فهرست این مقاله

شیشه 10 میل کریستال

عرضه شیشه 10 میل کریستال در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                    0912823524202188621912

 

شیشه 10 میل کریستال

 

شیشه 10 میل کریستال

شیشه های کریستال همانطور که در مقاله های دیگر اشاره شد شفافیت بسیار بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارد ( شیشه فلوت ) ، صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه های 10 میل کریستال را در ابعاد مختلف به صورت جام و قواره به فروش می رساند .

لارم به ذکر است که قیمت شیشه 10 میل کریستال حدود 60 درصد از شیشه های 10 میل فلوت ساده بیشتر است اما اکثر مشتریان گرامی با اینکه از قیمت بیشتر این نوع شیشه ها اطلاع پیدا می کنند به دلیل شفافیت و زیبایی شیشه های کریستال را ترجیح می دهند .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی رسمی شیشه 10 میل کریستال در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغار کرد به یاری خدا تا کنون بیش از 10000 متر مربع از این نوع شیشه ها را به سراسر کشور ارسال کرده است .

 

ساختار شیشه 10 میل کریستال

شیشه های 10 میل کریستال با شیشه های 10 میل ساده فلوت از نظر شفافیت شیشه تفاوت بسیاری دارد دلیل این تفاوت هم وجود ذرات کریستالی در تولید شیشه 10 میل کریستال است به گونه ای در این نوع شیشه ها علاوه بر سیلیس ، پودر سنگ و آهک از ذرات کریستالی هم تشکیل شده ، علاوه بر شفافیت لبه های  شیشه های کریستال سفید رنگ و مایل به رنگ آبی فیروزه ای است اما لبه های شیشه های ساده فلوت سبز رنگ و تیره می باشد .

 

انواع شیشه 10 میل کریستال

  • شیشه های 10 میل کریستال آکواریوم
  • شیشه های 10 میل کریستال دودی
  • شیشه های 10 میل کریستال چاپی یا اسپندرال
  • شیشه های 10 میل کریستال لمینت
  • شیشه های 10 میل کریستال دوجداره
  • شیشه های 10 میل کریستال سکوریت
  • شیشه های 10 میل کریستال ساتینا

 

کاربردهای شیشه 10 میل کریستال

 

شیشه 10 میل کریستال به دلیل قیمت بیشتر نسبت به شیشه های فلوت صرفا جهت کارهای تزیینی مورد استفاده قرار می گیرد که شیشه رومیزی از مهم ترین کاربردهای شیشه کریستال 10 میل به شمار می رود .

 

تفاوت شیشه 10 میل کریستال و شیشه 10 میل کلیر یا سوپر کلیر

شیشه های کلیر نسبت به شیشه های فلوت ساده شفافیت بیشتری داشته اما در مقایسه با شیشه های کریستال از شفافیت کمتری برخوردار است لذا توجه داشته باشید که متاسفانه برخی از همکاران ما از مشتریان گرامی سوء استفاده کرده و شیشه های کلیر را با نام شیشه های کریستال به فروش می رسانند از نظر ظاهری لبه های شیشه کلیر سبز رنگ است اما سبز کمرنگ تری نسبت به شیشه های فلوت در مقابل شیشه های کریستال مایل به رنگ آبی و سفید است .

 

شیشه 10 میل کریستال ایرانی

به تازگی و با تلاش های فراوان و بی وقفه ی فعالان صنعت شیشه کشورمان شیشه های 10 میل کریستال ایرانی در کارخانه ها تولید می شود که از نظر کیفیت و شفافیت حتی بهتر از شیشه های کریستال چینی است ، با قیمت بسیار مناسب شیشه 10 میل کریستال ایرانی بسیاری از افرادی که علاوه بر کیفیت کاهش هزینه ها هم در اجرای پروژه جزء اولویتشان است از این نوع شیشه های کریستال خرید می کنند .

لازم به ذکر است به شیشه 10 میل کریستال ایرانی ، شیشه وین وایت نیر گفته می شود و از قیمت به مراتب کمتری نسبت به شیشه های کریستال خارجی برخوردار است ، صنایع شیشه و آینه کولیوند این نوع شیشه ها را در ابعاد مختلفی عرضه می نماید .

 

شیشه 10 میل کریستال بلژیکی

به طور کلی سه نوع شیشه کریستال در ایران وجود دارد کریستال بلژیکی – کریستال چینی ، کریستال ایرانی یا وین وایت که در این بین شیشه کریستال بلژیکی شفافیت بیشتری نسبت به همتای چینی خود دارد ، برای تشخیض شیشه کریستال بلژیکی به لبه های شیشه دفت نمایید چنانچه لبه ی شیشه به رنگ آبی دیده شود شیشه کریستال بلژیک است در غبر این صورت شیشه کریستال چینی و ایرانی می باشد .

 

شیشه 10 میل کریستال رومیزی

برای انتخاب شیشه رومیزی گزینه های متعددی وجود دارد اما در بین شیشه های شفاف ، شیشه کریستال رومیزی بهترین انتخاب خواهد بود زیرا شفافیت این نوع شیشه ها نسبت به شیشه های فلوت و کلیر بیشتر است ، شیشه 10 میل کریستال برای میزهای سفید رنگ و میزهایی که فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است یا به بعبارتی فاقد صفحه چوبیست مناسب است .

 

شیشه 10 میل کریستال آکواریوم

از دیگر کاربردهای شیشه های 10 میل کریستال در ساخت آکواریوم های خانگی به شمار می رود به طبع شفافیت بسیار بالای این نوع شیشه ها در نمای بهتر و وضوح آکواریوم تاثیرگذار خواهد بود ، به طور مثال برای ساخت یک آکواریوم با طول 100 سانتی متر ، عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر باید از شیشه 10 میل کریستال استفاده کرد .

 

شیشه 10 میل کریستال رنگی 

برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه کریستال در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس با استفاده از دستگاه چاپ یک طرف شیشه رنگ خواهد شد ، شیشه کریستال رنگی در ضخامت های مختلفی تولید می شود ، شیشه 10 میل کریستال رنگی در پروژه هایی مانند اجرای دیوارپوش شیشه ای و تولید شیشه های رومیزی کاربرد دارد البته بهتر است که رنگ شیشه با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی مطابقت داشته باشد .

 

شیشه 10 میل کریستال طرح دار

طرح های مختلفی را می توان روی شیشه های کریستال ایجاد کرد که برای ایجاد طرح های مات روی شیشه از دستگاه سندبلاست و برای ایجاد طرح های رنگی از دستگاه چاپ استفاده می شود ضمنا در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER شیشه 10 میل کریستال در اشکال مختلف هندسی تولید می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال سکوریت

شیشه های کریستال سکوریت شده در واقع شیشه ی کریستال یا مقاومت بالا محسوب می شود که طی فرآیندی داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود و به اصطلاح آب شیشه گرفته خواهد شد ، شیشه 10 میل کریستال سکوریت شده در پروژه هایی که نیاز به استفاده از شیشه های با مقاومت بالاست استفاده می شود این نوع شیشه ها مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های خام دارد .

 

شیشه 10 میل کریستال لمینت

برای اجرای پروژه هایی نظیر نرده شیشه ای ، سقف شیشه ای و کف شیشه ای باید از شیشه های لمینت شده کریستال استفاده کرد چرا که احتمال شکستن شیشه به دلیل اصابت ضربه وجود دارد ، ساختار شیشه 10 میل کریستال لمینت شده به گونه ای است که دو عدد شیشه 5 میل کریستال توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند .

 

شیشه 10 میل کریستال دوجداره

در پروژه هایی که جلوگیری از اتلاف انرژی در اولویت قرار دارد باید از شیشه های دوجداره استفاده کرد ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی و گار آگون بین شیشه ها قرار دارد به طور یکه ابتدا دو عدد شیشه 10 میل کریستال با ابعاد یکسان برش داده شده سپس اسپیر فلزی بین شیشه ها قرار داده می شود در نهایت هم با استفاده از چسب ماستیک دور آن پوشش داده خواهد شد .

 

شیشه 10 میل کریستال خم

برای تولید شیشه های خم ابتدا شیشه کریستال 10 میل در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد ، معمولا برای ساخت آکواریوم های استوانه ای شکل از شیشه 10 میل کریستال خم استفاده خواهد شد زیرا شفافیت شیشه در نمای آکواریوم تاثیر بسزایی دارد .

 

شیشه 10 میل کریستال مات

شیشه های مات کریستال به دو دسته شیشه های سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، تفاوت این دو نوع شیشه در قابلیت طرح دار شدن شیشه های سندبلاست است در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، به طور مثال برای اجرای پروژه ای نظیر کابین دوش شیشه ای و پارتیشن شیشه ای باید از شیشه 10 میل کریستال مات استفاده کرد .

 

شیشه 10 میل کریستال اسیدکاری شده

نوع جدیدی از شیشه های 10 میل کریستال طرح دار  که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده شناخته شده است ، برای تولید شیشه 10 میل کریستال اسیدکاری شده از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت برش روزرنگ ها و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال حکاکی شده

با استفاده از دستگاه مستر ( MASTER ) نیز طرح های مختلفی روی شیشه های 10 میل کریستال حکاکی می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، به طور مثال برای درب چوبی ورودی ساختمان می توان از شیشه 10 میل کریستال حکاکی شده استفاده کرد .

 

شیشه 10 میل کریستال ویترین شیشه ای

برای اجرای ویترین شیشه ای فروشگاه ها نیز باید از شیشه های 10 میل کریستال استفاده کرد البته در برخی موارد مانند ویترین های جواهر فروشی باید از شیشه کریستال لمینت شده بکار برد ، به طور مثال برای اجرای ویترین شیشه ای طلا فروشی با طول 200 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر از شیشه 10 میل کریستال بکار می رود .

 

شیشه 10 میل کریستال میز شیشه ای

برای تولید میزهای شیشه ای با ابعاد کوچک مانند میز شیشه ای عسلی بهتر است که از شیشه های 10 میل کریستال استفاده کرد در این صورت قیمت میز شیشه ای نیز مناسب تر خواهد شد ، به طور مثال برای تولید میز شیشه ای جلو مبلی خم با طول 120 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر و ارتفاع 45 سانتی متر و سایر میزهای شیشه ای با ابعاد کوچک از شیشه 10 میل کریستال استفاده می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال کف شیشه ای

اجرای کفپوش های شیشه ای نیز نیاز به شیشه های 10 میل کریستال لمینت شده دارد البته توجه داشته باشید که ابتدا یا استفاده از فریم های آهنی کف ساختمان شبکه بندی خواهد شد سپس شیشه ها داخل فریم قرار داده می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال گرد

برای تولید شیشه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی ( الماس شیشه بری ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC استفاده می شود اما برای تولید شیشه 10 میل کریستال بیضی با قطر اصلی کمتر از 120 سانتی متر از بیضی بر و برای تولید شیشه بیضی با قطر بیش از 120 سانتی متر از دستگاه CNC استفاده می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای به روش های مختلفی اجرا می شود که متداول ترین آن ها اسپیگت ، دفنی و یوچنل می باشد و در این بین برای اجرای نرده شیشه ای یوچنل از شیشه های 10 میل استفاده می شود ، جهت اجرای نرده شیشه ای با استفاده از شیشه 10 میل کریستال باید از یراق آلات با استحکام بالا بکار برد به طوری که وزن شیشه را در دراز مدت تحمل کند .

 

شیشه 10 میل کریستال استیند گلاس

طرح خاصی از شیشه های 10 میل که از ترکیب فرآیند های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است ، شیشه استیند گلاس اغلب به صورت دوجداره تولید می شود به طور مثال برای درب چوبی لابی ساختمان باید از شیشه 10 میل کریستال استیند گلاس استفاده کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای خارجی ساختمان ایجاد خواهد شد .

 

شیشه 10 میل کریستال هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های 10 میل که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکترسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه 10 میل کریستال هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت شیشه 10 میل کریستال هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های 10 میل ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها فقط در ساختمان های لوکس استفاده می کنند .

 

شیشه 10 میل کریستال اکریلیک 

در این طرح از شیشه های 10 میل با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود ضمنا شیشه 10 میل کریستال اکریلیک در کشورهایی نظیر فرانسه ، آلمان ، ایتالیا و هلند به عنوان شیشه های رومیزی استفاده می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

شیشه 10 میل کریستال اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از این نوع شیشه ها جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

 

شیشه 10 میل کریستال رفلکس 

طرح دیگری از شیشه های 10 میل که با نام شیشه رفلکس شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که یک طرف آن شیشه و طرف دیگر آینه رنگی می باشد ، شیشه رفلکس در رنگ های مختلفی تولید می شود به طور مثال برای اجرای نمای شیشه ای ساختمان با طول 150 سانتی متر و ارتفاع 200 سانتی متر از شیشه 10 میل رفلکس استفاده می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال اکلیلی 

در این طرح از شیشه های 10 میل رنگی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه رنگی لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد ، شیشه 10 میل کریستال اکلیلی در کشورهای آسیای شرقی به ویزه در چین ، ژاپن و کره جنوبی به کرات استفاده می شود و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد .

شیشه 10 میل کریستال اکلیلی محبوب ترین طرح شیشه های 10 میل محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات شیشه های 10 میل به این طرح جدید و مدرن تعلق دارد ، این نوع شیشه ها در ابعاد مختلفی تولید می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال وایت برد شیشه ای 

برای تولید وایت بردهای شیشه ای نیز می توان از شیشه های 10 میل کریستال یا اکسترا کلیر استفاده کرد ، این نوع وایت بردها در شرکت های بزرگ و معتبر استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت ، به طور مثال برای تولید یک وایت برد شیشه ای با طول 150 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر باید از شیشه 10 میل کریستال استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه نیز مناسب خواهد بود .

 

شیشه 10 میل کریستال محافظ شیشه ای سنگ قبر

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر مدرن نیز می توان از شیشه های 10 میل کریستال استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه مناسب بوده و نمای زیبایی روی سنگ ایجاد خواهد شد .

 

شیشه 10 میل کریستال مشجر

به طور کلی شیشه های 10 میل کریستالی مشجر در ضخامت های 4 میل ، 6 میل ، 8 میل و 10 میل تولید شده است که در این بین شیشه 10 میل در پروژه های که خطر شکستن شیشه وجود دارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، شیشه های مشجر در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه 10 میل کریستال بیضی

برای تولید شیشه های کریستال بیضی بایداز دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع شیشه ها دارای اختلاف ابعاد بین عرض و ارتفاع است چرا که در غیر این صورت شکل هندسی بیضی ایجاد نخواهد شد ، شیشه های بیضی در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

شیشه 10 میل کریستال تاشو

در برخی از پروژه های با نمای شیشه ای مدرن باید از شیشه های تاشو 10 میل استفاده کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که شیشه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، شیشه 10 میل کریستال تاشو در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه 10 میل کریستال تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه 10 میل کریستال طرح سنگ 

یکی از متفاوت ترین انواع شیشه های 10 میل که طرح های سنگ مرمر روی شیشه ایجاد شده است این نوع شیشه ها اغلب به عنونان دیوارپوش شیشه ای و شیشه بین کابینتی بکار می رود ، شیشه های کریستالی طرح سنگ فقط در پروزه های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه 10 میل کریستال ضد گلوله

برای تولید شیشه هاش ضد گلوله نیز بهتر است که از شیشه کریستال بکار برد چرا که قرار گرفتن شیشه ها روی یکدیگر به خودی خود موجب کاهش شفافیت شیشه می شود به همین دلیل بهتر است که از کریستال استفاده کرد ، شیشه های ضد گلوله فقط در کشورهای اروپایی بلژیک ، آلمان ، ایتالیا و هلند به کرات استفاده شده و افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

 

شیشه 10 میل کریستال - اینستاگرام

 

شیشه 10 میل کریستال - واتساپ

 

ابزار شیشه 10 میل کریستال 

  • لول مات وبراق
  • تخت مات و براق
  • دیاموند
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی
  • تراش 45 درجه

شیشه 10 میل کریستال

 

 

نحوه سفارش شیشه 10 میل کریستال به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت شیشه 10 میل کریستال و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه 10 میل کریستال مورد نظر خود را به صورت حضوری به کارشناسان ما سفارش دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب شیشه 10 میل کریستال در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبه به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه کریستال 10 میل

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 20 میل

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال 

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

 شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

پارتیشن شیشه ای

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال 

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

شیشه 10 میل کریستال

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه 10 میل کریستال در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.indiamart.com

 

تیم تحریریه کولیوند