فهرست این مقاله

طلق شیشه ای

عرضه انواع طلق شیشه ای رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912

 

طلق-شیشه-ای

 

طلق شیشه ای

طلق هایی که با شفافیت بالا و وضوح مانند شیشه به نظر می رسند اما خطر شیشه را هنگام شکستن نخواهند داشت طلق شفاف شیشه ای گفته می شود ، این نوع طلق ها در ضخامت های مختلفی در صنایع کولیوند تولید شده و به صورت عمده و قواره به فروش می رسد .

طلق شیشه ای در ورق هایی به ابعاد 120 * 180 تولید شده لذا هنگام خرید این نوع طلق ها حتما به ابعاد آن نیز توجه کنید که کمترین پرتی را هنگام برش داشته باشید ، برای برش طلق از کاتر مخصوص طلق استفاده می شود لذا اگر از کاتر های ساده یا دستگاه های دیگر مانند فرز جهت برش طلق استفاده شود احتمال شکستن طلق بسیار زیاد خواهد بود .

طلق شیشه ای برخلاف طلق های پلی کربنات در پروژه هایی که اولویت با اجرای یک کار تزیینی است کاربرد دارد به عنوان مثال برای تزیین درب های چوبی سنتی از طلق های شیشه ای رنگی استفاده می شود .

 

انواع طلق شیشه ای رنگی صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- طلق های شیشه ای شفاف 

2- طلق های شیشه ای رنگی (پلکسی گلاس

3- طلق های شیشه ای مات

4- طلق های دوجداره 

5- طلق های شیشه ای طرح دار

 

طلق شیشه ای ویتنام یا ایران ؟ کدام بهتر است ؟

از جمله سوالاتی که به کرات از کارشناسان صنایع شیشه کولیوند پرسیده شده بحث تفاوت طلق شیشه ای ویتنام و ایران است در پاسخ باید گفت که از نظر کیفیت طلق های شیشه ای ویتنام هیچ گونه تفاوتی با طلق شیشه ای تولید شده در ایران ندارد اما متاسفانه برخی از افراد سودجو و فرصت طلب اینگونه جوسازی ها را به راه انداخته و به دنبال منافع خود هستند چرا که به واردات این طلق ها سودهای گزافی را خواهند برد .

 

کاربردهای طلق شیشه ای رنگی صنایع شیشه و آینه کولیوند

 1- ساخت پارتیشن شیشه ای 

2- استفاده در درب های ورودی ساختمان 

3- استفاده در پنجره های سنتی 

4- ساخت باکس های مدرن 

5- استفاده در درب های کابینت 

6- استفاده در بوفه های منازل

7- استفاه در ایستگاه های اتوبوسرانی و ایستگاه های عمومی در سطح شهر

8- استفاده در سقف کاذب

9- استفاده در دکوراسیون فروشگاه ها

10 – استفاده در آزمایشگاه ها

 

بیشترین کاربرد طلق شیشه ای صنایع شیشه و آینه کولیوند

طلق های شیشه ای بیشتر در سقف های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد زیرا استفاده از شیشه در سقف شیشه ای خطرات احتمالی را در بر خواهد داشت اما در صورت استفاده از طلق ها احتمال خطر به صفر خواهد رسید ، در کشورهای توسعه یافته مانند آلمان نیز شهرداری طراحان سقف شیشه ای را موظف به استفاده از طلق شیشه ای کرده است .

در طرح های جدید تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند باجه های با نمای شیشه ای نیز با استفاده از طلق شیشه ای اجرا می شوند در این صورت خطر شکسته شدن شیشه وجود ندارد .

 

طلق شیشه ای رنگی

صنایع شیشه و آینه کولیوند طلق های شیشه ای را در رنگ های آبی ، قرمز ، سبز ، زرد و سفید عرضه می نماید و بدین شکل در پروژه هایی که نیاز به شیشه رنگیست بجای آن می توان از پلکسی گلاس رنگی استفاده کرد ، طلق شیشه ای رنگی از نظر ظاهری هیچ گونه تفاوتی با شیشه های رنگی ندارد اما اگر در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد پس از مدتی شزوع به کدر شدن خواهد کرد .

 

طلق شیشه ای طرح دار

صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ مدرن قادر به تولید انواع طلق های رنگی طرح دار است برای اعمال تصویر مورد نظر خود روی طلق می توانید طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

 

طلق شیشه ای بالکن

استفاده از شیشه برای بالکن به طبع زیبایی بالکن را بیشتر خواهد کرد اما خطر شکستن شیشه هم وجود دارد به همین دلیل برخی از مهندسان ساختمانی پلکسی گلاس شفاف را به شیشه های سکوریت ترجیح می دهند لازم به ذکر است که هزینه اجرای پروژه با پلکسی گلاس بیش از شیشه خواهد شد .

 

طلق شیشه ای مات

برای اجرای پروژه هایی که حفظ حریم شخصی در اولویت پروژه وجود داشته از طرفی هم نمای پروژه مهم می باشد مانند اجرای پارتیشن مراکز پزشکی باید از طلق مات شیشه ای استفاده کرد البته طلق شیشه ای مات بیشتر در اجرای سقف کاذب کاربرد دارد به طوری که ابتدا با استفاده از فریم های آلومینیومی یک نوع شبکه بندی روی سقف ایجاد شده سپس طلق های داخل فریم قرار می گیرند .

 

طلق شیشه ای اکریلیک

جدیدترین نوع طلق های شیشه ای که در واقع شفاف ترین نوع طلق ها نیز مجسوب می شود ، طلق های اکریلیک در اجرای پروژه های تزیینی و لوکس کاربرد دارد و از قیمت بالایی نیز برخوردار است .

 

ضخامت طلق شیشه ای

طلق های شیشه ای یا پلکسی گلاس در ضخامت های 2 میل ، 3 میل ، 4 میل ، 5 میل ، 8 میل و 10 میل در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود ، طلق های 2 میل و 3 میل برای پروژه های تزیینی و طبق های 8 میل و 10 میل در پروژه هایی مانند بالکن شیشه ای کاربرد دارد .

 

طلق شیشه ای نورگیر

با توجه به نمای بسیار شفاف طلق های شیشه ای و بی خطر بودن آن می توان از این نوع طلق ها برای نورگیرهای شیشه ای استفاده کرد معمولا از طلق های 6 میل برای اجرای چنین پروژه های بکار می رود .

 

طلق شیشه ای خم

نوع جدیدی از طلق های شیشه ای که به دلیل وجود ماده خاصی در تولید طلق استفاده شده است از خاصیت ضد خش برخوردار است این نوع طلق اغلب در اجرای نمای شیشه ای کاربرد دارد ، طلق شیشه ای خم جذاب ترین طرح طلق های خم به شمار می رود این نوع طلق ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی منحصربفرد آن قرار خواهند گرفت .

 

طلق شیشه ای ضد خش

برخی از طلق های شیشه ای دارای خاصیت ضد خش است در واقع از مواد خاصی در ترکیبات آن استفاده شده که از آسیب به طلق جلوگیری می کند ، این نوع طلق هادر پروژه های مختلفی کاربرد دارد .

 

طلق شیشه ای هوشمند 

در این طرح از طلق های شیشه ای با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با طقع جریان برق از کار خواهد افتاد ، طلق شیشه ای هوشمند در کشورهای اروپایی نیز  مانند آلمان ، ایتالیا و فرانسه به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

طلق شیشه ای هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح طلق های شیشه ای معرفی شده است ، قمت طلق شیشه ای هوشمند تقریبا دو برابر طلق های شیشه ای ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع طلق ها در پروپزه های خاصی استفاده می کنند .

 

طلق شیشه ای بالکنی 

طراحان دکوراسیون داخلی امروزه جهت اجرای یالکن های شیشه ای از طلق های شیشه ای شفاف بجای شیشه های سکوریت استفاده می کنند بدین شکل علاوه بر مقاومت بالای طلق ها از نمای زیبایی نیز برخوردار خواهد شد .

 

طلق شیشه ای سقف کاذب 

برای اجرای سقف های کاذب مدرن می توان از طلق های شیشه ای فوق شفاف رنگی و مات نیز استفاده کرد به طور مثال برای ساختمانی با فضای داخلی سفید باید از طلق سفید و شیری بکار برد ، طلق های سقف کاذب در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

طلق شیشه ای ضخیم

برای تولید و اجرای طلق های با ابعاد بزرگ و بیش از حد استاندارد باید از طلق های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک پارتیشن با ابعاد 200 * 300 سانتی متر باید از طلق 12 میل بکار برد ، طلق های ضخیم در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

طلق شیشه ای پارتیشن 

پارتیشن های با نمای شیشه ای به دو دسته ی پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن های طلقی تقسیم می شود که در این بین پارتیشن های طلقی بسیار مناسب و با امنیت بالاست ، به طور مثال برای اجرای پارتیشن شیشه ای در ساختمان های تجاری باید از طلق شیشه ای رنگی شفاف بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

طلق شیشه ای یو وی 

در این طرح از طلق های شیشه ای هیچ گونه آسیبی به طلق در اثر اشعه نور خورشید وارد نخواهد شد ، این طلق ها در اصطلاح با نام طلق یو وی شناخته شده است ، طلق یو وی در فضای آزاد کاربرد دارد به طور مثال برای اجرای سقف شیشه ای باید از طلق شیشه ای یو وی استفاده کرد بدین ضورت حتی پا گذشت چندین سال سقف ساختمان شفاف به نظر می رسد و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود .

 

ضخامت طلق شیشه ای 

طلق های شیشه ای نیز در ضخامت های 2 میل الی 10 میل تولید شده است که در هر پروژه ای با توجه به حساسیت آن و ابعاد نوع خاصی از این طلق ها بکار خواهد رفت ، به طور مثال برای اجرای دیواره ی شیشه از طلق های 10 میل بکار خواهد رفت ، طلق های شیشه ای فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

طلق شیشه ای تاشو 

طرح خاص دیگری از طلق های شیشه ای که با سیستم تاشو کار می کند ساختار این نوع طلق ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از طلق شیشه ای تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

 

طلق شیشه ای - اینستاگرام

 

طلق شیشه ای - واتساپ

 

نحوه سفارش طلق شیشه ای رنگی به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش انواع طلق شیشه ای رنگی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 021886219120912823524209214195178 اقدام کنید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش طلق شیشه ای مورد نظر خود را به تیم طراحی و تولید ما دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب طلق شیشه ای رنگی صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد ضمنا صنایع شیشه کولیوند زین پس سفارشات شهرستان ها را نیز می پذیرد .

جهت مشاهده تمامی نمونه کارهای صنایع شیشه و آینه کولیوند روی لینک روبرو کلیک نمایید :    نمونه کارها

 

صفحه های اجتماعی صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه طلق شیشه ای

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای رنگی

طلق شیشه ای رنگی

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق رنگی

طلق شیشه ای

طلق رنگی

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای

طلق شیشه ای شفاف

طلق شیشه ای

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون طلق شیشه ای رنگی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.acplasticsinc.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند