فهرست این مقاله

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی و بک لایت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                        0912823524202188621912

 

فروش آینه لمسی

 

فروش آینه لمسی

نسل جدید آینه ها که با اضافه شدن تکنولوژی به فرآیند تولید آینه شاهد یک آینه دکوراتیو خاص و مدرن هستیم ، ساختار آینه های لمسی به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بک لایت روشن شده سپس لمسی مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود از همین رو در این مقاله به بررسی فروش آینه لمسی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی رسمی آینه لمسی در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivancom@ مراجعه نمایید .

 

فروش آینه لمسی – آینه رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه های لمسی استفاده کرد ، به طور مثال برای ساختمانی که با رنگ سفید تزیین شده است باید از آینه دودی بکار برد .

 

فروش آینه لمسی – آینه آنتیک

محبوب ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام های آنتیک و آینه پتینه شناخته شده است ، این نوع آینه ها اغلب به صورت تایل های مربعی و مستطیلی شکل تولید می شود اما در روش به صورت دایره ای تولید خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – ضد بخار

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در حمام به همین دلیل باید از آینه های هوشمند ضد بخار استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه حکاکی یا ایتگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد .

 

فروش آینه لمسی – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های لمسی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق وای فای به گوشی های هوشمند متصل است بدین شکل می توان ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، فروش آینه لمسی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات صورت می گیرد و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

فروش آینه لمسی صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه لمسی معرفی شده است .

 

فروش آینه لمسی – اسیدکاری شده

طرح دیگری از آینه های لمسی که الگوهای مختلفی روی آینه اسیدکاری می شود ، برای تولید این نوع آینه ها از اسیدهای مخصوص آینه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – قدی 

بدون تردید آینه های قدی کاربردی ترین طرح آینه های لمسی محسوب می شود که معمولا در ابعاد استاندارد 80 * 180 سانتی متر 100 * 200 سانتی متر تولید شده است این نوع آینه ها در اتاق خواب ها و سالن های زیبایی بکار می رود .

 

فروش آینه لمسی – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های لمسی قدی اجرا شده که معمولا لوگوی مجموعه نیز روی آینه حکاکی می شود ، بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – بی نهایت

طرح خاص دیگری از آینه های لمسی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد بدین شکل نای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچگونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – قاب استیل 

در این طرح از آینه های لمسی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

فروش آینه لمسی – پایه دار 

طرح جدید دیگری از آینه های لمسی که یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار گرفته است به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های پایه دار بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – کریستال 

آینه های لمسی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

فروش آینه لمسی - اینستاگرام

 

فروش آینه لمسی - واتساپ

 

 

جهت اطلاع از نحوه ی فروش آینه لمسی در صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از نحوه ی فروش آینه لمسی در صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از نحوه ی فروش آینه لمسی اطلاع پیدا کنید .

شایان ذکر است فروش آینه لمسی در صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

فروش آینه لمسی

آینه لمسی

آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه ضد بخار

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

 

جهت اطلاعات بیشتر پیرامون فروش آینه لمسی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند