فهرست این مقاله

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                                    0912823524202188621912

 

فروش آینه لمسی

 

فروش آینه لمسی

امروزه با تغییرات گسترده ای که در طراحی دکوراسیون داخلی صورت گرفته از وسایل تزینی مدرن برای نمایش بهتر فضای داخلی استفاده می شود ، یکی از مهم ترین بخش طراحی مربوط به بخش آینه های دکوراتیو است به همین دلیل در این مقاله به بررسی فروش آینه لمسی و سایر آینه های مدرن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های لمسی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها را تولید کرده است برای مشاهده ی انواع آینه لمسی می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

فروش آینه لمسی – بک لایت 

محبوب ترین نوع آینه های لمسی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی پشت آینه روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

فروش آینه لمسی – چراغ دار 

طرح دیگری از آینه های لمسی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه لامپ ها روشن و خاموش می شود ، این نوع آینه ها با نام های آینه گریم و آینه لامپی نیز شناخته شده است و در سالن های زیبایی کابرد دارد .

 

فروش آینه لمسی – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در حمام بهتر است که از آینه های ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده شود ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – قدی 

پرکابردترین نوع آینه لمسی در ساختمان های مسکونی که اغلب در اتاق خواب ها نصب می شود ، ابعار استاندارد آینه لمسی قدی 170 * 60 است اما با با توجه به فضای داخلی ساختمان می توان این نوع آینه ها در ابعاد مختلفی تولید کرد .

 

فروش آینه لمسی – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرخ آینه های لمسی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق وای فای به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توان ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، فروش آینه لمسی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

فروش آینه لمسی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های لمسی مدرن حکاکی یا اینگریونیگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد .

 

فروش آینه لمسی – اسیدکاری شده 

طرح دیگری از آینه های لمسی مدرن که الگوهای مختلفی روی آینه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع آینه ها از اسیدهای مخصوص آینه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – اکلیلی 

در این طرح از آینه های لمسی مدرن رنگ به صورت اکلیلی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها با نام آینه لاکچری و آینه مدرن شناخته شده است و در پروژه های لوکس و خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، فروش آینه لمسی اکلیلی در تمامی نمایندگی های رسمی صنایع شیشه و آینه کولیوند که در شهرهای مختلفی به ویژه در مراکز استان ها وجود دارد صورت می گیرد .

 

فروش آینه لمسی – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد ، این نوع آینه ها در پروژه های لاکچری استفاده می شود و افراد را تاثیر زیبایی منحصربفردی قرار خواهد داد .

 

فروش آینه لمسی – قاب استیل 

در این طرح از آینه های لمسی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

فروش آینه لمسی – دخترانه 

برای اتاق های دخترانه نوعی از آینه های لمسی تولید شده است که شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی شده است و از فریم های صورتی و سفید به عنوان قاب دور آینه استفاده می شود ، آینه های دخترانه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

فروش آینه لمسی – دو طرفه 

در سالن های کوچک نوعی از آینه های لمسی دو طرفه استفاده می شود بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

فروش آینه لمسی – آرایشگاه

برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های لمسی اجرا می شود که اغلب دارای لوگو و به صورت قدی است بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی آرایشگاه ایجاد خواهد شد و افراد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت ، آینه های آرایشگاه فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

 

 

فروش آینه لمسی - اینستاگرام

 

فروش آینه لمسی - واتساپ

 

فروش آینه لمسی در صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر صورت می گیرد

برای اطلاع از نحوه ی فروش آینه لمسی در صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری از نحوه ی فروش آینه لمسی اطلاع پیدا کنید .

شایان ذکر است فروش آینه لمسی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سور کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه روشویی

آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

فروش آینه لمسی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون فروش آینه لمسی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند