فهرست این مقاله

شیشه میز پذیرایی

تولید انواع شیشه میز پذیرایی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                               0912823524202188621912

 

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

دو دسته از میزهای تولید شده در صنایع چوبی و استیل با نام میز پذیرایی شناخته شده است که امروزه در طرح های بسیار مختلفی در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود ، شیشه میز جلو مبلی و شیشه میز عسلی که در مقاله های دیگری هم تا حدودی به آن ها پرداخته شد اما در این مقاله به طور کامل به بررسی شیشه میز پذیرایی جلو مبلی و عسلی می پردازیم .

با توجه به درخواست های فراوان انواع شیشه رومیزی از سوی مشتریان گرامی از سال 1390 یک کارگاه مجزا و با تجهیزات کامل به کارگاه های صنایع شیشه و آینه کولیوند اضافه شد که در این کارگاه با شیشه های ساده ، رنگی و طرح دار و همچنین دستگاه های ابزار دور شیشه ، CNC و MASTER ، دستگاه چاپ و سندبلاست انواع شیشه میز پذیرایی در ابعاد مختلف تولید می شود .

 

شیشه میز پذیرایی رنگی

امروزه با توجه به تولید شیشه های رنگی مانند شیشه برنز ، مسی ، دودی و … بسیاری از مشتریان گرامی تمایل به استفاده از این نوع شیشه ها را به عنوان شیشه روی میز دارند و به ویژه به دلیل اینکه میزهای جلو میلی و عسلی در رنگ های متنوعی تولید می شوند بهتر است که از شیشه رنگی مطابق با رنگ میز بکار برد .

نوع دیگری از شیشه میز پذیرایی رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود که به صورت یک رو نماست و با نام شیشه لاکوبل نیز شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها از دستگاه چاپ استفاده می شود ، به طور مثال برای ساختمانی که رنگ اصلی طراحی دکوراسیون داخلی کرم رنگ است باید از شیشه برنز جهت تولید شیشه میز پذیرایی استفاده کرد .

 

َشیشه میز پذیرایی شفاف

برخی از طراحان دکوراسیون داخلی تمایلی به استفاده از شیشه های رومیزی رنگی ندارند بلکه استفاده از شیشه شفاف رومیزی را ترجیح می دهند ، شیشه میز پذیرایی شفاف در ضخامت های 6 میل الی 20 میل تولید می شود در واقع شیشه میز پذیرایی شفاف را می توان برای هر نوع میزی و با هر رنگی استفاده کرد در صورتی که سایر شیشه ها اینگونه نیستند .

لازم به ذکر است شیشه میز پذیرایی شفاف به سه دسته شیشه های فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم بندی می شود که در این بین شیشه های کریستال یا اکسترا کلیر دارای شفافیت بیشتری است ، شیشه میز پذیرایی سوپرکلیر از طرفی دارای شفافیت نسبتا بالاییست و از طرف دیگر هم نسبت به شیشه های کریستال از قیمت مناسبی برخوردار است .

 

شیشه میز پذیرایی کریستال 

همانطور که مقاله های دیگر هم به کرات شرح داده شد با تولید شیشه کریستال تحول عظیمی در صنعت شیشه ایجاد شد و حتی کسانی که مخالف استفاده از نمای شیشه ای بودند و اعتقاد داشتند که شیشه زیبایی میز را کمتر خواهد کرد اکنون به جلگه ی حمایتگران نمای شیشه ای پیوسته اند ، استفاده از شیشه کریستال به عنوان شیشه میز پذیرایی به ویژه در میزهایی که فقط از نعدادی پایه تشکیل شده اند بسیار رایج شده است .

شیشه کریستال در ضخامت های 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و 20 میل وجود دارد اما در صنعت شیشه کشور عزیزمان ایران تا کنون فقط شیشه 20 میل و به تازگی شیشه 10 میل تولید می شود ، کشورهای بلژیک و چین در تولید این نوع شیشه ها سرآمد هستند .

 

شیشه میز پذیرایی طرح دار

شیشه رومیزی طرح دار به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود در حالت اول به شیشه های رومیزی اطلاق می شود که دور شیشه دارای منحنی های نامتقارنی است و به عبارتی شیشه رومیزی دارای یک الگوی خاصی می باشد ، شیشه میز پذیرایی طرح دار را باید با دستگاه CNC و MASTER تولید کرد به طوری که طرح شیشه و ابعاد دقیق را وارد دستگاه می کنیم سپس دستگاه به صورت هوشمند شیشه را در طرح مورد نظر برش خواهد داد .

در حالت دو از شیشه میز پذیرایی طرح دار در واقع طرح و نقش و نگارهای مختلف روی شیشه به صورت رنگی و سندبلاست اعمال می شود به عنوان مثال با استفاده از دستگاه چاپ روی شیشه می توان تصویر فرزند خود را به صورت رنگی روی شیشه رومیزی داشته باشید یا لوگوی شرکت را به صورت سندبلاست روی شیشه میز اداری ایجاد کنیم .

 

شیشه میز پذیرایی مدرن 

در جدیدترین طرح های شیشه میز پذیرایی که در مجله های طراحی دکوراسیون داخلی اخیرا منتشر شده است میزهای تمام شیشه ای وجود دارد به طوری که میز پذیرایی از تعدادی پایه شیشه ای و یک صفحه شیشه ای تشکیل شده است و به عنوان شیشه میز پذیرایی مدرن معرفی می شود ، برای تولید شیشه میز پذیرایی مدرن یا میز تمام شیشه ای به دو صورت می توان عمل کرد که در حالت اول تعدادی پایه شیشه ای توسط چسب UV به صفحه شیشه ای متصل می شوند بودن آنکه اثری از چسب روی شیشه ها مشاهده شود .

در حالت دوم از شیشه میز پذیرایی مدرن یا میز شیشه ای پذیرایی در واقع پایه های شیشه رومیزی در ادامه ی صفحه شیشه رومیزی خم خواهد شد و شیشه به صورت یک تکه می باشد که در این صورت باید با استفاده از قالب های فلزی شیشه را وارد کوره های مخصوص خم کردن شیشه کرد .

 

شیشه میز پذیرایی دودی

در بسیاری از میزهای پذیرایی تولید شده به دلیل رنگ های بکار رفته در تولید میز بهتر است که از شیشه دودی رومیزی استفاده شود به عنوان مثال میز پذیرایی که به رنگ طلایی است شیشه دودی بهترین انتخاب می باشد البته توجه داشته باشید که شیشه میز پذیرایی دودی در دو رنگ دودی تیره و دودی روشن وجود دارد لذا قبل از ثبت سفارش رنگ شیشه را با کارشناسان فروش در میان گذارید .

 

شیشه میز پذیرایی گرد

در طرح های جدید میزهای پذیرایی اغلب به صورت گرد و بیضی تولید می شوند ، این نوع میزها هم به دو صورت صفحه دار و پایه ای وجود دارند که به طبع برای میزهای صفحه ای از شیشه های 8 میل و 10 میل برای میزهای پایه ای از شیشه 20 میل استفاده می شود لازم به ذکر است که شیشه میز پذیرایی بیضی بر خلاف شیشه های رومیزی گرد دارای دو قطر است به همین دلیل فرآیند الگوگیری میز باید صورت گیرد .

شیشه میز پذیرایی مات

برای تولید شیشه های مات رومیزی می توان از شیشه سندبلاست و ساتینا استفاده کرد که تفاوت اصلی این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست است ، در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد و برخلاف شیشه سندبلاست زبر نیست .

 

 میز تمام شیشه ای پذیرایی

علاوه بر شیشه میز پذیرایی ، میزهای تمام شیشه ای خم و UV نیز در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود به طوری که برای تولید میزهای شیشه ای خم ابتدا قالب فلزی ساخته شده سپس شیشه به همراه قالب وارد کوره می شود و برای تولید میز شیشه ای UV ابتدا شیشه ها توسط دستگاه CNC در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس با چسب های UV شیشه ها به یکدیگر چسبیده خواهد شد .

 

شیشه میز پذیرایی اسید کاری شده

نوعی از شیشه های رومیزی طرح دار مدرن که روی شیشه طی فرآیندی پیچیده و زمانبر اسید کاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و پتینه کاری شده نیز شناخته شده است .

شیشه میز پذیرایی حکاکی شده

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه اینگریوینگ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی حکاکی می شود به عبارتی طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده خواهد شد ، به طور مثال می توان لوگوی شرکت یا هتل را روی شیشه میز پذیرایی و سایر شیشه های رومیزی حکاکی کرد در این روش تبلیغات حرفه ای نیز صورت می گیرد .

 

شیشه میز پذیرایی لمینت

طرح جدیدی از شیشه های رومیزی که دو عدد شیشه توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شود به طور مثال در برخی از طرح ها دو عدد شیشه گرد با قطرهای مختلف به صورت لمینت روی هم قرار می گیرند .

 

شیشه میز پذیرایی هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه میز هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت شیشه میز پذیرایی هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه های رومیزی در پروژه های خاصی استفاده می کنند ، شیشه میز پذیرایی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است .

 

شیشه میز پذیرایی اکریلیک

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثز هنری مدرن به شمار می رود ، شیشه میز پذیرایی اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون داخلی کلاسیک از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

 

شیشه میز پذیرایی اکلیلی 

طرح دیگری از شیشه های رومیزی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه رومیزی لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

شیشه میز پذیرایی جزیره 

برای تولید شیشه های رومیزی جزیره باید از شیشه های لاکوبل سفید و مشکی استفاده کرد ، به طور مثال برای یک جزیره با طول 200 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر باید از شیشه لاکوبل 10 میل بکار برد .

 

شیشه میز پذیرایی دو پله 

ابزارهای مختلفی می توان روی شیشه های رومیزی مدرن اعمال کرد که محبوب ترین آن بدون تردید دو پله است ، به طور مثال می توان یک شیشه برنز 8 میل را با استفاده از دستگاه لول دو پله کرد .

 

شیشه میز پذیرایی ضخیم

برای میزهای پذیرایی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز پذیرایی یا طول 130 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر باید از شیشه 8 میل بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه میز پذیرایی رفلکس 

در این طرح از شیشه های رومیزی مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، قرمز ، دودی ، برنز ، شاماینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه میز پذیرایی استین گلاس

شیشه های رومیزی استین گلاس از ترکیب شیشه های اسید کاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار می رود ، شیشه های استین گلاس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز پذیرایی تاشو 

برای تولید برخی شیشه های رومیزی از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگ ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کموبد فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه میز پذیرایی تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه میز پذیرایی 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

ابزار لبه شیشه میز پذیرایی 

  • لول مات و براق 
  • تخت براق 
  • تراش دو پله 
  • تراش سه پله 
  • تراش انگشتی 
  • تراش 45 درجه 
  • تراش پخ
  • دیاموند

شیشه میز پذیرایی

 

 

شیشه میز پذیرایی - اینستاگرام

 

شیشه میز پذیرایی - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه میز پذیرایی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از روش زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه میز پذیرایی و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه میز پذیرایی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه میز پذیرایی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود چرا که هیچ گونه واسطه ای بین ما و شما مشتریان گرامی وجود نخواهد داشت و در واقع یه صورت مستقیم از کارگاه خرید خواهید کرد .

 

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز آشپزخانه

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی 

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میز پذیرایی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند