فهرست این مقاله

شیشه 20 میل نشکن

عرضه انواع شیشه 20 میل نشکن در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                       0912823524202188621912

 

شیشه 20 میل نشکن

 

شیشه 20 میل نشکن

امروزه با توجه به اینکه از شیشه در قسمت های مختلفی از ساختمان بکار می رود به طوری که حتی از شیشه به جای متریال هایی چند فلز ، سنگ و چوب استفاده می شود ، شیشه های با ضخامت های مختلف در صنعت شیشه تولید شده است و مقاومت این نوع شیشه ها به گونه ای است که به ندرت شکسته می شوند در این مقاله به بررسی شیشه 20 میل نشکن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه 20 میل نشکن در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 10 طرح مختلف این نوع شیشه ها را تولید و به صورت جام و قواره عرضه کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها مراجعه نمایید .

 

فرآیند تولید شیشه 20 میل نشکن

در ابتدا شیشه های 20 میل در ابعاد مورد نظر توسط دستگاه CNC و MSTER برش داده می شود توجه داشته باشید که شیشه های 20 میل به دلیل ضخامت زیاد به صورت دستی برش داده نمی شوند سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود تا اینکه به اصطلاح آب شیشه گرفته شده و مقاومت ان اقزایش یابد .

 

شیشه 20 میل نشکن کریستال

به طور کلی شیشه های 20 میل نشکن از نظر شفافیت به سه دسته فلوت ، سوپرکلیر و کریستال تقسیم بندی می شود که در این بین شیشه های فلوت دارای کمترین میزان شفافیت و شیشه های کریستال دارای بیشترین میزان شفافیت است ، لازم به ذکر است شیشه 20 میل نشکن کریستال خود به سه دسته شیشه های کریستال ایرانی ، چینی و بلژیکی تقسیم بندی می شود .

 

شیشه 20 میل نشکن رنگی

در صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه های 20 میل رنگی به دو صورت دو رو نما و یک رو نما وجود دارد ، شیشه های رنگی دو رو نما در رنگ های دودی و برنز در صنعتش یشه تولید شده است اما شیشه های رنگی دو رو نما در طیف وسیع رنگی تولید می شود به طوری که ابتدا شیشه 20 میل نشکن در ابعاد مورد نظر تولید شده سپس توسط پیسوله های رنگی به رنگ مورد نظر تبدیل خواهد شد .

 

شیشه 20 میل نشکن لمینت

برای تولید شیشه های 20 میل لمینت ابتدا دو شیشه 10 میل با ابعاد یکسان برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده می شوند در مرحله بعدی با استفاده از لایه PVB شیشه را روی هم قرار داده می شوند به طوری که فاصله ای بین شیشه ها وجود نداشته باشد ، شیشه 20 میل نشکن لمینت شده از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است .

 

شیشه 20 میل نشکن دوجداره

شیشه های 20 میل دوجداره در پروژه هایی که هدف جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش میزان آلودگی است مورد استفاده قرار می گیرد ، برای تولید این نوع شیشه ها نیز ابتدا شیشه ها در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس اسپیسر های فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار داده می شود در نهایت هم گار آرگون بین شیشه ها تزریق شده و دور آن با چسب پوشش داده خواهد شد .

 

شیشه 20 میل نشکن خم

خاص ترین حالت شیشه 20 میل نشکن که در پروژه های لوکس استفاده می شود ، همانطور که در مقاله های دیگری نیز شرح داده شد شیشه های خم با استفاده از کوره های با درجهر حرارت بسیار بالا تولید می شود به طوری که ابتدا شیشه 20 میل برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده می شود .

 

شیشه 20 میل نشکن طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های 20 میل ایجاد می شود البته در صورت استفاده از دستگاه سندبلاست طرح به صورت مات روی شیشه ایجاد می شود .

 

شیشه 20 میل نشکن اسیدکاری شده

طرح جدیدی از شیشه های 20 میل دکوراتیو که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه ای و پمپ های فشار قوی استفاده خواهد شد .

 

شیشه 20 میل نشکن حکاکی شده

با استفاده از دستگاه مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه های 20 میل حکاکی ( اینگریوینگ ) کرد به عبارتی در این روش طرح مورد روی شیشه 20 میل تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه 20 میل نشکن استیند گلاس

طرح جدیدی از شیشه های 20 میل دکوراتیو که از ترکیب فرآیند های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است ، شیشه استیند گلاس اغلب به صورت دوجداره تولید می شود ، شیشه های استین گلاس فقط در پروزه های لاکچری و مدرن مورد استفاه قرار می گیرد به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه 20 میل نشکن گرد

متداول ترین نوع شیشه های 20 میل طرح دار شیشه 20 میل گرد محسوب می شود برای تولید شیشه گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از روش دستی و برای برش شیشه گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

شیشه 20 میل نشکن میز شیشه ای

برای تولید میزهای شیشه ای خم و یو وی نیز از شیشه های 20 میل سکوریت کریستال استفاده می شود میزهای تمام شیشه ای به عنوان میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی و میز تلویزیون بکار می رود ، شیشه های میز در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه 20 میل نشکن هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های 20 میل که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه 20 میل نشکن هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه 20 میل نشکن هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه 20 میل معرفی شده است .

 

شیشه 20 میل نشکن رفلکس

طرح خاص دیگری از شیشه های 20 میل سکوریت که با نام شیشه آینه ای نیز شناخته شده است ، شیشه رفلکس در رنگ های طلایی ، دودی ، شامپاینی ، سبز ، برنز ، آبی و بنفش وجود دارد ، شیشه های رفلکس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه 20 میل نشکن بیضی 

برای تولید شیشه های 20 میل بیضی باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع شیشه ها دارای اختلاف ابعاد بین عرض و ارتفاع است در غیر این صورت شکل هندسی بیضی ایجاد نخواهد شد ، شیشه های بیضی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

شیشه 20 میل نشکن تاشو 

در برخی از پروژه های با نمای شیشه ای مدرن می توان از شیشه های 20 میل تاشو استفاده کرد ، ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، شیشه 20 میل نشکن تاشو در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و هلند به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستبد بهتر است که از شیشه 20 میل نشکن تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

 

شیشه 20 میل نشکن - اینستاگرام

 

شیشه 20 میل نشکن - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه 20 میل نشکن به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه 20 میل نشکن و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه 20 میل نشکن مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه 20 میل نشکن در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های با کیفیت +A  صورت می گیرد شما به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

شیشه 20 میل نشکن

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه 20 میل نشکن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.indiamart.com

 

تیم تحریریه کولیوند