فهرست این مقاله

شیشه میز کنفرانس

تولید انواع شیشه میز کنفرانس در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

شیشه میز کنفرانس

 

شیشه میز کنفرانس

در سالیان اخیر شرکت های متعددی به ثبت رسیده اند به طبع راه اندازی یک شرکت به وسایل اداری زیادی نیاز دارد ، از مهم ترین وسایل اداری خرید میزهای اداری محسوب می شود از همین رو در این مقاله به بررسی میز شیشه ای کنفرانس و همچنین شیشه میز کنفرانس خواهیم پرداخت .

برای تولید شیشه میز کنفرانس به دلیل اینکه ممکن است اشیاء سنگینی روی آن قرار گیرد و معمولا ابعاد آن بالای 2 متر است باید از شیشه های 10 میل ، 12 میل ، 15 میل و اگر صفحه زیر شیشه قرار نگرفته باید از شیشه 20 میل استفاده شود .

شیشه میز کنفرانس در واقع یکی از انواع شیشه های میز اداری محسوب می شود که در طرح های مختلفی در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود ، برای مشاهده همه نمونه کارها انجام شده به قسمت نمونه کارها مراجعه نمایید .

 

تولید شیشه میز کنفرانس در صنایع شیشه و آینه کولیوند

روند کاری در تولید شیشه های رومیزی صنایع شیشه کولیوند بدین گونه است که ابتدا تیم فنی با استفاده از کاغذهای الگو میز مورد نظر را الگو گرفته و با مشورت با شما مشتریان گرامی رنگ شیشه رومیزی انتخاب خواهد شد ، پارامتر مهم دیگر شیشه های رومیزی انتخاب ضخامت شیشه می باشد به صورتی که ضخامت شیشه با توجه به ابعاد آن در نظر گرفته می شود .

برای تولید شیشه میز کنفرانس به طول تا 150 ساتی متر از شیشه 10 میل ، شیشه میزهای کنفرانس به ابعاد 150 تا 220 سانتی متر از شیشه 12 میل و 220 تا 3 متر از شیشه 15 میل استفاده خواهد شد علاوه بر این طرح میز کنفرانس هم در تعیین ضخامت شیشه تاثیرگذار خواهد بود برای مثال برای یک میز کنفرانسی که دارای منحنی های متعددی دور شیشه است باید از شیشه 15 میل یا 20 میل به عنوان شیشه میز کنفرانس استفاده کرد .

 

انواع شیشه میز کنفرانس 

  • شیشه فلوت ساده (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه کلیر (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه کریستال (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه سندبلاست (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه سکوریت (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)            ➡   شیشه میز کنفرانس
  • شیشه چاپی (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه حکاکی شده (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)
  • شیشه لاکوبل رنگی (10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 20 میل)

 

شیشه میز کنفرانس طرح دار

در اغلب شرکت ها لوگوی مجموعه روی شیشه های میز کنفرانس به صورت رنگی و سندبلاست ایجاد می شود بدین شکل طراحی دکوراسیون داخلی به میزان قابل توجهی ارتقا داده شده و به نوعی تبلیغات هم انجام می شود ، امروزه در شکرت های معتبر و با دکوراسیون مدرن لوگوی مجموعه روی شیشه میز کنفرانس به صورت حکاکی یا چاپی ایجاد می شود .

 

شیشه میز کنفرانس رنگی

شیشه های رومیزی رنگی به دو دسته ی ساده و لاکوبل تقسیم بندی می شود ، شیشه های رنگی ساده همان شیشه های رنگی دو رو نما محسوب می شود اما شیشه های لاکوبل به شیشه های رنگی یک رو نما گفته می شود .

 

شیشه میز کنفرانس گرد

برخی از شیشه های میز کنفرانس به صورت گرد تولید می شوند معمولا برای تولید این نوع شیشه های رومیزی بسته به ابعاد میز از شیشه های با ضخامت 12 میل ، 16 میل و 20 میل استفاده می شود ، برای تولید شیشه میز کنفرانس گرد از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود با این تفاوت که در صورت استفاده از دستگاه MASTER همزمان با برش ، ابزار دور شیشه نیز زده می شود .

 

شیشه میز کنفرانس کریستال

برای تولید شیشه های رومیزی می توان از سه نوع شیشه فلوت ، سوپرکلیر و کریستال استفاده کرد که در این بین شیشه کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا بهترین انتخاب جهت تولید شیشه میز اداری مسحوب می شود ، شیشه میز کنفرانس کریستال در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین نوع شیشه رومیزی معرفی شده است .

 

شیشه میز کنفرانس شفاف

شیشه های رومیزی شفاف به سه دسته شیشه های فلوت ، سوپرکلیر و کریستال یا اکسترا کلیر تقسیم می شود که به ترتیب از سمت راست شیشه فلوت دارای کمترین میزان شفافیت است .

 

شیشه میز کنفرانس مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است به طور مثال برای تولید شیشه میز کنفرانس استیل نقره ای و طلایی از شیشه های مات ساتینا استفاده می شود بدین شکل قواعد طراحی دکوراسیون داخلی نیز رعایت خواهد شد .

 

شیشه میز کنفرانس حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های میز کنفرانس حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه میز کنفرانس حکاکی یا اینگریوینگ کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی شرکت ایجاد خواهد شد .

 

شیشه میز کنفرانس اسیدکاری شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی کنفرانس اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر و پمپ فشار قوی استفاده می شود ، شیشه های اسیدکاری شده در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه میز کنفرانس هوشمند

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه میز کنفرانس هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه میز کنفرانس هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است  و در شرکت های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد قیمت شیشه میز کنفرانس هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رومیزی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه میز کنفرانس اکریلیک

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری به شمار می رود ، ضمنا شیشه میز کنفرانس اکریلیک در کشورهای آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و هلند در ساختمان های اداری لوکس استفاده می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

شیشه میز کنفرانس اکلیلی 

طرح دیگری از شیشه های رومیزی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه رومیزی لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده خواهد گرفت ، شیشه میز کنفرانس اکلیلی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون شناخته شده در دنیا از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان های مسکونی ، تجاری  و اداری بکار می برند .

شیشه میز کنفرانس اکلیلی جذاب ترین طرح شیشه های رومیزی جدید و مدرن به شمار می رود ، این نوع شیشه ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت بنابراین شیشه های رومیزی اکلیلی انتخاب مناسبی برای میزهای کنفرانس ساده و با متریال ام دی اف نیست ، شیشه های اکلیلی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه میز کنفرانس تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های رومیزی که با سیستم تاشو خواهد کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه میز کنفرانس 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های رومیزی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های رومیزی 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

فروش میز شیشه ای کنفرانس در صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر شیشه میز کنفرانس

تولید میزهای تمام شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و همچنین عموم مردم را به خود جلب کرده است لذا صنایع شیشه کولیوند با تشکیل یک کارگروه فنی و مجرب انواع میزهای تمام شیشه ای را تولید می کند لازم به ذکر است که در ساخت این نوع میزها از هیچ گونه پایه چوبی یا فلزی استفاده نمی شود . شیشه میز کنفرانس

برای تولید میر شیشه ای کنفرانس ابتدا طرح میز شیشه ای انتخاب می شود سپس با دستگاه CNC و MASTER شیشه های مورد نظر برش داده می شود در مهم ترین قسمت هم تیم فنی صنایع شیشه کولیوند با استفاده از چسب UV شیشه ها را طبق الگو به هم خواهد چسباند .

 

انواع میز کنفرانس (شیشه میز کنفرانس) 

  • میز کنفرانس گرد (دایره ای شکل)
  • میز کنفرانس بیضی
  • میز کنفرانس مستطیلی و مربعی
  • میز کنفرانس U
  • میز کنفرانس L

برای تولید شیشه میز کنفرانس اشاره شده نمی توان به صورت دستی شیشه ها را برش داد بلکه حتما باید از دستگاه CNC استفاده کرد ، برای تولید شیشه میز کنفرانس منحنی دار هم باید پس از برش شیشه و ساخت قالب فلزی مطابق با میز منحنی مورد نظر شیشه را به همراه قالب وارد کوره می کنیم و پس از اینکه شیشه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآمد آن را از کوره خارج کرده و عملیات سردسازی شیشه انجام می شود .

 

شیشه میز کنفرانس - اینستاگرام

 

شیشه میز کنفرانس - واتساپ

 

ابزار شیشه میز کنفرانس

  • لول مات و براق 
  • تخت براق 
  • تراش پخ 
  • تراش دو پله 
  • تراش سه پله 
  • تراش انگشتی 
  • تراش 45 درجه

شیشه میز کنفرانس

 

 

نحوه سفارش شیشه میز کنفرانس به صنایع شیشه و آینه کولیوند

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت شیشه میز کنفرانس و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه میز کنفرانس مورد نظر خود را به صورت حضوری به کارشناسان فروش ما سفارش دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب شیشه میز کنفرانس در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

 

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

شیشه میز کنفرانس

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه میز کنفرانس در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.staples.com

 

تیم تحریریه کولیوند