فهرست این مقاله

طرح آینه آرایشگاه

تولید انواع طرح آینه آرایشگاه  در صنایع شیشه و آینه کولیوند                    0912823524202188621912

 

طرح آینه آرایشگاه

 

طرح آینه آرایشگاه

آینه های آرایشگاهی همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد جذاب ترین و کاربردی ترین ابزار داخل یک آرایشگاه محسوب می شود که در طراحی دکوراسیون داخلی نیز تاثیر بسزایی دارد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع طرح آینه آرایشگاه و ویژگی های هر یک از آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های آرایشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله طرح آینه آرایشگاه چراغ دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

طرح آینه آرایشگاه – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های آراشگاهی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دایموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

طرح آینه آرایشگاه – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرله ی بعدی حاشیه دور آینه سندبلاست می شود در نهایت هم با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

طرح آینه آرایشگاه – قاب استیل

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

طرح آینه آرایشگاه – دو طرفه 

در سالن های زیبایی کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

طرح آینه آرایشگاه – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد بدین شکل آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد ، آینه های پایه دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

طرح آینه آرایشگاه - اینستاگرام

 

طرح آینه آرایشگاه - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش طرح آینه آرایشگاه

برای اطلاع از قیمت طرح آینه آرایشگاه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524202188621912 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری طرح آینه آرایشگاه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید طرح آینه های آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

طرح آینه آرایشگاه

طرح آینه های آرایبشگاهی

طرح آینه آرایشگاه

طرح آینه آرایشگاه

طرح آینه آرایشگاه

طرح آینه آرایشگاه

طرح آینه آرایشگاه

طرح آینه آرایشگاه

طرح آینه آرایشگاه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون طرح آینه آرایشگاه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند