فهرست این مقاله

شیشه میز ناهارخوری سفید

تولید شیشه میز ناهارخوری سفید در صنایع شیشه و آینه کولیوند                          0912823524202188621912

 

شیشه میز ناهارخوری

 

شیشه میز ناهارخوری سفید

شیشه های رومیزی به بخش های مختلفی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها نقش مهمی در سالم ماندن میزهای چوبی دارند ، یکی از کاربردی ترین طرح های شیشه رومیزی بدون تردید شیشه میز ناهارخوری است به همین دلیل در این مقاله به بررسی به این نوع شیشه ها به ویژه شیشه میز ناهارخوری سفید می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه میز ناهارخوری سفید را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به سمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

به طور کلی شیشه میز ناهارخوری سفید به دو دسته ی شیشه میز ناهارخوری شفاف یا بدون رنگ و شیشه میز ناهارخوری رنگ سفید تقسیم می شود که در این بین شیشه شفاف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما شیشه های رنگی سفید برای میزهای خاص و لاکچری بکار می رود .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – کریستال

شیشه های رومیزی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل تولید شده است .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی ورساچه را روی ششه سندبلاست کرد .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریونیگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی خاصی را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – هوشمند

جدیدترین طرح شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند زا طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه میز ناهارخوری هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – ضخیم 

برای تولید شیشه های رومیزی ناهاخوری با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید شیشه رومیزی ناهارخوری 10 نفره باید از شیشه 10 میل بکار برد .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – تاشو 

در این طرح شیشه های رومیزی مدرن شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، د پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه میز ناهارخوری سفید تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های رومیزی 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه میز ناهارخوری سفید – خم 

جذاب ترین طرح شیشه های رومیزی که با نام شیشه رومیزی خم شناخته شده است فرآیند تولید آن به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهد گرفت ، شیشه های خم فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

ابزار شیشه میز ناهارخوری سفید 

  • لول مات و براق 
  • تخت براق
  • تراش دو پله 
  • تراش سه پله 
  • تراش انگشتی
  • تراش پخ 
  • تراش 45 درجه

 

شیشه میز ناهاخوری سفید - اینستاگرام

 

شیشه میز ناهاخوری سفید - واتساپ

 

در صورت تمایل به ثبت سفارش شیشه میز ناهارخوری سفید از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه میز ناهارخوری سفید و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه میز ناهارخوری سفید مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه میز ناهارخوری سفید در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت منابسی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه میز ناهارخوری جدید

شیشه میز ناهارخوری سفید

شیشه میز ناهارخوری سفید

شیشه میز ناهارخوری جدید

شیشه میز ناهارخوری سفید

شیشه میز ناهارخوری سفید

شیشه میز ناهارخوری سفید

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میز ناهارخوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند