فهرست این مقاله

صندلی شیشه ای

تولید انواع صندلی شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                 0912823524202188621912

 

 

صندلی شیشه ای

 

صندلی شیشه ای

پس از اینکه میزهای تمام شیشه ای تولید شد استقبال بسیار زیادی از مبلمان شیشه ای صورت گرفت به طوری که طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع میزها در قسمت های مختلفی از ساختمان می کردند از همین رو در این مقاله به بررسی انواع میزهای شیشه ای و سایر مبلمان شیشه ای می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه های سکوریت صندلی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

میز شیشه ای – سکوریت 

رایج ترین طرح میزهای شیشه ای که با نام شیشه میز سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خام برنده نخواهد بود .

 

صندلی شیشه ای – لمینت 

ایمن ترین طرح میزهای شیشه ای که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، شیشه های لمینت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

صندلی شیشه ای – خم 

خاص ترین طرح میزهای شیشه ای که با نام شیشه میز خم شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شد سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند رده می شود در مرحله ی بعدی یک قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

صندلی شیشه ای – کریستال 

میزهای شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد ، شیشه های کریستال در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

صندلی شیشه ای – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، برنز ، شامپاینی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان استفاده کرد به طور مثال در فضای داخلی سفید رنگ از شیشه های مشکی بکار برده خواهد شد ، شیشه های رنگی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

صندلی شیشه ای – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های میز بیش از حد استاندارد در نظر گرفتنه شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدنی شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

صندلی شیشه ای - اینستاگرام

 

صندلی شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش صندلی شیشه ای به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت میزهای شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 091282352420912214046702188621912 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های میز در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه های رومیزی

صندلی شیشه ای

شیشه وین وایت

شیشه میز

صندلی شیشه ای

صندلی شیشه ای

صندلی شیشه ای

صندلی شیشه ای

صندلی شیشه ای

صندلی شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند