فهرست این مقاله

شیشه میز ناهار خوری

تولید انواع شیشه میز ناهار خوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                           09128235242 02188621912

 

      شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری

ساخت میزهای گوناگون با طرح های و رنگ های وسیع در صنعت میز ناهارخوری موجب شده که شیشه های یا ضخامت های 10 میل و 20 میل و همچنین شیشه های طرح دار رنگی در صنعت شیشه شروع به تولید کند تا جایی که ساخت شیشه میز ناهار خوری یکی از مهم ترین فعالیت های صنعت شیشه محسوب می شود .

بنابراین صنایع شیشه و آینه کولیوند از سال 1390 فعالیت جدی خود را در این زمینه شروع کرده و  از دستگاه های گوناگونی جهت تولید این نوع شیشه ها استفاده می کند لذا با بهره گیری از دستگاه های مدرن و پیشرفته و همچنین استفاده ار افراد خبره و با تجربه در این زمینه انواع شیشه میز ناهار خوری مدرن و خاص را تولید کرده و به شما عزیزان ارائه می کند .

توجه : در هنگام سفارش شیشه میز ناهار خوری باید ابعاد دقیق و نوع میز را با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند در میان بگذارید زیرا طبق این دو پارامتر ضخامت شیشه تعیین می شود که بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اگر ضخامت شیشه کمتر از حد استاندارد باشد ، شیشه های میز ناهار خوری در مدت زمان کمی شکسته خواهد شد بنایراین حتما ابعاد دقیق باید محاسبه شود .

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره و شش نفره طبق استاندارد های جهانی باید از شیشه 8 میل استفاده شود امات برای شیشه میز ناهارخوری 10 نفره به شیشه های 10 میل نیاز است ، موارد ذکر شده در صورت است که میز دارای صفحه زیر شیشه باشد .

 

انواع شیشه های مورد استفاده در شیشه میز ناهار خوری صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- شیشه 8 میل ساده

2- شیشه 8 میل رنگی (برنز ، دودی ، آبی … )

3- شیشه 10 میل ساده

4- شیشه 10 میل رنگی (برنز ، دودی ، آبی و …)

5- شیشه 12 میل ساده

6- شیشه 12 میل رنگی

7- شیشه 16 میل ساده

8- شیشه 16 میل رنگی

9- شیشه 20 میل ساده

10 شیشه 20 میل رنگی

 

لازم به ذکر است صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه کریستال و کلیر را در ضخامت های مختلف جهت تولید شیشه میز ناهار خوری ارائه می کند ، جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش شیشه های کریستال مراجعه نمایید ضمنا علاوه بر تولید شیشه میز ناهار خوری میزهای تمام شیشه ای هم در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود به طوری که حتی پایه های میز هم از شیشه تشکیل شده است .

 

انواع ابزار دور شیشه میز ناهار خوری صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • لول مات
  • لول براق
  • لول تخت براق
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش (پخ)
  • دیاموند

 

شیشه میز ناهار خوری گرد

شیشه میزهای گرد با توجه به قطر میز تولید می شود به طوری که قطر میز هر اندازه ای که باشد شیشه مورد نظر با 10 سانتی متر بیشتر از قطر شیشه برش داده شده سپس توسط گردبر شیشه به حالت دایره ای شکل برش داده خواهد شد ، اگر میز ناهارخوری به صورت بیضی باشد باید با استفاده از کاغذهای الگوگیری الگوی میز گفته شود چرا که ممکن است یک طرف میز دارای قوس متفاوتی با طرف دیگر میز داشته باشد .

 

شیشه میز ناهار خوری کریستال

به طور کلی سه نوع شیشه جهت تولید شیشه رومیزی وجود دارد شیشه فلوت ، کلیر و کریستال یا اکسترا کلیر که در این بین شیشه کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا بهترین انتخاب جهت تولید شیشه رومیزی محسوب می شود ، شیشه های کریستال به سه دسته ی چینی ، ایرانی و بلژیکی تقسیم می شود که در این بین شیشه های بلژیکی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 

شیشه میز ناهار خوری دودی

برای میزهای ناهارخوری سفید و مشکی رنگ شیشه دودی رومیزی مناسب ترین گزینه به شمار می رود ، شیشه های رومیزی دودی در ضخامت های 6 میل ، 8 میل و 10 میل در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود .

 

شیشه میز ناهار خوری رنگی

شیشه های رومیزی رنگی به طور کلی به دو صورت دو رو نما و یک رو نما یا لاکوبل تولید می شود به طوری که برای تولید شیشه های رنگی لاکوبل از دستگاه چاپ استفاده می شود ، برای میزهای ناهارخوری قهوه ای باید از شیشه میز ناهار خوری برنز و برای میزهای مشکی از شیشه دودی استفاده می شود .

 

شیشه میز ناهار خوری طرح دار

نوعی از شیشه های میز ناهارخوری که طرح های مختلفی روی شیشه به صورت رنگی و مات ایجاد می شود به طوری که برای تولید شیشه های رومیزی طرح دار رنگی از دستگاه چاپ و برای تولید شیشه های مات از دستگاه سندبلاست استفاده می شود ، شیشه میز ناهار خوری طرح دار محبوب ترین طرح شیشه های رومیزی محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات شیشه رومیزی به این طرح جدید تعلق دارد .

 

شیشه میز ناهار خوری شفاف

برای تولید شیشه میز ناهارخوری اغلب از شیشه های شفاف استفاده می شود در واقع شیشه های شفاف برای میزهای ناهارخوری با هر رنگی مناسب است ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 8 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

شیشه میز ناهار خوری مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است .

 

شیشه میز ناهار خوری هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رویزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه میز ناهارخوری هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسوین داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه میز ناهار خوری هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است قیمت شیشه میز ناهار خوری هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه میز ناهار خوری جزیره 

برای تولید شیشه های رومیزی جزیره باید از شیشه های لاکوبل رنگی کریستال استفاده کرد به طور مثال برای یک جزیره مشکی با طول 200 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر باید از شیشه 10 میل سفید بکار برد .

 

شیشه میز ناهار خوری ضخیم

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور به طور مثال برای یک میز ناهارخوری 12 نفره باید از شیشه های 12 میل کریستال و رنگی بکار برد .

 

شیشه میز ناهار خوری رفلکس 

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از شیشه های رفلکس رنگی شیشه میز ناهارخوری تولید می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد .

نوع جدیدی از شیشه های رفلکس با نام شیشه اتاق بازجویی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که شیشه از یک طرف دید دارد .

 

شیشه میز ناهار خوری استین گلاس 

شیشه های رومیزی استین گلاس از ترکیب شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست و حکاکی تشکیل شده است ، این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، شیشه های استین گلاس در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همنی دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه میز ناهار خوری تاشو 

در این طرح از شیشه های رومیزی مدرن شاهد سیستم تاشو خواهید بود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه میز ناهار خوری تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه میز ناهار خوری 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

تولید میز شیشه ای ناهارخوری علاوه بر شیشه میز ناهار خوری 

در جدیدترین طرح های میزهای ناهارخوری که در کشورهای اروپایی هم اجرا شده میز شیشه ای ناهارخوری تولید می شود به عبارتی در ساخت میز چیزی جز شیشه استفاده نخواهد شد ، این نوع میزها مدرن و بسیار زیبا می باشد ، شیشه های ناهارخوری در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز ناهار خوری - اینستاگرام

 

شیشه میز ناهار خوری - واتساپ

 

 

نحوه سفارش انواع شیشه میز ناهار خوری به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش انواع شیشه میز ناهار خوری در ابعاد گوناگون به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 02188621912  –  09128235242  –  09214195178  اقدام نمایید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش شیشه میز ناهار خوری مورد نظر خود را به تیم طراحی و تولید ما تحویل دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب شیشه میز ناهار خوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

جهت مشاهده نمونه کارهای شیشه میز ناهار خوری صنایع شیشه و آینه کولیوند روی لینک روبرو کلیک نمایید : نمونه کارها

 

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهارخوری جدید

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری

میز شیشه ای

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میز ناهار خوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.architonic.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند