فهرست این مقاله

شیشه کریستال 20 میل

عرضه انواع شیشه کریستال 20 میل در صنایع شیشه و آینه کولیوند                        0912823524202188621912

 

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه های کریستال در چند سال گذشته در کشورمان به عناوین متعددی مورد استفاده قرار گرفته است و شفافیت این نوع شیشه ها هر شخصی را مجاب به استفاده از آن خواهد کرد ، در این مقاله به طور خاص به بررسی شیشه کریستال 20 میل خواهیم پرداخت با افزایش ضخامت شیشه به طبع میزان رنگ سبز شیشه بیشتر خواهد شد و زیبایی شیشه را تحت تاثیر قرا می دهد اما با تولید شیشه کریستال 20 میل این مشکل برطرف شد .

شیشه های 20 میل به دلیل ضخامت زیاد به نوعی بیش از سایر شیشه ها سبزرنگ دیده می شود و همین امر موجب ضعف در طراحی دکوراسیون داخلی خواهد شد چرا که سبز رنگ بودن شیشه شفافیت آن را تحت الشعاع قرار می دهد و دیگر شیشه درخشندگی لازم را برای تزیین دکوراسیون نخواهد داشت .

شیشه کریستال 20 میل این عیب را به طور کامل برطرف کرده است و وجود ذرات کریستالی در تولید شیشه باعث درخشندگی بالای شیشه و شفافیت آن شده است به طوری که حتی لبه های شیشه هم شفاف به نظر می رسد و اجسام پشت یا زیر شیشه به طور کاملا واضح و شفاف مشاهده خواهند شد ، در هنگامی که شیشه کریستال 20 میل زیر نور مشتقیم قرار نداشته باشد به رنگ آبی فیروزه ای دیده خواهد شد و زمانی که نور به طور مستقیم به شیشه وارد می شود سفید ( شفاف ) دیده خواهد شد .

فروش شیشه کریستال 20 میل در  نمایندگی صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت عمده و قواره صورت می گیرد و در صورت خرید بیش از 20 متر مربع  از شیشه های کریستال حدود 10 درصد از قیمت کل فاکتور کسر می گردد ضمنا شیشه کریستال 6 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 16 میل هم در صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت جام و قواره عرض می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر تماس حاصل نمایید .

 

شیشه کریستال 20 میل بلژیک 

همانطور که در مقاله های دیگری هم به طور کامل شرح داده شد شیشه کریستال برای اولین بار در کشور بلژیک و توسط متخصصین صنعت شیشه ی این کشور تولید شد و به اصطلاح روح تازه ای در صنعت شیشه سراسر دنیا دمیده شد جالب است بدانید که هنوز هم با کیفیت ترین شیشه های کریستالی متعلق به کشور بلژیک می باشد با اینکه کشور چین و آلمان با سرعت قابل ملاحظه ای در حال پیشروی در تولید شیشه کریستال 20 میل هستند .

در کشور عزیزمان ایران هم شیشه کریستال 20 میل چند سالیست که تولید می شود البته شفافیت شیشه کریستال ایرانی نسبت به شیشه کریستال بلژیکی به مراتب پایین تر است اما پژوهشگران صنعت شیشه در کشورمان به طور شبانه روزی در حال پژوهش برای افزایش شفافیت این نوع شیشه ها هستند ، لازم به ذکر است شیشه کریستال 20 میل چینی نیز در صنایع شیشه و آینه کولیوند وجود دارد که از شفافیت در حد شیشه کریستال بلژیکیست اما با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد .

اگر به دنبال شیشه کریستال 20 میل با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید شیشه های کریستال چینی در حال حاضر بهترین انتخاب محسوب می شوند اما شیشه کریستال ایرانی هم روز به روز در حال تولید بهتر و بیشتر می باشد ، جالب است بدانید که شیشه کریستال 20 میل ایرانی با نام شیشه وین وایت نامگذاری شده است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند تماس حاصل نمایید .

 

شیشه کریستال 20 میل رومیزی

یکی از متداول ترین کاربردهای شیشه های کریستال استفاده به عنوان شیشه های رومیزی است اما اغلب شیشه کریستال روی میزهایی قرار می گیرد که فقط از پایه تشکیل شده است و به عبارتی هیچ گونه صفحه ای زیر شیشه قرار نخواهد داشت به طوری که دور شیشه کریستال 20 میل با ابزار دیاموند تراش داده شده و زیبایی شیشه دوچندان خواهد شد .

توجه داشته باشید که شیشه کریستال 20 میل رومیزی را می توان در الگوهای مختفی با استفاده از دستگاه CNC برش داد به طور مثال شیشه را می توان به شکل یک بیضی برش داده سپس روی پایه ها قرار داد برای اینکار باید ابعاد شیشه و ابعاد دو قطر بیضی به سدتگاه داده شود سپس دستگاه شروع به برش شیشه خواهد کرد .

وزن شیشه کریستال 20 میل بسیار بیشتر از شیشه های 4 میل ، 6 میل و 10 میل است و در برخی پروژه ها که شیشه 20 میل با ابعاد بزرگ نیاز می باشد باید از جزثقیل های مخصوص حمل شیشه جهت جابجایی شیشه استفاده کرد .

ضخامت شیشه کریستال 20 میل به اندازه ای است که باید فقط برای میزهایی که از تعدادی پایه تشکیل شده اند استفاده شود به عبارتی برای میزهای با صفحه های جوبی نیازی به استفاده از شیشه 20 میل نیست .

 

شیشه کریستال 20 میل آکواریوم و دکوراتیو

از دیگر کاربردهای شیشه کریستال 20 میل می توان به شیشه های یک آکواریوم خانگی اشاره کرد طبیعتا برای ساخت یک آکواریوم  هرچه شفافیت شیشه بیشتر باشد نمای آکواریوم هم زیباتر و جذابتر به نظر می رسد از همین رو صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های کریستال انواع آکواریوم های ساده و خم را تولید می کند .

در برخی از پروژه های دکوراتیو مانند آب نماها و پارتیشن های شیشه ای می توان از شیشه کریستال 20 میل استفاده کرد به طبع ضخامت بالای شیشه و در عین حال شفافیت آن اجرای یک پروژه ی دکوراتیو را از هر نظری ارتقا خواهد داد .

ابعاد جام های شیشه کریستال 20 میل به صورت 220 * 360 سانتی متر می باشد و می توان تقریبا هر پروزه ای را با این ابعاد پیاده سازی کرد و از طرفی هم وزن بسیار بالای شیشه های 20 میل امکان تولید جام های با ابعاد بیشتری را نمی دهد .

 

شیشه کریستال 20 میل سکوریت شده

در پروژه هایی که ابعاد شیشه کریستال 20 میل بزرگ بوده و به صورت فریم لس ( فاقد فریم ) است باید شیشه پس از برش در داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار گرفته و به حالت سکوریت یا نشکن تبدیل شود به طور مثال برای اجرای میز شیشه ای باید از شیشه های 20 میل سکوریت شده استفاده کرد .

جالب است بدانید که با سکوریت کردن شیشه کریستال 20 میل علاوه بر افزایش مقاومت شیشه ، شفافیت شیشه نیز به دلیل اینکه آب شیشه گرفته خواهد شد افزایش می یابد البته مدت زمان زیادی شیشه 20 میل در داخل کوره می ماند .

 

شیشه کریستال 20 میل رنگی

شیشه های کریستال 20 میل رنگی به طور کلی به دو صورت شیشه دورو نما مانند شیشه برنز و دودی و یک رو نما یا لاکوبل تولید می شود ، برای تولید شیشه های یک رو نما یا لاکوبل از دستگاه چاپ استفاده می شود به طوری که ابتدا شیشه کریستال 20 میل در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس وارد دستگاه چاپ خواهد شد توجه داشته باشید که مخازن رنگی دستگاه با رنگ های دلخواه پر خواهد شد .

 

شیشه کریستال 20 میل لمینت

شیشه های لمینت شده در پروژه هایی که ابعاد شیشه بزرگ است و شیشه به صورت فریم لس نصب خواهد شد استفاده خواهد شد ، شیشه های 20 میل لمنیت از دو شیشه 10 میل کریستال تشکیل می شود ، برای تولید شیشه کریستال 20 میل ابتدا دو عدد شیشه 10 میل با ابعاد یکسان توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند .

به طور مثال برای اجرای نرده شیشه ای و  پله شیشه ای باید از شیشه کریستال 20 میل لمینت شده استفاده کرد چرا که شیشه فشار زیادی را در اثر حرکت افراد روی پله ها تحمل خواهد کرد .

 

شیشه کریستال 20 میل دوجداره

شیشه های 20 میل کریستال دوجداره از دو شیشه 10 میل کریستال تشکیل شده که بین آن ها اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی قرار داده شده و دور آن با چسب مخصوص دوجداره پوشش داده می شود .

 

شیشه کریستال 20 میل سه جداره

برای تولید شیشه های سه جداره 20 میل کریستال ابتدا سه عدد شیشه 6 میل کریستال با ابعاد یکسان توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس با استفاده از لایه چسبناک PVB و SGP یه یکدیگر چسبیده می شوند .

 

شیشه کریستال 20 میل طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ و سندبلاست انواع شیشه های کریستال طرح دار رنگی و مات تولید می شود ، طرح های روی شیشه کریستال بسیار زیباتر از شیشه فلوت به نظر می رسد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه کریستال 20 میل سندبلاست کرد ضمنا طرح مورد نظر توسط دستگاه کاتر پلاتر برش داده خواهد شد .

 

شیشه کریستال 20 میل اسید کاری شده

طرح جدیدی از شیشه های کریستال 20 میل که طی فرآیندی پیچیده و زمانبر روی شیشه اسید کاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و پتینه کاری شده نیز شناخته شده است ، برای تولید شیشه کریستال 20 میل اسیدکاری شده از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت برش روزنگ ها و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه کریستال 20 میل حکاکی شده

با استفاده از دستگاه مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه های 20 میل کریستال حکاکی ( اینگریوینگ ) کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری) خواهد شد ، به طور مثال می توان لوگو را روی شیشه کریستال 20 میل حکاکی یا اینگریوینگ کرد در این صورت تبلیغات حرفه ای نیز صورت خواهد گرفت .

 

َشیشه کریستال 20 میل خم

برای تولید شیشه های خم 20 میل ابتدا شیشه 20 میل کریستال در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز تولید می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد ، لازم به ذکر است تولید شیشه کریستال 20 میل خم نیاز به زمان بسیار زیادی دارد از همین رو قیمت این نوع شیشه ها بیشتر از شیشه های خم با ضخامت کمتر می باشد .

 

شیشه کریستال 20 میل سقف شیشه ای 

اجرای سقف شیشه ای نیاز به شیشه های با ضخامت بالا مانند شیشه های 12 میل ، 15 میل و 20 میل دارد به ویژه اگر ابعاد شیشه ها بیش از 1 متر مربع باشد و از تکنیک های فریم لس جهت نصب شیشه ها استفاده شود به طوری که ابتدا با استفاده از فریم های فلزی شبکه بندی سقف صورت می گیرد سپس شیشه کریستال 20 میل بین فریم ها قرار داده می شود .

 

شیشه کریستال 20 میل – میز شیشه ای 

یکی از کاربردهای متداول شیشه های 20 میل کریستال در تولید میزهای شیشه ای می باشد زیرا در ساخت این نوع میزها چیزی جز شیشه استفاده نخواهد شد و وزن وسایل روی میز به شیشه وارد می شود ، به طبع با افزایش ضخامت شیشه رنگ سیز بیشتری روی شیشه فلوت دیده خواهد شد به همین دلیل در تولید میزهای شیشه ای از شیشه کریستال 20 میل بکار می رود .

 

شیشه کریستال 20 میل – کف شیشه ای

برای اجرای کف شیشه ای نیز به دلیل فشار زیادی که به شیشه وارد خواهد شد باید از شیشه های کریستال 20 میل لمینت شده استفاده کرد البته در ابتدا با استفاده از فریم های فلزی کف ساختمان شبکه بندی خواهد شد ، به طور مثال برای اجرای کف شیشه ای با تایل های مربعی 1 * 1 باید از شیشه کریستال 20 میل استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه ها نیز مناسب خواهد بود .

 

شیشه کریستال 20 میل – نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای به طور کلی به دو دسته ی یوچنل و اسپیگت تقسیم می شود که برای اجرای آن ها معمولا از شیشه های 12 میل و 15 میل و در پروژه های خاص از شیشه 20 میل استفاده خواهد شد .

 

شیشه کریستال 20 میل – استیند گلاس

طرح خاصی از شیشه های 20 میل دکوراتیو که از ترکیب فرآیند های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است ، شیشه استیند گلاس جدیدترین شیشه دکوراتیو محسوب می شود .

 

شیشه کریستال 20 میل – با پابه سنگی

جدیدترین طرح میزهای ناهارخوری که شیشه های کریستال 20 میل یا 16 میل روی تعدادی پایه سنگی قرار دارد در واقع شیشه به عنوان صفحه میز ناهارخوری روی پایه ها جاگذاری شده است ، پایه های سنگی با توجه به اینکه از مقاومت بالایی برخوردار است حتی به صورت تکی هم توان تحمل شیشه 20 میل کریستال را دارد .

 

شیشه کریستال 20 میل – هوشمند 

طرح خاص دیگری از شیشه های کریستال که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق ار کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه کریستال 20 میل هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه کریستال 20 میل در اغلب مجله های معتبر طراحی دکورایون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه کریستال معرفی شده است قیمت شیشه کریستال 20 میل هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های کریستال ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه کریستال 20 میل – اکریلیک

طرح دیگری از شیشه های کریستال که با استفاده رنگ های اکریلیک حروف الفبا روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع از شیشه های کریستال با نام شیشه مدرن و شیشه کلاسیک شناخته شده است ضمنا شیشه کریستال 20 میل یک اثر هنری محسوب می شود و مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه کریستال 20 میل اکریلیک جذاب ترین طرح شیشه های کریستال به شمار می رود این نوع شیشه ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد را تحت تاثیر زیبایی منحصر بفردی قرار خواهد داد .

 

شیشه کریستال 20 میل – اکلیلی 

در این طرح از شیشه های کریستال رنگی ، رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود این نوع شیشه ها با نام شیشه کریستال لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، شیشه کریستال 20 میل اکلیلی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون داخلی از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

شیشه کریستال 20 میل اکلیلی محبوب ترین طرح شیشه های کریستال محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات شیشه کریستال به این طرح جدید و مدرن تعلق دارد این نوع شیشه ها در ابعاد مختلفی تولید می شود ،

 

شیشه کریستال 20 میل – وایت برد شیشه ای 

برای تولید وایت بردهای شیشه ای رنگی نیز می توان از شیشه های کریستال 20میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید وایت برد با طول 200 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر باید از شیشه های کریستال 20 میل بکار برد .

 

شیشه کریستال 20 میل – پارتیشن شیشه ای 

برای اجرای پارتیشن های شیشه ای فریم لس باید از شیشه های کریستال 20 میل و 16 میل استفاده کرد ، این نوع پارتیشن ها در پروژه های خاص ساختمانی بکار می رود و موجب ارتقای سطح طراحی می شود .

 

شیشه کریستال 20 میل – محافظ شیشه ای سنگ قبر 

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر مدرن باید از شیشه های کریستال 20 میل سکوریت شده استفاده کرد بدین شکل هم مقاومت شیشه مناسب است و هم از نمای زیبایی برخوردار خواهد بود .

 

شیشه کریستال 20 میل – دیوارپوش 

برای اجرای دیوارپوش های شیشه ای مدرن می توان از شیشه های کریستال 20 میل رنگی استفاده کرد به طور مثال برای دیوار با ابعاد 200 * 300 سانتی متر سفید رنگی باید از شیشه رنگی 20 میل سفید یا مشکی بکار برد .

 

شیشه کریستال 20 میل – بیضی

برای تولید شیشه های کریستال بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار می رود به طور مثال برای یک پایه استیل میز ناهارخوری 8 نفره باید از شیشه های 20 میل بکار برد ، شیشه های بیضی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه کریستال 20 میل – ضخیم

برای تولید شیشه های کریستال با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید شیشه رومیزی با ابعاد 250 * 120 سانتی متر باید از شیشه های 20 میل بکار برد ،شیشه های ضخیم در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های ایمنی معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه کریستال 20 میل – رفلکس

در این طرح از شیشه های کریستال مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، سبز و زرد وجود دارد ، شیشه های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

نوع جدیدی از شیشه های رفلکس با نام شیشه اتاق بازجویی شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که شیشه از یک طرف دید دارد .

 

شیشه کریستال 20 میل – تاشو 

در برخی از پروژه های با نمای شیشه ای از شیشه های کریستال تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، بین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد به عبارتی با استفاده از شیشه کریستال 20 میل تاشو دغدغه ی کمبود فضا را تجربه نخواهید کرد .

 

شیشه کریستال 20 میل – مات 

به طور کلی شیشه های مات کریستالی به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، شیشه های مات فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

شیشه کریستال 20 میل - اینستاگرام

 

شیشه کریستال 20 میل - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه کریستال 20 میل به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه کریستال 20 میل و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه کریستال 20 میل مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است پروژه های اجرایی شما با شیشه کریستال 20 میل در هر نقطه ای از کشور که هستید توسط تیم فنی صنایع شیشه و آینه کولیوند قابل اجرا خواهد بود چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه کریستال ّبلژیک

شیشه 20 میل کریستال

شیشه کریستال

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه 20 میل کریستال

شیشه کریستال بلژیک

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل 

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه کریستال 20 میل در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.viridianglass.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند