شده و افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز غذاخوری ضخیم

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید شیشه میز ناهارخوری 10 نفره باید از شیشه های 12 میل بکار برد .

 

ابزار دور شیشه

 

ابزار دور شیشه میز غذاخوری در زیباتر شدن میز تاثیر بسزایی داشته از همین رو می توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد ، پرکاربردترین این نوع ابزارها تراش دو پله ( OG ) و دیاموند ( Flat edge ) است .

لازم به ذکر است که ابعاد یک شیشه میز غذاخوری 8 نفره ممکن است با شیشه میز ناهارخوری 8 نفره دیگری متفاوت باشد بنابراین باید هنگام سفارش اندازه گیری دقیق انجام شود و به این موضوع که میز شما چند نفره است اکتفا نکنید ، البته به طور معمول شیشه میز غذاخوری از شیشه ی 8 میل و 10 میل استفاده می شود اما برای شیشه میز صبحانه خوری معمولا از شیشه 6 میل و 8 میل استفاده می شود .

 

انواع شیشه میز غذاخوری صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • شیشه رومیزی 8 میل ساده
  • شیشه رومیزی 8 میل برنز
  • شیشه رومیزی 10 میل ساده
  • شیشه رومیزی 10 میل برنز                                              ➡   شیشه میز غذاخوری
  • شیشه رومیزی 10 میل کریستال
  • شیشه رومیزی 12 میل ساده و کریستال
  • شیشه رومیزی 20 میل ساده و کریستال
  • شیشه رومیزی دودی
  • شیشه رومیزی سندبلاست
  • شیشه رومیزی ساتینا
  • شیشه رومیزی لاکوبل رنگی

رنگ شیشه میز غذاخوری باید با توجه رنگ میز مورد نظر تعیین شود به طوری که برای میزهای قهوه ای رنگ از شیشه برنز ، میزهای سفید رنگ از شیشه دودی و برای میزهای رنگی از شیشه رنگی مطابق با رنگ میز استفاده کرد .

 

میز غذاخوری گرد شیشه ای

شیشه میز غذاخوری در اشکال مختلفی تولید می شود اما شیشه میز گرد به دلیل اینکه فضای کمتری را در ساختمان اشغال خواهد کرد مورد استقبال اکثریت مردم قرار گرفته است که شیشه میز گرد کریستال جذابترین نوع شیشه گرد برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد ، ضخامت شیشه میز غذاخوری گرد با توجه به قطر میز تعیین خواهد شد به عنوان مثال یک میز گرد که دارای 2 متر قطر است در واقع 4 متر مربع شیشه لازم خواهد داشت به همین دلیل باید از شیشه 10 میل استفاده کرد .

شیشه میز غذاخوری بیضی برخلاف شیشه میز گرد دارای دو قطر است به همین دلیل نیاز به الگوگیری خواهد داشت ، بهترین نوع ابزار برای این نوع شیشه ها ابزار تراش ( Beveled ) می باشد .

 

شیشه میز غذاخوری کریستال

همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد شیشه های کریستال رومیزی به دلیل شفافیت بسیار بالا موجب زیباتر شدن میز غذاخوری خواهد شد به ویژه برای میزهایی که فاقد صفحه های چوبی هستند ، به تازگی شیشه میز غذاخوری کریستال ایرانی تحت عنوان شیشه وین وایت تولید شده است که شفافیت بسیار بالایی داشته و از قیم مناسبی نیز برخوردار است .

شیشه میز غذاخوری کریستال در ضخامت های 10 میل ، 12 میل ، 16 میل و 20 میل وجود دارد که با توجه به ابعاد میز ضخامت شیشه تعیین می گردد به طور مثال برای میز غذاخوری 100 ، 180 از شیشه 10 میل کریستال بکار برده می شود .

 

شیشه میز غذاخوری رنگی

امروزه با توجه به تاثیر بسیار زیاد رنگ ها در اجرای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن اغلب طراحان دکوراسیون در تمامی بخش ها از ترکیب رنگی مناسب استفاده می کنند لذا می توان با تولید شیشه رومیزی رنگی مناسب گام مهمی را در این زمینه برداشت ، در بین شیشه های رومیزی رنگی که تا به حال تولید شده است شیشه میز غذاخوری دودی و برنز نسبت به سایر شیشه های رنگی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

شیشه میز غذاخوری رنگی یک رو نما یا لاکوبل در طیف وسیع رنگی تولید می شود همانطور که در مقاله های دیگر شرح داده شد یک طرف شیشه رنگ خواهد شد ،  این نوع شیشه ها به عنوان شیشه بین کابینتی و دیوارپوش های شیشه ای نیز استفاده می شود .

شیشه میز غذاخوری مشکی در بین شیشه های رومیزی لاکوبل یک رو نما محبوب ترین طرح شیشه محسوب می شود که برای میزهای استیل نقره ای و طلایی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد .

 

شیشه میز غذاخوری شفاف

برخی از طراحان دکوراسیون داخلی تمایلی به استفاده از شیشه های رومیزی رنگی ندارند بلکه شیشه شفاف رومیزی را ترجیح می دهند ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل تولید می شود به عنوان مثال برای تولید شیشه میز غذاخوری که رنگ میز سفید در نظر گرفته شده است شیشه شفاف کریستال بهترین انتخاب محسوب می شود .

 

شیشه میز غذاخوری طرح دار

برای تولید شیشه های رومیزی طرح دار از دستگاه های چاپ روی شیشه و سندبلاست استفاده می شود به طوری که در روش سندبلاست طرح به صورت مات و در روش چاپی طرح مورد نظر به صورت رنگی روی شیشه ایجاد می شود بهتر است که شیشه میز غذاخوری طرح دار با استفاده از شیشه های کریستال تولید شود چرا که شفافیت بسیار بالای این نوع شیشه ها موجب نمای زیباتر طرح روی شیشه خواهد شد .

 

شیشه میز غذاخوری مات

شیشه های رومیزی مات به دو دسته شیشه سندبلاست و شیشه ساتینا تقسیم می شود که تفاوت این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست است در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد برای میزهای غذاخوری سفید رنگ و میزهای تولی شده با پروفیل استیل می توان از شیشه میز غذاخوری مات استفاده کرد در این صورت نمای بسیار زیبا و مدرنی ایجاد خواهد شد .

 

شیشه میز غذاخوری چوبی

اغلب میزهای غذاخوری از جنس چوبی و دارای رنگ قهوهای روشن و تیره و رنگ سفید است از همین شیشه رومیزی چوبی هم در رنگ های برنز و دودی تولید می شود چرا که در این صورت رنگ میز با رنگ شیشه تطابق دارد ، در اغلب موارد برای تولید شیشه های میز غذاخوری میزهای چوبی از شیشه برنز استفاده می شود در این صورت قواعد طراحی دکوراسیون داخلی نیز رعایت خواهد شد .

 

شیشه میز غذاخوری دو پله

ابزارهای مختلفی را می توان برای دور شیشه های رومیزی بکار برد اما اغلب سفارش های ثبت شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند در رابطه با تولید شیشه میز ناهارخوری با ابزار دو پله می باشد البته برای میزهایی که دارای لبه های صاف هستند بهتر است که از شیشه میز غذاخوری با ابزار تخت یا دیاموند استفاده کرد بنابراین ابزار شیشه رومیزی با توجه به لبه های میز مورد نظر تعیین می گردد .

 

شیشه میز غذاخوری با الگوی خاص

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER شیشه های رومیزی در طرح های مختلفی تولید می شود به طور مثال برخی از شیشه های رومیزی دارای منحنی های بسیار تند و نزدیک به هم است که فقط می توان با استفاده از دستگاه CNC و MASTER شیشه میز غذاخوری را در الگوی مورد نظر تولید کرد دستگاه MASTER در واقع شیشه را تراش می دهد .

 

شیشه میز غذاخوری حکاکی شده

نوع دیگری از شیشه های رومیزی که طرح های مختلفی روی شیشه حکاکی شده است ، برای تولید این نوع شیشه ها از دستگاه MASTER استفاده می شود و فرآیند Engraving صورت می گیرد ، به طور مثال در هتل ها لوگوی مجوعه روی شیشه میز غذاخوری حکاکی می شود بدین شکل تبلیغات حرفه ای نیز صورت گرفته و طراحی دکوراسیون به میزان قابل توجهی ارتقا می یابد .

 

شیشه میز غذاخوری اسید کاری شده

طرح جدیدی از شیشه های رومیزی که طی فرآیندی سخت و زمانبر روی شیشه رومیزی اسید کاری صورت می گیرد ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و شیشه اسید کاری نیز شناخته شده است ، برای تولید شیشه میز غذاخوری اسیدکاری شده از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه میز غذاخوری اکریلیک

یکی دیگر از شیشه های رومیزی طرح دار که با استفاده از رنگ اکریلیک حروف الفبا به صورت سنتی روی شیشه نوشته می شود ، تراکم حروف بسیار بالاست و نمای زیبایی روی شیشه ایجاد خواهد کرد ضمنا شیشه میز غذاخوری اکریلیک در کشورهای فرانسه ، ایتالیا ، هلند و آلمان در ساختمان های لوکس استفاده می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

شیشه میز غذاخوری استیند گلاس

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که از تریب فرآیند های سندبلاست ، اسیدکاری ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است ، شیشه استیند گلاس با نام شیشه دکوراتیو رنگی نیز شناخته شده است .

 

شیشه میز غذاخوری لمینت

طرح خاصی از شیشه های رومیری که دو عدد شیشه توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شود به طور مثال در برخی از طرح ها دو عدد شیشه گرد با قطر های مختلف به صورت لمینت روی هم قرار گرفته اند ، برای تولید شیشه میز غذاخوری لمینت ابتدا دو عدد شیشه با ابعاد یکسان برش داده شده و لبه ی ان ها ابزار رده می شود در مرحله ی بعدی شیشه ها توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند .

 

شیشه میز غذاخوری هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه میز غذاخوری هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت شیشه میز غذاخوری هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی و طرح دار ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه میز غذاخوری سه بعدی

یکی دیگر از شیشه های رومیزی که تصاویر سه بعدی توسط دستگاه چاپ روی شیشه ایجاد می شود به طور مثال می توان تصویر سه بعدی طبیعت را روی شیشه میز ناهارخوری چاپ کرد و نمای زیبایی را در فضای داخلی به ایجاد کرد در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند THE BEST DESIGN که در هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین نوع شیشه رومیزی معرفی شده است .

 

شیشه میز غذاخوری رفلکس 

شیشه های رفلکس با نام شیشه آینه ای نیز شناخته شده است ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که یک طرف آن شیشه رنگی و طرف دیگر آینه می باشد ، این نوع شیشه ها در رنگ های مختلفی تولید شده است .

 

شیشه میز غذاخوری اکلیلی 

طرح دیگری از شیشه های رومیزی رنگی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه پاشیده می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه روی میز رنگی لاکچری شناخته شده است و در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال برای تولید شیشه میز غذاخوری یک میز استیل طلایی باید از شیشه مشکی اکلیلی بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

شیشه میز غذاخوری اکلیلی مدرن در کشوهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی – شمالی به کرات استفاده می شود و از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار می باشد به طور مثال در چین از شیشه میز غذاخوری اکلیلی ذر کشور چین به عنوان شیشه میز صبحانه خوری استفاده می شود این نوع شیشه ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار می باشد .

شیشه میز غذاخوری اکلیلی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان های مسکونی و اداری بکار می برند .

 

شیشه میز غذاخوری کریستال 

به طور کلی شیشه های رومیزی شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالاتری نسبت به سایر شیشه های رومیزی برخوردار می باشد ، شیشه های کریستال در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه میز غذاخوری ضخیم 

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز غذاخوری با طول 240 سانتی متر و عرض 110 سانتتی متر باید از شیشه های 10 میل بکار برد ، شیشه های ضخیم در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه میز غذاخوری رفلکس

در این طرح از شیشه های رومیزی مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد ، شیشه های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز غذاخوری تاشو 

برای تولید برخی از شیشه های رومیزی خاص از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه هات به گونه ای است که هنگان باز شدن ، لنگ ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضا مواجه هستید بهتر است که از شیشه میز غذاخوری تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه میز غذاخوری 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه ها بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده باشد باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد ، به طور مثال برای تولید شیشه میز ناهارخوری با ابعاد 90 * 290 سانتی متر از شیشه میز غذاخوری 20 میل بکار می رود این نوع میزها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

شیشه های رومیزی 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای و مهندسان ساختمانی در دنیا قرار گرفته است .

 

ابزار شیشه میز غذاخوری

  • لول مات و براق
  • تخت مات و براق
  • تراش ( پخ )
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی
  • تراش 45 درجه
  • دیاموند

شیشه میز غذاخوری

 

میز شیشه ای غذاخوری

در طرح های جدید تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر تولید شیشه میز غذاخوری ، میزهای شیشه ای غذاخوری نیز تولید می شود این نوع میزها به صورت تمام شیشه ایست و حتی پایه های میز نیز از شیشه تشکیل شده است .

به طور کلی شیشه میز غذاخوری که پایه های میز نیز از شیشه تشکیل شده است به دو صورت خم و UV تولید می شود به طوری که برای تولید میزهای شیشه ای خم از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا استفاده می شود .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه میز غذاخوری - اینستاگرام

 

شیشه میز غذاخوری - واتساپ

 

 

نحوه سفارش شیشه میز غذاخوری و میز غذاخوری شیشه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش شیشه میز غذاخوری به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 021886219120912823524209214195178 اقدام نمایید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه میز غذاخوری مورد نظر خود را به کارشناسان ما سفارش دهید .

شایان ذکر است با توجه به درخواست های مکرر مشتریان گرامی زین پس سفارشات شیشه میز غذاخوری شهرستان ها نیز پذیرفته می شود اما هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری خواهد بود .

 

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز عسلی

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

 شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میز غذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میز غذاخوری 

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

شیشه میزغذاخوری

میز غذاخوری شیشه ای

میز غداخوری شیشه ای

شیشه میز غداخوری

شیشه میز غداخوری

شیشه میز غذاخوری

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میز غذاخوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.homedit.com

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند