فهرست این مقاله

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

تولید شیشه میز ناهارخوری هشت نفره در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

امروزه با توجه به اینکه نحوه ی نشستن افراد تاثیر بسیار زیادی در سلامتی آن ها دارد در همه ی خانه از میز و صتدلی جهت نشستن افراد خانواده استفاده می شود که متداول ترین آن میز ناهارخوری است ، در این مقاله به بررسی انواع شیشه میز ناهارخوری هشت نفره و ویژگی های هر یک از به طور جداگانه می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه میز ناهارخوری هشت نفره را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه میز ناهارخوری هشت نفره به گونه ای است که ابتدا اندازه گیری دقیق میز و در صورت نیاز الگوگیری میز صورت می گیرد سپس با توجه به ابعاد میز و طرح آن شیشه ای با ضخامت مناسب برش داده خواهد شد در نهایت هم لبه شیشه رومیزی با استفاده از دستگاه لول ، دیاموند و تراش ابزار زده می شود .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – کریستال

به طور کلی شیشه های رومیزی شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب جهت تولید شیشه رومیزی محسوب می شود این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل ، 12 میل ، 16 میل و 20 میل وجود دارد .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – رنگی

همانطور که در مقاله های دیگری به کرات شرح داده شد رنگ ها تاثیر فراوانی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند لذا بهتر است که از شیشه های رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی و رنگ میز مودر نظر استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری گردویی باید از شیشه رومیزی برنز استفاده کرد .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان طرح ورساچه را لبه شیشه رومیزی سندبلاتس کرد و نمای زیبایی را در فضای داحلی ایجاد کرد .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه میز ناهارخوری هشت نفره حکاکی شده محبوب ترین طرح شیشه های رومیزی محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات شیشه های رومیزی به این طرح جدید تعلق دارد .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – گرد

برای تولید شیشه های رومیزی گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی ( الماس شیشه بری ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر ار دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود لذا با توجه به اینکه شیشه میز ناهارخوری هشت نفره دارای قطر بیش از 100 سانتی متر است به طبع از دستگاه برای تولید ششه رومیزی بکار می رود .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – مات

به طور کلی شیشه های رومیزی مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – هوشمند 

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه میز ناهارخوری هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است ، قیمت شیشه میز ناهارخوری هشت نفره هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون از ان در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – برنز 

محبوب ترین رنگ شیشه های رومیزی که با نام شیشه برنز و شیشه قهوه ای شناخته شده است این نوع شیشه ها اغلب روی میزهای چوبی قهوه ای استفاده شده و نمای زیبایی را روی میز تشکیل می دهد .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – ضخیم 

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهاخوری گرد با قطر 130 سانتی متر باید از شیشه 10 میل بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – رفلکس

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از شیشه های رفلکس تولید خواهد شد این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش ، سبز ، زرد و شرابی وجود دارد ، شیشه های رفلکس در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – استین گلاس 

شیشه های استین گلاس از ترکیب شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است این نوع شیشه ها در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد ، شیشه های استین گلاس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – تاشو 

در این طرح از شیشه های رومیزی شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه میز ناهارخوری هشت نفره تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی نیز برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره - اینستاگرام

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

برای اطلاع از قیمت شیشه میز ناهارخوری هشت نفره و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه میز ناهارخوری هشت نفره مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه میز ناهارخوری هشت نفره در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری سفید

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفرهد

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری 6 نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

شیشه میز ناهارخوری هشت نفره

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میز ناهارخوری هشت نفره در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند