فهرست این مقاله

شیشه های بین کابینتی

تولید انواع شیشه های بین کابینتی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                               0912823524202188621912

 

شیشه های بین کابینتی

 

شیشه های بین کابینتی

یکی از جذاب ترین طرح های شیشه دکوراتیو بدون تردید شیشه رنگی لاکوبل یا یک رو نماست ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که طرف دیگر شیشه قابل مشاهده نیست و جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی و کاغذ دیواری مسحوب می شود در این مقاله به بررسی انواع شیشه های بین کابینتی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های رنگی لاکوبل در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه های بین کابینتی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivadncom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید شیشه بین کابینتی به گونه ای است که ابتدا با استفاده از مترهای لیزری اندازه گیری دقیق صورت می گیرد سپس لبه شیشه ابزار دایموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از پیسوله رنگ مورد نظر روی شیشه پاشیده خواهد شد در نهایت هم شیشه ها جهت تثبیت رنگ داخل کوره قرار داده می شوند .

 

شیشه های بین کابینتی – کریستال

به طور کلی شیشه های رنگی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر دارای بیشترین میزان شفافیت است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد .

 

شیشه های بین کابینتی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های بین کابینتی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد .

 

شیشه های بین کابینتی – چاپی

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ طرح های مختلفی به صورت رنگی روی شیشه ایجاد می شود ، به طور مثال می توان تصاویر طبیعت و میوه ها به روی شیشه بین کابینتی چاپ کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی آشپزخانه ایجاد خواهد شد .

 

شیشه های بین کابینتی – هوشمند

جدیدترین طرح شیشه بین کابینتی که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند بین کابینتی از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، این نوع شیشه ها در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه های بین کابینتی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه بین کابینتی معرفی شده است .

 

شیشه های بین کابینتی – طرح سنگ 

خاص ترین طرح شیشه بین کابینتی که طرح سنگ های مرمر روی شیشه چاپ شده است ، این نوع شیشه ها بین کابینتی با نام شیشه رنگی لاکچری نیز شناخته شده است و در ابعاد مختلفی تولید می شود .

 

شیشه های بین کابینتی – ضد حرارت

با توجه به اینکه قسمتی از فضای بین کابینت متعلق به گاز فر است باید از شیشه های ضد حرارت برای تولید شیشه بین کابینتی استفاده کرد بدین شکل حرارت ناشی از گاز آسیبی به شیشه وارد نخواهد کرد ، شیشه های ضد حرارت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه های بین کابینتی – ضخیم

برای تولید شیشه بین کابینتی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای فضایی با ابعاد 100 * 300 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل سکوریت بکار برد ، شیشه های ضخیم در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه های بین کابینتی – رفلکس

در این طرح از شیشه بین کابینتی جدید و مدرن از ترکیبات شیشه های رفلکس استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، شرابی ، آبی ، بنفش ، سبز وجود دارد ، شیشه های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه های بین کابینتی – تاشو 

در برخی از پروژه های با نمای شیشه ای مدرن از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های بین کابینتی تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نشده و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه های بین کابینتی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه بین کابینتی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

 

 

شیشه های بین کابینتی - اینستاگرام

 

شیشه های بین کابینتی - واتساپ

 

جهت سفارش شیشه های بین کابینتی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های بین کابینتی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه های بین کابینتی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های بین کابینتی در صنایع شیشه و آینه کوایوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های بین کابینتی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند